וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "בילבאו מדהימה, בלי דה חאה היינו מובסים"

מנצ'סטר יונייטד הפסידה 3:2 בבית לבילבאו, סר פרגוסון מחמיא ליריבה ויודע: "ההגנה חלשה". גם סיטי הפסידה, מאנצ'יני: "נעלה"

ערב מביך לעיר מנצ'סטר ולכדורגל האנגלי. מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי, מוליכות הליגה האנגלית, המשיכו אתמול (חמישי) את העונה האירופאית המאכזבת שלהן ושל הכדורגל האנגלי, עם שני הפסדים בליגה האירופית. סיטי ויונייטד, שהודחו מוקדם מהצפוי מליגת האלופות, ממשיכות לזייף, ואחרי שארסל הודחה בשמינית גמר הצ'מפיונס (וצ'לסי צפויה להצטרף אליה) - הפרמיירליג מאבדת גובה.

מנצ'סטר סיטי קיוותה להעביר אמש (חמישי) את ההכרעה בשמינית גמר הליגה האירופית לביתה, אך ליריבתה, ספורטינג ליסבון, היו תכניות אחרות לגמרי: מוליכת הפרמיירליג נכנעה לשער בודד של שנדאו, שהעניק לפורטוגלים 0:1 יקר מפז לקראת הגומלין בסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום. "זוהי לא תוצאה מפתיעה", התעקש בתום המשחק מנג'ר הסיטיזנס, רוברטו מאנצ'יני. "הכל יכול לקרות בכדורגל. אני לא חושב שהגיע לנו להפסיד. אמנם לא שיחקנו טוב, אבל היו לנו הזדמנויות להבקיע. פשוט לא הבקענו".

"לא המעטנו בערכה של ספורטינג", המשיך מאנצ'יני והדגיש, "כל משחק הוא קשה, כל משחק הוא שונה. ניסינו לשחק כדורגל טוב, אבל לפעמים אנחנו מצליחים ולפעמים לא. כל השחקנים של ספורטינג היו מאחורי הכדור, שיחקנו בקצב איטי, היו לנו יותר הזדמנויות להבקיע, אבל במנצ'סטר זה כבר יהיה משחק אחר לגמרי. אני לא מודאג, עדיין יש לנו סיכוי גבוה ואני יודע שנעלה לשלב הבא".

אם ההפסד עצמו לא הספיק, הרי שכבר בדקה ה-12 איבדה סיטי את אחד השחקנים החשובים ביותר שלה, וינסנט קומפני, שנפצע בשוק והוחלף על ידי ג'וליאן לסקוט. "אנחנו עדיין צריכים לחכות יום או יומיים כדי להבין באופן מדויק את חומרות הפציעה", אמר מאנצ'יני. "אני מקווה שהוא יחזור תוך שבוע וחצי, שבועיים, אבל יש לנו פתרונות אחרים בינתיים".

מנגד, מאמן ספורטינג ריקרדו סה פינטו חלק על מאנצ'יני וחשב שהניצחון הגיע לקבוצתו: "אני מכבד את מאנצ'יני, אבל לא מסכים איתו. שיחקנו משחק מושלם, הדרך שבה עמדנו על המגרש ויצאנו להתקפה לא היתה מקרית, שום דבר לא היה מקרי. המשחק הלך בדיוק לפי התכנית והשחקנים שלי היו יוצאים מהכלל. ידענו שנצטרך להיות מושלמים כדי לנצח, והניצחון הזה הגיע לנו. אבל זה רק המשחק הראשון, ואנחנו גם יודעים שיהיה לנו מאוד קשה במנצ'סטר".

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

פרגוסון מוריד את הכובע

אלכס פרגוסון שוב נאלץ להוריד את הכובע. מנצ'סטר יונייטד הפסידה אמש (חמישי) 3:2 לאתלטיק בילבאו, והמנג'ר יודע שהאורחים היו ראויים לניצחון. יורנטה, דה מרקוס ומוניאין כבשו לאורחים, שנהנו מעידוד אדיר של אוהדיהם באולד טראפורד ורשמו ניצחון מרגש.

"בילבאו הייתה הקבוצה הטובה יותר", הודה פרגוסון בסיום, "הם ניצחו אותנו בצורה ברורה. הם היו מאוד אגרסיבים ולחצו עלינו. המערך שלהם גרם לנו ללא מעט בעיות".

אומנם השוער דויד דה חאה שוב היה נהדר והמשיך בתהליך ההשתפרות שלו עם כמה הצלות נהדרות שמנעו הפסד גבוה יותר, אבל ההגנה מעדה שוב ושוב מול הקבוצה הבאסקית, כשהשער השלישי כבר נכבש עקב טעות ברורה (ומביכה) של רפאל. "החלק ההתקפי שלנו לא היה בעייתי מדי", אמר פרגוסון בסיום, "אבל ההגנה שלנו לא הייתה כל כך טובה. היא הייתה מאוד נרפית. בלי דה חאה, היינו יכולים לקבל ארבעה או חמישה שערים. היו לו הצלות מדהימות".

יונייטד ספגה את השער השני מעמדת נבדל, וגם בשער השלישי פרגוסון התלונן מעט על השופט שהוציא את פטריס אברה מחוץ לקווים, אבל בסופו של דבר הוא כבר מביט קדימה: "נוכל לנצח את ההתמודדות הזאת, אין לי ספק. הראינו הערב שאנחנו יכולים להגיע מולם להזדמנויות. אבל נהיה חייבים לשפר את משחק ההגנה".

על בילבאו אמר המאמן: "הם עבדו הרבה יותר קשה מאיתנו, הם לא הפסיקו לרוץ, ועוד אתמול היה להם אימון של שעתיים. זה מדהים. זה אומר עליהם הכל".

מנגד, מאמן בילבאו מרסלו ביילסה לא יוצא מגדרו וטוען ש"עדיין יש עוד משחק אחד, ורק אז נוכל להגיד שהשלמנו את המשימה". ביילסה יודע ש"ההוכחה לחוזקה של היריבה שלנו היא זה שהם כבשו שני שערים במעט מאוד מצבים".

ערב עגום למנצ'סטר, ערב עגום לפרמיירליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully