וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה תועמד לדין בגין זריקת נפץ מיציע אוהדיה

18.4.2011 / 13:09

הזהובים מקווים שלא יופעל נגדם עונש של אירוח ללא קהל. דמאיו: "יש עוד כמה דברים לסגור לפני שנשב עם קשטן"

בני יהודה סיימה אתמול (ראשון) בצורה מושלמת את הסיבוב השני כאשר ניצחה את מכבי פתח תקוה 0:2 ואחרי הקיזוז התקרבה כדי נקודה אחת בלבד מהמקום השלישי המוליך למקום בליגה האירופית. כעת ינסו הזהובים להשיג בפעם השלישית ברציפות את הכרטיס לאירופה.

על שמחת הניצחון העיבה הבוקר הודעת ההתאחדות לפיה הקבוצה תעמוד לדין בגין התפרעות אוהדים לאחר שאמש נזרק נפץ לדשא מכיוון שער 8 שמאכלס את אוהדי הקבוצה. הדיון ייערך ביום רביעי הקרוב. ראשי המועדון שוחחו בסיום המשחק עם מפקד כוח האבטחה והשיטור של האירוע והוא עדכן את משקיף המשחק דני קורן כי מדובר בנפץ קטן של פורים ולא בחזיז או חפץ אחר. בבני יהודה ינסו לבטל את העמדת הקבוצה לדין, אולם בכל מקרה לא נראה כי בגין השלכת הנפץ יופעל על הקבוצה עונש הרדיוס שעומד לחובתה בבית הדין.

סוגיה אחרת בה יעסקו במועדון במהלך הימים הקרובים היא הארכת חוזהו של המאמן דרור קשטן לעונה נוספת, כאשר עד כה לא ישבו הצדדים ודנו רשמית בנושא. בהנהלת בני יהודה רוצים מאוד שקשטן ימשיך עונה נוספת וזאת בעקבות הסיבוב השני המצוין של הקבוצה, שניצחה בשמונה מתוך 11 המשחקים האחרונים ובסך הכל צברה 31 נקודות והתברגה בחלק העליון של הטבלה.

"נצטרך לחכות בסבלנות כי למרות שיש רצון הדדי, יש עוד מספר דברים שצריך לסגור לפני שנשב עם קשטן", אמר היו"ר משה דמאיו לוואלה! ספורט, "אפגש עם חזי מגן ונצטרך להחליט מספר דברים לקראת העונה הבאה. אז גם נסגור את נושא המאמן".

אביב חדד: "המזל התהפך לטובה"

"היינו במרתון בשבועות האחרונים בכדי להשיג את המטרה והכי חשוב שהצלחנו להגיע לפלייאוף העליון", אמר חלוץ הקבוצה פיני בלילי. "לא נתנו לנו הרבה סיכויים אחרי הפתיחה הצולעת שלנו, אבל האמנו בעצמנו. הכי חשוב זה שאחרי העבודה הקשה והעונה הארוכה יש לנו חמישה משחקי גמר כדי להתברג במקום השלישי", הוסיף החלוץ.

"אחרי שהבטחנו את הפלייאוף ברור שעכשיו המטרה היא כרטיס לאירופה", אמר הבלם אביב חדד, "אני חושב שעשינו את הסיבוב הכי טוב מבין כל הקבוצות. אני מאמין ומקווה שנרד לקרקע וכבר בשבוע הבא נגד הפועל תל אביב נמשיך ביכולת שלנו. גם בסיבוב הראשון שיחקנו טוב אבל סבלנו מחוסר מזל. היינו מגיעים לשישה או שבעה מצבים ולא מבקיעים והיום משלושה מצבים אנחנו עושים גולים. המזל התהפך לטובה".

הבלם סיפר על החיבור של הקבוצה עם המאמן קשטן ועל ההגנה של הקבוצה, שהפכה לאחת מהטובות בליגה: "ברור שעם הזמן אתה מבין טוב יותר את המאמן ומבין מה הוא רוצה ממך. אני חושב שמשחק ההגנה של בני יהודה מתחיל משחקני החלק הקדמי. קבוצה שרוצה להתברג בצמרת צריכה שתהיה לה הגנה חזקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully