וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבע גמר ליגת האלופות: ריאל מדריד ניצחה 0:3 את אפואל ניקוסיה

צמד של קארים בנזמה (74 ו-90) ושער של קאקה (82) סידרו לבלאנקוס יתרון משמעותי לגומלין. צ'לסי ניצחה 0:1 את בנפיקה

טוב, לא באמת ציפיתם למשהו אחר. אפואל ניקוסיה ובנפיקה, אולי שתיים מהקבוצות המפתיעות ביותר שהגיעו לרבע גמר ליגת האלופות, התקרבו הערב (שלישי) לסיום דרכן במפעל. ריאל מדריד הביסה בחוץ 0:3 את אפואל ניקוסיה והיא בדרך הבטוחה למפגש מול באיירן מינכן או מארסיי בחצי הגמר, בעוד צ'לסי עשתה את העבודה שלה עם 0:1 קטן-גדול על בחוץ על בנפיקה, שגם מקרב אותה מאוד למפגש עם ברצלונה או מילאן.

שחקן ריאל מדריד, קארים בנזמה. רויטרס
יכולים לעלות עם המחליפים לגומלין. בנזמה/רויטרס

אפואל ניקוסיה - ריאל מדריד 3:0

כך בדיוק, כך בדיוק נראית קבוצה שרוצה לזכות בליגת האלופות. ריאל מדריד הגיעה למשחק חוץ לא פשוט בקפריסין מול אפואל ניקוסיה, אך שמרה על קור רוח על אף שלא מצאה שער מהיר, והצליחה לנצח 0:3, מה שהופך את משחק הגומלין לרשמי בלבד. אלא אם מישהו מכם מוכן להמר על כך שאפואל ניקוסיה מנצחת בסנטיאגו ברנבאו בהפרש של שלושה שערים או יותר. קאקה, שנכנס כמחליף, בישל לקארים בנזמה את השער הראשון בדקה ה-74 וכבש בעצמו כעבור שמונה דקות כדי לסדר לבלאנקוס את ניצחון החוץ החשוב.

בנזמה השלים את החגיגה בדקה ה-90, שכמעט מבטיח לה בוודאות את הכרטיס לחצי הגמר ולמפגש מול המנצחת בין באיירן מינכן למארסיי. אפואל ניקוסיה הצנועה והמקסימה יכולה להתנחם בהופעה ההירואית שלה במפעל עד כה ובכך שהגיעה עד לשלב כל כך מכובד. גם הטיול למדריד יוסיף הרבה כבוד ויוקרה למועדון הזה.

דקה 27: הזדמנות טובה לריאל. שאהין הכניס מסירת עומק מצוינת לרונאלדו, שבעט מזווית קשה, קיוטיס הציל.

דקה 33: שאהין המצוין העביר מסירת רוחב והשאיר את בנזמה מול שער ריק, אך החלוץ הצרפתי בעט מארבעה מטר מעל השער. איזו החמצה!

דקה 63: מוריניו מאס בהופעה של שחקניו והכניס את קאקה ומרסלו במקום היגואין וקואנטראו.

דקה 74: גול! קאקה קיבל כדור באגף שמאל והגביה באומנות לבנזמה, שהגיע לפינה הקרובה ונגח פנימה את ה-0:1 לריאל.

דקה 82: גול! מרסלו ביצע דאבל פס וקיבל את הכדור בחזרה מעט חזק מדי, אל המגן הברזילאי הצליח לגלוש וליישר למרכז, שם המתין קאקה שדחק מקרוב פנימה את ה-0:2.

דקה 90: גול! אוזיל קיבל כדור באגף ימין, פרץ קדימה והעביר מסירה עם הפאלש לפינה הרחוקה. בנזמה דחק מול שער ריק פנימה את ה-0:3 ושלח את ריאל מעשית לחצי הגמר.

בנפיקה - צ'לסי 1:0

אין ספק שמדובר בעונה מאכזבת מאוד מבחינת הבלוז, אולי המאכזבת ביותר בעידן רומן אברמוביץ' בלונדון. אבל אולי דווקא בליגת האלופות צ'לסי תצליח לעשות את מה שכשלה בו בגדול בליגה האנגלית, והערב היא עשתה צעד עצום לקראת חצי הגמר עם 0:1 מצוין באצטדיון דה לוז, שכמעט ומבטיח לה את העלייה למשחק מול ברצלונה או מילאן. דווקא סלומון קאלו כבש את שער הניצחון לאחר בישול נהדר של פרננדו טורס וסידר לדי מתאו יתרון משמעותי לקראת הגומלין.

דקה 40: הזדמנות טובה לצ'לסי. טורס מסר לקאלו, שהעביר למיירלש. הקשר הפורטוגלי בעט מצוין מ-20 מטר, ארתור הדף בצורה נהדרת לקרן.

דקה 61: טעות של ג'ארדל בהגנת בנפיקה, מאטה פרץ, עבר את ארתור ובעט מזווית קשה לקורה והחוצה.

דקה 67: גאייטן פרץ נהדר באגף שמאל והגביה לאגף הרחוק, שם המתין ג'ארדל חופשי לחלוטין, אך נגח מחמישה מטר לא מספיק טוב וצ'ך הדף טוב.

דקה 75: גול! טורס קיבל כדור באגף ימין והגביה לקאלו, שחמק בין שני מגנים ובעט מחמישה מטר פנימה. 0:1 לצ'לסי.

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully