וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה לנשים: רמת השרון עלתה לגמר

בתום דרמה גדולה, הקבוצה של אורנה אוסטפלד ניצחה 64:69 את המחזיקה היוצאת אליצור רמלה אחרי הארכה. 20 נק' להולט

תאגיד כאן

באדיבות הערוץ הראשון

www.iba.org.il

הקלאסיקו של כדורסל הנשים הישראלי נערך הערב (שני), כאשר הטרבליסטית מהעונה שעברה אליצור רמלה, שכבר הפסידה את התואר האירופי העונה, ניסתה לשמור על הראשון מבין שני התארים המקומיים שלה, גביע המדינה ופגשה למשחק ענק בבית מכבי בראשון לציון את יריבתה הגדולה בעשור האחרון, אלקטרה רמת השרון. בסיומה של דרמה מורטת עצבים, שאומנם לא התעלתה לרמה גבוהה, אבל סיפקה את מנת הרגש הקבועה בין הקבוצות, רמת השרון השיגה את הניצחון הגדול 64:69 בתום הארכה.

שתי הקבוצות, שייפגשו גם בסדרת חצי גמר הפלייאוף, ניצחו זו את זו בצמד מפגשים צמודים העונה וגם הפעם זה הלך ראש בראש. ברבע ראשון מבולבל מאוד, ראו הצופים נקודות ראשונות במשחק של מאוריטה ריד מרמת השרון אחרי שלוש דקות תמימות. סל של מיכל אפשטיין מרמלה קבע 12:13 לקבוצתה בתום עשר הדקות הראשונות.

גם ההמשך לא הביא עימו משחק מסחרר, אבל המתח נשמר. אלישה קלארק עלתה לתשע נקודות מתוך ה-21 של רמת השרון והנדנדה נמשכה, עד ששלשה של אמבר הולט, שניות לסיום המחצית, קבעה 27:28 לרמת השרון בירידה לחדרי ההלבשה.

הקבוצה של אורנה אוסטפלד יצאה למחצית השנייה כמו מלוע תותח. הולט וקלארק, בתוספת ג'יה פרקינס, שלא קלעה כלל במחצית הראשונה ולפתע התעוררה, הריצו את רמת השרון ל-2:12 ויתרון תשע בסוף רבע השלישי. כאן הגיע תורה של רמלה להתעורר וכמו אלופה אמיתית, היא יצאה לריצת 0:9 בדיוק ברגע הנכון כדי לקבוע שוויון 56:56, מסל של טנישה רייט שתי דקות לסיום. משם ועד לבאזר לא ראינו סלים וכן ראינו הרבה טעויות, עד שרייט ניסתה זריקת באזר מחצי מרחק, אבל הכדור הלך החוצה והמשחק להארכה.

סל של הולט קבע 58:62 לרמת השרון, 1:07 על השעון. רייט ענתה בשתיים מהקו, ו-ווילינגהאם יכולה הייתה להשוות עם שתיים נוספות, אבל קלעה רק אחת. עד לסיום, העצבים של רמת השרון מהקו היו חזקים מספיק והיא סיימה את המשחק בצהלה גדולה.

הולט הובילה את רמת השרון עם 20 נקודות, קלארק ופרקינס תרמו 15 כל אחת. רייט עם 19 לרמלה, בירד עם 11 ואפשטיין עם 10 נוספות.

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully