וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "צריך לחשוב לעומק בנושא המתאזרחים"

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל הגיש לוועדה המקצועית באיגוד את הסיכום שלו להופעתה של נבחרתו ביורובאסקט 2011

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל, אריק שיבק, העביר היום (שני) לוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל את הסיכום שלו לאליפות אירופה שהתקיימה בקיץ האחרון בליטא. כזכור, ישראל הודחה כבר בשלב הבתים, אבל השיגה ניצחונות על נבחרות איטליה ולטביה. על האליפות עצמה אמר שיבק: "היתה רמה גבוהה מאוד. הנבחרת הוגרלה לבית שנקרא על ידי המומחים כבית מוות, במיוחד לאור העובדה שמספר שחקני ה-NBA היה גבוה מאוד. הצבנו מטרה לנסות לעלות למרות הבית הקשה, אך לא עמדנו במשימה. למרות אי העמידה במטרה הראשונה, הצבנו לעצמנו מטרה חדשה והיא להמשיך ולשמור על מסגרת ראויה ולנצח את המשחקים שנותרו ובמשימה זו עמדנו בהצלחה".

בין המסקנות של שיבק מהקמפיין האחרון בולט הרצון שלו לאפשר תהליך התאזרחות קל יותר עבור שחקנים זרים שרוצים לשחק בנבחרת. "צריך לשאוף לשמר את צוות השחקנים שהיה באליפות. כמו כן, צריך לחשוב בצורה מעמיקה בנושא המתאזרחים. כל אירופה משתנה בנושא זה ואסור להישאר מאחור, גם אם צריך התערבות של אנשים בפוליטיקה. כמו כן, צריך לשלב שחקן צעיר או שניים במערך המורחב של הסגל", אמר שיבק.

כמו כן, שמעה הוועדה המקצועית את מאמן נבחרת הקדטים, נתי כהן, אשר סיכם את הופעת נבחרתו באליפות אירופה שנערכה במקדוניה. בין השאר אמר כהן: "הנבחרת התמודדה יפה במספר רב של פעמים באליפות עם מצבי לחץ והכרעה, וגילתה פעמים רבות אופי חזק. חסרים כשרונות ומספר השחקנים שנבחרים לנבחרת קטן מדי בהשוואה לנבחרות אירופאיות אחרות. זו הבעיה שמונעת תחרותיות ומאבק גדול יותר לכניסה לסגל הסופי".

הוועדה המקצועית דנה בסיום ישיבתה במסקנות וועדת המשנה שמונתה לתיקון תקנון האקדמיה לכדורסל, בהם תיקונים בעניין שחרור והעברת שחקנים, איתור שחקנים ומינוי מאמני אקדמיה עתידיים.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully