וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנית שוורץ: "רוצה להגיד תודה לכדורסל"

10.8.2011 / 11:22

שחקנית הכדורסל הודיעה על פרישה בגיל 32: "רציתי להתחרט ולא לפרוש, אבל הגוף אמר אחרת. היום אני סוגרת מעגל"

דרור עינב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

קפטנית נבחרת ישראל בכדורסל נשים לשעבר אורנית שוורץ הודיעה היום (רביעי) על פרישתה ממשחק פעיל, לאחר שבעונה שעברה זכתה בטרבל ההיסטורי במדי אליצור רמלה. שוורץ (32), החלה את קריירת המשחק שלה במחלקת הנוער של אליצור נתניה, אך קבוצת הבוגרות הראשונה שלה הייתה מכבי רעננה. שוורץ פרצה במדי אליצור רמלה שם זכתה באליפות בעונת 1999/2000, ולאחר מכן שיחקה שנתיים במדי מכללת וויליאם מארי.

בעונת 2003/4 חתמה שוורץ בפירולו האיטלקית, אך עזבה אחרי זמן קצר לרמת חן. בעונה שלאחר מכן הגיעה לאנדה רמת השרון, זכתה בשני גביעים, ומשם המשיכה לשנתיים בבנות השרון. בעונת 2008/9 חזרה הביתה כשחתמה באליצור נתניה, אך אחרי עונה אחת בלבד עזבה למכבי אשדוד. בעונה שעברה חזרה לאליצור רמלה וזכתה עם הקבוצה באליפות, גביע המדינה וגביע היורוקאפ. שיאה של שוורץ במדי נבחרת ישראל, בה שיחקה משנת 2000, הוא 36 נקודות במשחק מול גרמניה.

"אני יושבת כאן היום ומנסה להבין מה באמת קורה", אמרה שוורץ במסיבת העיתונאים שכללה גם את אריק שיבק, עדן ענבר וטל נתן, שאימנו אותה בעבר, "תמיד ידעתי שיגיע הרגע שעם גרון חנוק אני אפרד מכולם. חבילה ענקית של רגשות מעורבים. אני רוצה קצת להתחרט ולהגיד שניפגש במגרשים, אבל הגוף אומר אחרת. לפני חודשיים נעניתי לאליצור רמלה לעונה נוספת, אבל הגוף אמר אחרת. כבר חמש שנים אני סוחבת פציעות בגב וברגל. הפעם הגוף נכנע ללב".

שוורץ הוסיפה: " מגיל 13 שיחקתי בכל נבחרות ישראל, אריק שיבק היה זה שהאמין בי ונתן לי לשחק בנבחרת הבוגרת בגיל 18. אחריו אימן משה וינקרנץ ודרש להעיף אותי אחרי האימון הראשון, ועד סופו של הקמפיין הפכתי להיות שחקנית בחמישייה של הנבחרת, וקבעתי שיא נקודות מול גרמניה.

"לפני שנתיים התחלתי לנהל את בית ספר הכדורסל באשדוד, ואז התחדדה בי התחושה שזה מה שאני צריכה לעשות בהמשך", הוסיפה הכדורסלנית, "לפרוש היום זו סגירת מעגל עבורי. האליפות הראשונה שלי הייתה עם רמלה בגיל 21, היום אני פורשת אחרי שלושה תארים ברמלה. שמישהו חשב על לפרוש בשיא, הוא חשב עליי. אין רגע מתאים מזה לפרוש. אני רוצה לומר תודה לכדורסל על כל השנים היפות כשחקנית. תודה כדורסל".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully