וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה את נוריץ' 1:3, דרוגבה הובהל לביה"ח

חלוץ צ'לסי ספג מהלומה אדירה בראשו, והורד מהמגרש על אלונקה כשהוא מונשם. מאטה כבש בבכורה שלו בדקה ה-100

ישנם ניצחונות שפשוט אין חשק לחגוג, ונדמה שזה בדיוק מה שקרה הערב (שבת) לצ'לסי. נכון, קבוצתו של וילאש בואש אמנם השיגה שלוש נקודות עם ניצחון 1:3 על נוריץ', אבל ראתה את החלוץ שלה, דידייה דרוגבה מובהל לבית החולים, לאחר שזה נפגע בצורה חמורה בראשו אחרי מפגש עם אגרופו של שוער נוריץ', רודי, שפגע בחלוץ בטעות. דקות לא פשוטות עברו על אוהדי הכדורגל שצפו במשחק, בעוד הרופאים ניסו לטפל בדרוגבה, ולבסוף הורידו אותו מהמגרש כשהוא מונשם, בהחלט לא תמונות נעימות.

בצל המשחקים המרכזיים שיתקיימו ביום ראשון, המשיכה ליברפול לאותת כי היא מכוונת למעלה העונה, כשרשמה ניצחון 1:3 על בולטון, בעוד העולה השנייה לפרמיירליג, ק.פ.ר נכנעה לוויגאן בחוץ 2:0. אברטון יצאה עם ניצחון חוץ מבלקבורן בזכות שער דרמטי בפנדל בדקה ה-92, בעוד אסטון וילה סיימה בתיקו 0:0 מאכזב בבית מול וולבס, וסוונסי וסנדרלנד רשמו את אותה התוצאה במשחק שלהן. בהמשך הערב תארח ליברפול, שמגיעה במומנטום טוב אחרי הניצחון על ארסנל את בולטון שסובלת מעליות ומורדות עם פתיחת העונה.

דידייה דרוגבה, חלוץ צ'לסי, לאחר שנפצע ואיבד את ההכרה במשחק מול נוריץ'. רויטרס
דידייה דרוגבה, חלוץ צ'לסי, לאחר שנפצע ואיבד את ההכרה במשחק מול נוריץ'/רויטרס

צ'לסי - נוריץ' 1:3

הכחולים פתחו בסערה את המשחק, הרבו לתקוף את שערו של ג'ון רודי, וכבר בדקה השישית עלו ליתרון. פרנק למפארד שלח כדור אל ז'וז'ה בוסינגווה ששלח בעיטה מרהיבה מ-20 מטרים היישר אל החיבורים שנעצרה רק ברשת. העולה החדשה לפרמיירליג לא נכנסה ללחץ וניסתה לחזור למשחק, תוך שהיא מגיעה לשתי הזדמנויות קורצות, אבל לא הצליחה למצוא את השער עד למחצית.

המארחים עלו טוב אל המחצית השניה במטרה למצוא את השער שיסגור את המשחק, אבל במקום זה ספגו בדקה ה-63, ובצורה מטופשת במיוחד: נוריץ' שלחה כדור גבוה אל קצה הרחבה, הילריו יצא בצורה נוראית, לא היה מתואם עם טרי שניסה להרחיק את הכדור, ועל הריבאונד עט גרנט הולט שעם הגב לשער הצליח לשלוח את הכדור אל הרשת בצורה נהדרת, והמשחק נפתח שוב. דקה מאוחר יותר, ונראה שצ'לסי ספגה מכה כואבת עוד יותר, תרתי משמע: דרוגבה עלה לכדור גובה ברחבה של נוריץ', רודי יצא במטרה להדוף, אך האגרוף שלו הלך היישר אל פניו של החלוץ. נדמה שדרוגבה איבד את ההכרה כבר עם קבלת האגרוף, ואז התרסק אל הדשא כשגופו רפוי לחלוטין, ופניו פוגעות בחוזקה במשטח.

הרופאים עמלו בכדי לטפל בדרוגבה במשך דקות ארוכות, ובסופו של דבר הורד החלוץ על האלונקה תוך כדי שהוא מונשם, ומשם הובהל לבית החולים. אוהדי צ'לסי ההמומים כמעט ולא שמו לב שבזמן שדרוגבה הורד, עלה אל הדשא ההחתמה החדשה של וילאש בואש, חואן מטה יחד עם ניקולה אנלקה, וגם נוריץ' לא התחשבה, כשכמעט הבקיעה בדקה ה-73, אבל סטיב מוריסיון שהגיע למצב של אחד על אחד מול הילריו לא היה מרוכז והבעיטה שלו נהדפה.

דווקא כשהיה נדמה שהמארחים לא יצליחו להתאושש, הגיעה הדקה ה-80, אז נשלח ראמירס למתפרצת, עבר את רודי שהכשיל אותו בבירור, והשופט הצביע על הנקודה הלבנה, והראה לשוערה של נוריץ' את האדום. למפארד הפך את הפנדל לשער, ועד לסיום הספיקו האוהדים לראות גם את לוקאקו רושם הופעת בכורה, אבל מה שבהחלט המתיק את הטעם מהמשחק הזה היה שער הבכורה של מאטה, שרק הגיע מולנסיה בהעברה מתוקשרת, וניצל טעות בהגנת נוריץ' בדקה ה-100 כדי לכבוש מזווית קשה את השלישי.

ליברפול - בולטון 1:3

אם מישהו מאוהדי ליברפול חיפש סיבות לאופטימיות, הרי שעד כה הקבוצה נותנת לא מעט כאלה. אחרי הניצחון המרשים על ארסנל, מצאה שחקניו של דלגליש שלוש נקודות נוספות, וכרגע בהחלט נראה שהקבוצה מאנפילד בדרך הנכונה. כבר בדקה ה-15 מצאה ליברפול את הראשון שלה, אבל לא לפני שניסתה שלוש פעמים להכניע את יאסקליינן. סוארז הכניס כדור נהדר אל דאונינג אבל הבעיטה שלו נהדפה נהדר על ידי שוער האורחים. הכדור הגיע אל קאוט שמצא את הנדרסון, הבעיטה הראשונה שלו נהדפה על ידי המגן, אבל את הניסיון שהני שלו כבר אי אפשר היה לעצור, כששלח כדור מרהיב מעל ליאסקליינן ואל הרשת. האורחים לא היו רחוקים מלמצוא את השער בעצמם עד למחצית, אך ליברפול שמרה על הרשת וירדה ביתרון אל חדרי ההלבשה.

אלא שכל תקווה של בולטון לחזור למשחק במחצית השניה התנפצה בתוך שבע דקות. בדקה ה-52 היה זה מרטין שקרטל, שננעץ את הכדור שהוגבה אליו מהקרן היישר ברשת, ודקה מאוחר יותר זה כבר 0:3, כשבולטון נראתה מעט המומה, וקאוט ניצל זאת, מצא את צ'רלי אדם מחוץ לרחבה, וזה שלח כדור שטוח ומדוייק אל הפינה השמאלית של יאסקליינן שלא הצליח להגיע. עד לסיום היתה קרובה ליברפול להגדיל את יתרונה, אך לא הצליחה, ומנגד, צימק איבן קלאסניץ' בדקה ה-91 בשער שלא שינה דבר.


משחקים נוספים:

אסטון וילה - וולבס 0:0

וויגאן - ק.פ.ר 0:2
כבש לוויגאן: פרנקו די סנטו (41 ו-66)

בלקבורן - אברטון 1:0
כבש לאברטון: מיקל ארטטה (פנדל, 92)

סוונסי - סנדרלנד 0:0

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully