וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עירוני רמת השרון העפילה מעשית לליגת העל

הקבוצה של זפרן הביסה 1:4 את נס ציונה ועלתה לראשונה בתולדותיה. כפר סבא סיימה רק ב-2:2 עם מכבי הרצליה

זה היה אמנם באוויר, אבל היום (שישי) נקבע מעשית שעירוני רמת השרון תעפיל לליגת העל, לראשונה בתולדותיה. שלושה מחזורים לסיום העונה, הקבוצה של מומי זפרן ניצחה היום את סקציה נס ציונה 1:4 ובזכות המעידות של הפועל כפר סבא והפועל ראשון לציון, היא הוציאה את השמפניות והחלה בחגיגות.

הפועל כפר סבא, שקיוותה לחגוג אף היא כבר היום, לא הצליחה לנצח את מכבי הרצליה, סיימה מולה רק ב-2:2 ותצטרך להמתין לפחות עוד שבוע כדי לחקות את שכנתה לשרון, למרות שגם להפועל ראשון לציון וגם למכבי הרצליה יש עוד סיכוי לתפוס את המקום השני. בכל מקרה, התוצאה ששירתה את שתי הקבוצות היא ההפסד של הפועל ראשון לציון 4:1 להפועל רעננה.

בפלייאוף התחתון, אחווה עראבה ירדה סופית לליגה א' אחרי שהיא נכנעה גם היום, הפעם מול מכבי בת ים לה היא הפסידה 2:0 ובכך הרימה ידיים סופית. והיורדת השנייה? עירוני ג'ת עם רגל וחצי בליגה השלישית אחרי שהפסידה 3:1 להפועל נצרת עילית, בעוד הכח עמידר רמת גן סיימה ב-0:0 מול מכבי באר שבע והתקרבה להבטחת מקום במבחנים. הפער ביניהן עומד כעת על חמש נקודות לזכות הסגולים.

פלייאוף עליון

עירוני רמת השרון - ס.כ נס ציונה 1:4

רמת השרון מעולם לא שיחקה בליגת העל, אבל היא תעשה את זה החל מהעונה הבאה אחרי שרוב התנאים לכך היו תלויים בה ובמצב הזה היא עמדה במבחן אופי חשוב. השחקנים של מומי זפרן התייצבו בטוחים בעצמם, השיגו את הניצחון החשוב ביותר העונה מבחינתם ועשו את זה גם בסטייל. למרות שרמת השרון סובלת מבצורת הבקעות מסוימת בשבועות האחרונים והצליחה לכבוש רק שער אחד בשלושת המשחקים האחרונים, הפעם היא השיגה ארבעה.

זה התחיל עם שער יתרון של אורן ניסים בדקה העשירית אחרי שהוא קיבל ממשה אבוטבול והבקיע מקרוב. נס ציונה עוד חזרה בדקה ה-33 עם שער שוויון של דור אלקבץ, שנגח מצוין מכדור חופשי שהוגבה אליו, אבל ההמשך היה בשליטת רמת השרון, שהכריעה את המשחק עם שערים מצוינים של אוסקר גררו (73) וג'ורג' אקירמי (76), בעוד ניסים קינח שער נוסף שלוש דקות לסיום. למרות ההפסד של נס ציונה, יש לה עוד סיכוי לסיים במקום השלישי שיוביל אותה למבחנים בסוף העונה.

מכבי הרצליה - הפועל כפר סבא 2:2

מכבי הרצליה ידעה שהיא יכולה לעצור את הדהירה של כפר סבא לעבר ליגת העל, ולכן היא ניסתה לעשות הכל כדי לשים מקלות בגלגלים ולעזור לעצמה. למרות שהירוקים צברו נקודה אחת בלבד בשני המשחקים הראשונים של הפלייאוף, הם פתחו טוב את המשחק ובדקה העשירית בוריס קליימן, שוער כפר סבא, בעט כדור שוער ארוך, הגנת הרצליה הרחיקה רע וגאגה צ'חטיאני שהמתין מחוץ לרחבה, ירה מהאוויר לחיבורים השמאליים את שער היתרון.

הרצליה לא ויתרה והשוויון הגיע תשע דקות לסיום המחצית הראשונה כאשר אסף קריספיס נגח לרשת מקרוב. דקה לאחר מכן אלירן סיימון, הקפטן הכפר סבאי, הורחק יחד עם מסאי דגו מהרצליה בעקבות מעורבותם בתגרה ושתי הקבוצות נותרו בעשרה שחקנים. חילוף חכם של תומר קשטן הוליד שוב שער יתרון לכפר סבא כאשר עומר פדידה המחליף קיבל כדור עומק והכניע את הרצליה בדקה ה-64, אבל טעות בהגנת הירוקים הולידה עשר דקות לאחר מכן את השוויון הכואב מבחינת כפר סבא, כשויישאימר הרשית והשאיר את בקבוקי השמפניה שבוע נוסף במקררים.

הפועל ראשון לציון - הפועל רעננה 4:1

הכתומים עדיין חולמים על ליגת העל, אבל עם תצוגה כזו הם פשוט לא יכולים לעשות את זה. ראשון לציון ידעה שהחגיגות של כפר סבא ורמת השרון בעיקר תלויות בה, אבל על המגרש, רעננה, שכלל אינה נאבקת על העלייה, עשתה כל מה שהיא רצתה. השחקנים של אייל לחמן כבשו כבר אחרי 18 דקות שער נהדר של אופיר מלמד. עומרי עטיה הכפיל בדקה ה-44, דודו אברהם צימק (58) אבל מלמד (66) וחמודי פודי (94) סגרו את הסיפור. לזכותה של ראשון ייאמר שבמשחק הזה היא נאלצה להסתדר ללא השוער מאיר כהן (צהובים) והקשר איתי אלקסלסי (אדום). בחסרונו של כהן, שוער המשנה של ראשון לציון, אייל נוביק, היה אחראי ישיר לרוב השערים שהקבוצה ספגה.

פלייאוף תחתון

הכח עמידר רמת גן - מכבי באר שבע 0:0

אחרי שתי תוצאות תיקו מאז פתיחת הפלייאוף, בהכח קיוו לנצל את העובדה שבאר שבע הבטיחה את הישראותה בליגה וסיימה את העונה, כדי לנצח, אבל זה לא ממש קרה. למרות זאת, התוצאות המקבילות משרתות את הכח, שהתקרבה להשגת המקום שיוביל אותה למבחנים.

הפועל נצרת עילית - עירוני ג'ת 1:3

נצרת עילית כנראה תשחק גם בעונה הבאה בליגה הלאומית, אחרי שהיום היא התקרבה להתחמקות מהמקום שיוביל אותה למבחנים ובדרך היא סיבכה עוד יותר את עירוני ג'ת, שהתקרבה בצעדי ענק לליגה א' לאחר שהפער בינה לבין הכח עמידר רמת גן עלה לחמש נקודות כשנותרו שני מחזורים לסיום. גל ראובן כבש את שער היתרון לנצרת עילית בדקה ה-44, בזרוק גרמן איזן בדקה ה-61, אבל ג'ת פספסה הזדמנות לשמור לעצמה סיכוי טוב אחרי שהייל חשאן כבש פעמיים (83, 90).

מכבי בת ים - אחווה עראבה 0:2

המסע של עראבה בליגה הלאומית הסתיים עם עוד הפסד, הפעם לבת ים. עוז ברנדווין (55) ומיקי עטייה (69) בפנדל שלחו את עראבה לליגה א' ולא השאירו לה אפילו סיכוי תיאורטי.

בפלייאוף האמצעי:

בני לוד - אחי נצרת 3:2
לנצרת: אזברגה (60, עצמי), האדיה (80), חודדה (90). ללוד: אליאס (45), מיקוצ'דזה (72, פנדל).

בית"ר/שמשון תל אביב - הפועל הרצליה 3:2
להרצליה: אזולאי (30, 60), מסיקה (38). לבית"ר/שמשון: אפריאט (10), סנדורי (54).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully