וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: שער בכורה מדהים לערן זהבי בפאלרמו

הקשר שפתח לראשונה בהרכב, כבש כבר אחרי 20 שניות בניצחון 2:3 על קליארי. יובנטוס ומילאן סיימו את משחקיהן בתיקו

ערן זהבי ערך הערב (רביעי) בכורה בהרכב פאלרמו, והיא הייתה חלומית ביותר עבורו. הקשר הישראלי, שכאמור פתח לראשונה במדי הקבוצה מסיציליה, כבש את שערו הראשון בקבוצה כבר לאחר 20 שניות בלבד מתחילת משחק הניצחון של פאלרמו 2:3 על קליארי.

כנראה שדבריו של מאמן מילאן מסימיליאנו אלגרי לשחקניו ("כדי לשמור על הישגי העונה שעברה, לא מספיק להיות פייבוריטים במילים. צריך להצדיק את זה על המגרש") לפני המשחק מול אודינזה, לא חלחלו לשחקניו, כשהאלופה האיטלקית סיימה ב-1:1 ואחרי שלושה מחזורים היא עם שתי נקודות בלבד.

גם יובנטוס שמטה נקודות לאחר שסיימה בתיקו 1:1 ביתי עם בולוניה. דווקא נאפולי, עם ההתקפה החמה בליגה, הפסידה בקייבו 1:0. רומא תשחק ביום חמישי מול סיינה במשחק שינעל את המחזור.

צ'זנה - לאציו 2:1

עם כל הבלגן שחוגג בלאציו, בסופו של דבר לקבוצה מרומא יש כדורגל. אדריאן מוטו אמנם העלה את המארחת בדקה ה-14 ליתרון 0:1, אבל המחצית השניה הייתה שייכת כולה לשחקניו של אדי רייה, כשאנדרסון הרננדס השווה בדקה ה-48 ומי אם לא מירוסלב קלוזה נתן ללאציו את הניצחון שש דקות לאחר מכן.

קייבו - נאפולי 0:1

הקבוצה הכי חמה באיטליה, נאפולי, לא התקשתה לשחזר את התצוגות ההתקפיות המאפיינות אותה בזמן האחרון. אורליו דה לורנטיס, נשיא הקבוצה, אמר לאחר הניצחון מול מילאן כי הייתה להם "ארוחת ערב נחמדה". עכשיו זה נראה כאילו הם דווקא חזרו שבעים מהמחזור הקודם. בדקה ה-72 העלה דוידה מוסקרדלי את המארחים ליתרון 0:1 שחתם גם את התוצאה.

פיורנטינה - פארמה 0:3

המאזן של הוויולה ללא אלברטו ג'ילארדינו היה ניצחון אחד מתוך שמונה משחקים, וכעת זה עלה לשניים. גם ללא השחקן החשוב שלהם הצליחה פיורנטינה לנצח והעלתה את המאזן שלה מול פארמה, להפסד בודד שלה בשבעה מפגשי ליגה. סטבן יובטיץ' העלה את המקומיים ליתרון 0:1 בדקה ה-46, אלסיו צ'רצ'י הכפיל בדקה ה-61 ובדקה ה-81 יובטיץ' חתם את התוצאה עם השני שלו במשחק.

מילאן - אודינזה 1:1

מסימיליאנו אלגרי רצה לחזור למסלול הניצחונות אחרי התבוסה שחטף במחזור הקודם. בדקה ה-29 אנטוניו די נטאלה הראה לו שרצונות לחוד ומציאות לחוד. בדקה ה-64 סטפן אל שאראווי השווה מבישול של אנטוניו קסאנו, והרוסונרי שוב נראים חלשים מאז שיחרורו של אנדריאה פירלו. אמנם הרוסונרי עלו בהרכב חסר מאוד, לאחר הרבה פציעות, אבל שוב לא הצליחו למצוא ניצחון, ומאמן האלופה יצטרך להתחיל למצוא פתרונות.

יובנטוס - בולוניה 1:1

מי שבכל זאת נהנית משירותיו של פירלו היא הגברת הזקנה, שכבר בדקה ה-29 ראתה את הקשר מבשל כדור למירקו ווצ'יניץ'. אלא שבדקה ה-52 היה זה דניאל פוסטרנובה שהשווה וחתם את תוצאת המשחק.

פאלרמו - קליארי 2:3

הקבוצה מסיציליה אירחה את המשחק מול הקבוצה מסרדיניה, לאחר שניצחה במחזור הפתיחה והפסידה במחזור השני. לאחר שביום ראשון האחרון נכנס כמחליף בהפסד לאטאלנטה, פתח ערן זהבי בהרכב וכבר לאחר 20 שניות מצא את הרשת בצורה מדהימה עם טיל ששלח לחיבורים מפינת רחבת ה-16 והעלה את קבוצתו ליתרון 0:1.

בדקה ה-15 ניקולאס ברטולו הכפיל את התוצאה, ובדקה ה-76 מיקולי העלה ל-0:3. אבל אז החלה הדרמה הגדולה, כשקליארי חזרה למשחק. בדקה ה-84 דניאל קונטי צימק ובדקת הסיום ראג'ה נאינגולן צימק עוד יותר. בסופו של דבר הצליחו הסיציליאנים לשמור על הניצחון ושלוש הנקודות. זהבי הוחלף בדקה ה-66.


משחקים נוספים:

גנואה - קטאניה 0:3
כבשו: רודריגו פלאסיו (30, 35), קווין קונסטנט (75)

לצ'ה - אטאלנטה 2:1
כבשו ללצ'ה: ג'אמל מסבאח (25), לאטאלנטה: גרמן דניס (4, 56)

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully