וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערעור של האיגוד בנוגע לנעמה שפיר נדחה

בית הדין הגבוה של הספורט דחה את הבקשה לאפשר לשחקנית הנבחרת לשחק כשכתפיה מכוסות. תשחק עם שרוולים אלסטיים

כל הדיווחים והכתבות לקראת אליפות אירופה לנשים

המאבק של נבחרת ישראל בגזרת נעמה שפיר ספג מכה נוספת היום (שישי), כאשר דיין בית הדין הגבוה של הספורט הבינלאומי הבלגי הודיע כי הוא דוחה את הערעור שהגיש איגוד הכדורסל כנגד החלטת מזכ"ל פיב"א, נאר זאנולין, שלא לאפשר לשחקנית הנבחרת לשחק כאשר כתפיה מכוסות.

הדיין העביר את החלטתו ללא שהתקיים דיון וללא נימוקים להחלטתו, כשבאיגוד הכדורסל קיבלו במורת רוח רבה את ההחלטה. האיגוד הודיע כי הוא ימתין לנימוקי ההחלטה ולאחר פרסומם הוא ישקול את המשך צעדיו, לרבות אפשרות פנייה לבתי משפט אזרחיים בגרמניה ובשוויץ, וכן לבית הדין לזכויות האדם שליד האיחוד האירופי בבריסל. באיגוד הדגישו כי הם מעדיפים לפתור את הסוגיה בהבנות ובהידברות עם פיב"א ולא בבתי משפט בינלאומיים.

במקביל, התקיימו במהלך כל היום דיונים בין אנשי הנבחרת השוהים בבידגוץ' שבפולין לבין גורמים רשמיים של פיב"א אירופה וסוכם בין יושב ראש איגוד הכדורסל, שי שני לבין אחראי על התחרויות בפיב"א אירופה, ריצ'ארד סטוקס, לפיו נעמה שפיר תוכל לשחק באליפות אירופה הנוכחית כשכתפיה מכוסות בשרוולים אלסטיים קצרים.

שני עצמו הבהיר: "הכי חשוב שגם פיב"א אירופה הבינו סוף סוף שאין לנו שום כוונה לוותר בעניין העקרוני הזה והגיעו איתנו להסכמות לעניין אליפות אירופה הקרובה המתחילה מחר ועל כך אני מודה לריצ'ארד סטוקס שגילה יצירתיות לפיתרון הסוגייה. בתום האליפות יהיה לנו זמן למצוא פתרון קבוע וארוך טווח לנעמה שפיר ולאלפי שחקניות כדורסל הרוצות לשחק כדורסל וגם לשמור על צניעותן. חשוב מכל שהנבחרת הלאומית תעשה את המקסימום על הפרקט ותייצג את הכדורסל הישראלי בכבוד באליפות אירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully