וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדד אקוניס: "בלי לני רקנאטי המועדון היה נמחק"

5.10.2011 / 16:30

לאחר הקיץ הקשה שעבר על בני השרון, במהלכו פורק האיחוד בין רעננה להרצליה, פתחה הקבוצה את העונה במסע"ת פסימית

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בני השרון קיימה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים רשמית לרגל פתיחת עונת 2011/12. הקבוצה של אלדד אקוניס עברה תמורה משמעותית במהלך הפגרה כשהתנתקה מעיריית רעננה ונתמכת רק על ידי עיריית הרצליה ואיש העסקים לני רקנאטי. את משבצת המאמן תופס לראשונה בקריירה שלו רועי חגאי, ששימש כעוזר מאמן בקבוצה בעבר, ולקח לצידו את עוזר המאמן של הפועל ירושלים בעונה שעברה יונתן אלון.

הסגל של חגאי הוא הצעיר ביותר בליגת העל ומלבד ארז כץ הותיק כולל את המתאזרח ג'ארד מינץ והילדים גיא לביא, תום חבקין ורועי בוכבינדר. בן רייס שהיה אמור להיות הכוכב של הקבוצה נפצע במהלך משחקי ההכנה וגמר את העונה. במצבת הזרים נמצאים שחקן וושינגטון טרבור בוקר שמגיע לזמן השביתה מה-NBA, דלרוי ג'יימס, אחיו של שון ג'יימס שחקן הקבוצה בעבר ומכבי תל אביב בהווה ושני הגארדים טוויטי קארטר ולייסדריוס דאן.

ראשון הדוברים היה רקנאטי, שלא היסס להגיד את אשר על ליבו ולספר על הרגעים הקשים אשר עברו עליו בפגרה: "עברנו הקיץ משבר עמוק בעקבות הפרת ההסכם החתום על ידי עיריית רעננה. היו לי התלבטויות לגבי המשך דרכי בקבוצה, אבל אחרי לילות חסרי שינה, בעקבות בקשות של עיריית הרצליה, החלטתי להמשיך לפחות עוד שנה אחת. לא רציתי שהקבוצה תתפרק, גם לטובת אוהדי הספורט שיש לנו ברעננה. בלית ברירה, בנינו קבוצה צנועה, הבאנו זרים צעירים וטובים ושחקנים שגדלו במחלקות הנוער ואיתם נצא לדרך. יש לנו קבוצה נחמדה, אין ציפיות גדולות.

בליגה כזאת, שאין יורדות והאלופה קבועה מראש, אין טעם להשקיע כספים גדולים. חטפנו מכה עם הפציעה של בן רייס, שהיה שחקן מוביל, אני מקווה שנתגבר ושהוא יחזור אלינו מהר. אני גם מקווה שהאוהדים יבואו לתמוך, אפילו ברגעים הקשים.

לאחר דבריו של רקנאטי, היו"ר אלדד אקוניס המשיך באותו קו: "בגלל פירוק האיחוד, אנו בתקופת מעבר עם ראייה ובחינה של כיוון המועדון בשנים הבאות. מגיעה ללני רקנאטי הערכה על החלטתו להמשיך לתמוך בקבוצה, בלעדיו המועדון היה נמחק ממפת הכדורסל. תקציב השחקנים שלנו הוא הנמוך בליגה. אלו לא תירוצים או הנמכת ציפיות, זה פשוט המצב", אמר אקוניס, שהמשיך ודיבר על הקבוצה שנבנית בהרצליה, "עד שבן רייס נפצע היו לנו ציפיות ואופטימיות. רועי חגאי הוא מאמן מקצועי שהיה במערכת שלנו. גיא לביא ייתמך על ידי הקבוצה במטרה להפוך אותו לכוכב".

חגאי: "הדרך שלי כמאמן היא קודם כל הגנה"

לעומת שני ראשי הקבוצה, חגאי נשמע יותר אופטימי ובטוח ביכולות של קבוצתו: "נסתכל לכולם בגובה העיניים ונמשיך לייצג את הקבוצה בכבוד אני רוצה קבוצה לוחמת. הדרך שלי כמאמן היא קודם כל הגנה ורק אחר כך התקפה. אני רוצה להודות לאפי בירנבוים על שש שנים נהדרות. בזכותו אני מאמן ראשי היום".

הקפטן ארז כץ הוסיף: "יש לנו קבוצה צעירה ואני מאמין שנהיה אטרקטיבים. לאחר כל כך הרבה שנים בליגה, הבנתי שתקציב הוא לא עירבון לניצחונות, אלא דווקא החיבור בין השחקנים והדרך של הקבוצה. חוסר הניסיון יפגע בהתחלה, אבל נתגבר. אנחנו לא מפחדים מאף אחד, ככה זה היה בשנים האחרונות וככה זה יהיה גם השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully