וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן ומילאן סיכמו, פאטו עצר את העסקה

המועדונים כבר הגיעו להבנה על סכום של 35 מיליון יורו, אך השחקן הודיע רשמית שהוא לא מוכן לעזוב: "מילאן זה הבית"

פריס סן ז'רמן ממשיכה לעשות רעש בשוק ההעברות העולמי. קרלו אנצ'לוטי, שמונה לתפקיד המאמן רק לפני כשבוע וחצי, קיווה כל כך לקבל את היהלום שלו, כשבצרפת דיווחו הערב (חמישי) על סיכום שהושג בין המועדון מבירת צרפת למילאן על העברתו של אלשנדרה פאטו. החלוץ הברזילאי אמור היה לעבור תמורת 35 מיליון יורו ולחתום לשלוש שנים וחצי, אלא שמיד לאחר הפרסום שתפס כמובן כותרות ראשיות בצרפת ובאיטליה, הגיע הודעת הביטול מכיוונו של פאטו.

בעוד המועדונים סיכמו, פאטו פרסם הצהרה באתר הרשמי של מילאן בה נכתב: "מילאן זה הבית שלי. אני רוצה לעזור לקבוצה לכתוב את ההיסטוריה ולהיות חלק מהעתיד המוצלח של המועדון. ההנאה בקבוצה היא שנותנת לי את הכוח להמשיך ולרצות לנצח ולהבקיע שערים. זה יום מיוחד עבורי. אני רוצה להודות לנשיא ברלוסקוני, למועדון ולאוהדים שתמיד האמינו בי".

פאטו בן ה-22 כבש 60 שערים ב-138 משחקים במדי מילאן, שרכשה אותו ב-2002 תמורת 22 מיליון יורו. החלוץ החמיץ משחקים רבים בשנתיים האחרונות עקב פציעות, ולאחרונה לא הסתדר עם המאמן מסימיליאנו אלגרי והביע את רצונו להתאחד עם אנצ'לוטי שהביא אותו יחד עם לאונרדו למילאן. פאטו גם רשם 18 משחקים במדי נבחרת ברזיל, בהם הבקיע שישה שערים. כרגע הוא נותר נאמן למילאן.

את תואר שחקן הרכש הראשון של אנצ'לוטי קטף בינתיים ברזילאי אחר, מקסוול. המגן בן ה-30 חתם לשלוש שנים וחצי, כאשר בצרפת מדווחים כי ברצלונה תקבל עבורו כ-3.5 מיליון יורו. מקסוול, שנרכש במהירות על ידי פ.ס.ז' בעקבות יציאתו של המגן סיאקה טיאנה לאליפות אפריקה כבר הוצג במסיבת העיתונאים ואמר: "כבר במהלך השיחה הראשונה שלי עם לאונרדו הרגשתי שמאוד רוצים אותי. הפרויקט הזה מאתגר אותי מאוד וגם מתאים לי".

מה עובר על פאטו העונה במילאן?

האם לקרלו אנצ'לוטי יש סיכוי בקרקס של פ.ס.ז'?

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully