וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי הרצליה גברה 1:2 על הפועל רמת גן

הפסד ראשון לאורדונים אחרי חודשיים. לוד ניצחה 0:1 את אשקלון ונצמדה לפסגה, 1:3 לכפר סבא על אום אל פאחם

המחזור ה-20 בליגה הלאומית נפתח אמש (שישי) עם משחקי צמרת מסקרנים. במוקד, ניסתה המוליכה הפועל רמת גן לשוב למסלול הניצחונות, אבל במקום היא ספגה הפסד ביתי 2:1 מול מכבי הרצליה. הפסד ראשון אחרי חודשיים לאורדונים. הרצליה קרובה לצמרת. מי שניצלה את התוצאה המפתיעה בוינטר היא בני לוד, שעם 0:1 על הפועל אשקלון השתוותה לרמת גן במקום הראשון. ניצחון חשוב גם להפועל כפר סבא, 1:3 על מכבי אום אל פאחם, שמשלים כמעט סופית את ההיחלצות של הירוקים מהתחתית. היום הפועל הרצליה גברה 0:2 בבית על הכח עמידר רמת גן ובית"ר תל אביב רשמה ניצחון דרמטי 0:1 על הפועל רעננה.

משחקי שישי

הפועל רמת גן - מכבי הרצליה 2:1

השמועה סיפרה על מפגש בין ההגנות הטובות בליגה. איפה זו של רמת גן הייתה במחצית הראשונה, זו תעלומה שתלווה את פרדי דוד, שהפסיד לאקסית מהרצליה, עוד הרבה זמן. חודשיים חלפו מההפסד האחרון של רמת גן, אז מול אחי נצרת והיום היא פשוט לא תיפקדה בפתיחה. בדקה ה-19 אבי חי הצעיר כבש שער בכורה אחרי שלא ספר את ההגנה המארחת. שבע דקות למחצית, אבי מלכה ניצל יציאה איומה של איתי ארקין, נגח מעליו וידין זריס דחק ממש מהקו כדי לקבוע 0:2 להרצליה במחצית. ברק לביא נכנס בדקה ה-54 במקום אסף כריספיס שנפצע וכעבור שש דקות בלבד סידר פנדל למקומיים, אותו ניצל אדריאן פרננדס כדי לצמק, אבל הלחץ של רמת גן לא נשא פרי והיא ירדה מנוצחת. הרצליה, לפחות זמנית, כבר במקום השלישי.

בני לוד - הפועל אשקלון 0:1

מי שניצלה את המעידה של רמת גן היא לוד, שהמשיכה את הריצה המטורפת שלה בצמרת, סגרה משחק שמיני ללא הפסד והשוותה את מאזן הנקודות לזה של רמת גן בצמרת עם 36 לכל אחת. אשקלון הלא יציבה, לא הצליחה למנף את הניצחון הגדול על אחי נצרת ולהתקרב לצמרת. מי שכבש את שער הניצחון היקר הוא יקיר שינה, אקס מכבי תל אביב, בדקה ה-66.

הפועל כפר סבא - מכבי אום אל פאחם 1:3

כפר סבא זכרה לטובה את אום אל פאחם, אותה ניצחה בסיבוב הראשון. הפעם השיגה הקבוצה מהשרון ניצחון שני ברציפות, באותה תוצאה, מה שכנראה חילץ אותה סופית מאימת הירידה לליגה השלישית. וויליאם אווסו העלה את המארחת ליתרון עם שער נאה בדקה ה-13, אבל אשרף סולימאן איזן בכדור חופשי בדקה ה-30. כעבור שש דקות רוברט ארחיל הותיר את אום אל פאחם בעשרה שחקנים וכפר סבא ניצלה זאת כדי לכבוש פעמיים מרגליהם של עומר פדידה (55) ורן יצחק (80).

משחקי שבת

הפועל הרצליה - הכח עמידר רמת גן 0:3

האחרונה בטבלה קטעה רצף של ארבעה הפסדים ואחרי שאמש ניצחה מכבי הרצליה את הפועל רמת גן, הפועל השלימה היום את סוף השבוע המוצלח של העיר הרצליה מול רמת גן. הסגולים, אחרי פתיחת עונה טובה, עם ניצחון בודד בתשעה משחקים, כשהפעם הם נכנעו לשני שערים של תמיר דוד (65) ושלומי לוי (68). ניר ביטון השלים עם השלישי (88).

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל רעננה 0:1

המארחים הגיעו למשחק עם ניצחון בודד בתשעת המחזורים האחרונים אבל הצליחו לדלג מעל הקו האדום עם ניצחון מתוק, בזכות שער של איציק אבושדיד בדקה ה-94, שקטע לקבוצה של איציק עובדיה רצף של שמונה משחקים ללא הפסד.

לאתר דאבל פס

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully