וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון: "אני מאוד אוהב אתגרים"

27.7.2011 / 20:41

הגארד החדש של מכבי ת"א לא חושש מהמלחמה על מקומו אצל הצהובים: "שמח להגיע למועדון גדול, אמרו לי רק דברים טובים"

נבחרת ישראל ממשיכה להתכונן לאליפות אירופה שתיפתח בסוף חודש אוגוסט בליטא, כשהיום (רביעי) התייחס יוגב אוחיון באימון לעובדה כי ישחק בשלוש השנים הקרובות במכבי תל אביב. "עדיין לא חתמתי", אמר והוסיף כי מדובר בעניין פורמלי בלבד. "אני שמח להגיע למועדון גדול כמו מכבי תל אביב. דיברתי עם השחקנים של מכבי שנמצאים בנבחרת, גיא פניני וליאור אליהו. הם אמרו רק דברים טובים. זה צעד משמעותי בקריירה שלי".

אוחיון ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל ירושלים הודה לקבוצתו הקודמת, ואמר: "אני מתרגש ומודה לירושלים על שנתיים נפלאות ומאחל להם בהצלחה בהמשך. הייתי עם עודד (קטש) בקשר שוטף ועדכנתי אותו. אני מאחל לו כל טוב".

לשאלה לגבי תפקידו בשורות הצהובים העונה וסביב ההחלטה שקיבל, אמר: "אני מאוד אוהב אתגרים. כמובן שאם מגיעה הצעה ממכבי, מקבלים אותה. דיברתי עם דיוויד בלאט ומבחינתי זה אתגר. שמעתי כבר על המסורת של מכבי, ואני אנסה לנסות להראות את יכולתי, להשתפר ומקווה לעשות את זה". על הקרב על מקומו בסגל הנבחרת מול הגארדים שנאבקים איתו על אותו תפקיד, הוא הוסיף: "יש קרב. מלחמה כזו הייתה תמיד על העמדה, ואנחנו נבוא כדי להילחם בכל יום במטרה שנצליח".

האם יוגב אוחיון בחר נכון?

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully