וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל סיימה ב-0:0 בלבד מול בלקבורן

התותחנים אכזבו ורחוקים 7 נק' מיונייטד, שפיגרה 2:0 אך מחצה את ווסטהאם 2:4. סטוק-צ'לסי 1:1, ווסט ברומיץ'-ליברפול 1:2

פגרת הנבחרות תמה, חודש אפריל החל וזהו זמן ההכרעות. הפרמיירליג נכנסת לישורת האחרונה והצפיפות בטבלה בלתי נסבלת. מנצ'סטר יונייטד נלחצה מפיגור של שני שערים במגרשה של ווסטהאם, אך הפכה את התוצאה וניצחה 2:4 משלושער של ווין רוני כדי לפתוח פער של שבע נקודות על ארסנל, שאכזבה וסיימה ב-0:0 בלבד עם בלקבורן מהתחתית.

צ'לסי, יריבת השדים האדומים בליגת האלופות באמצע השבוע, יצאה סופית ממאבק האליפות עם 1:1 בסטוק. בעוד טוטנהאם נפרדה מוויגאן ב-0:0 מאכזב. גם ליברפול אכזבה עם הפסד 2:1 לווסט ברומיץ' ורוי הודג'סון. בתחתית העניינים אפילו צמודים יותר ושם ניוקאסל השיגה ניצחון חשוב מאוד 1:3 על וולבס. באותו זמן בירמינגהאם נמלטה מהקו האדום לפחות זמנית עם 1:2 על בולטון ותמיר כהן.

ווסטהאם - מנצ'סטר יונייטד 4:2

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק באפטון פארק, דיבר אברהם גרנט בעיקר על השופטים, שלטענתו גזלו העונה מווסטהאם לפחות 10 נקודות. לא ברור מה יגיד הפעם על לי מייסון, שהפך לראשון ששורק לשני פנדלים (מוצדקים) נגד מנצ'סטר יונייטד ב-19 שנות הפרמיירליג, אך מצד שני לא שלף אדום לנמניה וידיץ' בהחלטה שיכלה לגמור את המשחק, ובהמשך גם העניק למוליכה פנדל שסייע לה להפוך את התוצאה בדרך לניצחון גדול 2:4. האמת היא שווסטהאם צריכה לבוא בטענות בעיקר לעצמה, על שלא ידעה לשמור על היתרון הכפול שיצרה בזכות הבעיטות המוצלחות של מארק נובל מהנקודה הלבנה.

המארחת ויתרה על משחק התקפי ושילמה את המחיר במחצית השנייה, כשהשינויים ההתקפיים של אלכס פרגוסון - חאבייר הרננדז ודימיטאר ברבאטוב נכנסו, ריאן גיגס הוסט לעמדת המגן השמאלי - נשאו פרי. מעבר לשינויים, היה זה ווין רוני, שהבקיע שלושער נפלא והעלה את מאזנו ל-101 שערי ליגה ביונייטד, במשחקו הטוב ביותר העונה. ווסטהאם המאוכזבת שוב מתחת לקו האדום בגלל הפרש שערים נחות. יונייטד, שכבר ידעה להפוך פיגור דומה לניצחון מול בלקפול מוקדם יותר העונה, הגדילה את יתרונה לשמונה נקודות בפסגה.

המשחק נפתח נהדר מבחינת ווסטהאם. קול נשלח למתפרצת עם כדור נהדר של היצלספרגר וניסה להקפיץ מעל אברה, שעצר אותו עם נגיעת יד ברחבה. נובל ניגש לבעוט את הפנדל בדקה ה-12, זרק את קושצ'אק לצד אחד וגלגל שמאלה. יונייטד ניסתה להגיב דרך ולנסיה באגף הימני, אבל פעמיים דה קוסטה חילץ. ובצד השני, קול המשיך לשגע את הגנת יונייטד. החלוץ הגבוה עבר את וידיץ', שהכשילו בקצה הרחבה. נובל ירה הפעם לחיבורים הימניים וקבע 0:2 מדהים לווסטהאם בדקה ה-25. פארק ניסה להחזיר את האורחים, אבל גרין עצר את הבעיטה שלו בדקה ה-30. בדקה ה-41 שוב התקשתה מוליכת הטבלה להתמודד עם כדור ארוך ובה ברח לוידיץ' שתפס אותו כשהוא אחרון בדרך אל השער. השופט לי מייסון שגה כשלא שלף אדום לקפטן הסרבי. היצלספרגר סובב את הכדור החופשי קרוב לקורה.

פרגוסון, שהבין כי טעה בתכנית המשחק שלו, הקפיץ מהספסל את הרננדז במקום אברה והעביר את גיגס הוותיק לעמדת המגן השמאלי. פרגוסון שלח גם את ברבאטוב למגרש, ובדקה ה-65 רוני סובב כדור חופשי מצוין לרשת של גרין והחזיר את יונייטד למשחק עם שער מצמק. שמונה דקות עברו, וכבר 2:2. ולנסיה מצא את רוני, שעבר את אפסון ובעט כדור חד שהכניע את גרין. ווסטהאם לא הספיקה להצטער על אובדן היתרון, ובדקה ה-79 נגיעת יד של אפסון הובילה לפנדל, אותו ניצל רוני כדי לחגוג שלושער ולהשלים מהפך ענק של יונייטד. החגיגה נמשכה בדקה ה-84, כשהמגן השמאלי גיגס העביר כדור רוחב מצוין והרננדז המחליף דחק מקרוב וקבע 2:4 למנצ'סטר יונייטד.

הרכב ווסטהאם: רוברט גרין, לארס יקובסן, מנואל דה קוסטה, מתיו אפסון, ווין ברידג', סקוט פארקר, תומאס היצלספרגר, מארק נובל (רובי קין, 83), גארי אוניל (ויקטור אובינה, 83), דמבה בה, קרלטון קול (פרדריק פיקיון, 69).

הרכב מנצ'סטר יונייטד: תומאש קושצ'אק, פאביו, כריס סמולינג, נמניה וידיץ', פטריס אברה (חאבייר הרננדז, 46), מייקל קאריק, ריאן גיגס, דרון גיבסון, אנטוניו ולנסיה, ג'י סונג פארק (דימיטאר ברבאטוב, 64), ווין רוני (נאני, 88).

סטוק - צ'לסי 1:1

הבלוז הגיעו למשחק היום אחרי שלושה ניצחונות רצופים, אבל כנראה שהראש שלהם כבר במפגש עם מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות. צ'לסי אמנם שלטה במשחק, אבל נקלעה לפיגור בדקה השמינית אחרי מתפרצת של המארחת, שבסיומה כבש ג'ונתן וולטרס. הכחולים הגבירו את הלחץ על שערו של אסמיר בגוביץ' ונבלמו לא פעם עד שבדקה ה-33 הגבהה של ניקולא אנלקה מצאה את הראש של דיידיה דרוגבה וזה נגח את השער הראשון שלו אחרי יותר מחודשיים. 1:1 שהתברר גם כתוצאת הסיום. יוסי בניון אמנם השתלב במשחקה של נבחרת ישראל באמצע השבוע, אבל עדיין לא נכלל בסגל של צ'לסי היום.

ווסט ברומיץ' - ליברפול 1:2

רוי הודג'סון הצהיר ערב המשחק שהוא לא מחפש נקמה בקבוצה בה החל את העונה ושממנה פוטר אחרי שהוגדר כאחד ממאמניה הגרועים בהיסטוריה. אבל המאמן הוותיק הוא בוודאי אחד מהאנשים המאושרים בממלכה היום, כשמעבר ליוקרה האישית הוא הוביל את קבוצתו לנקודות ראשונות נגד ליברפול ראשונה אחרי 12 הפסדים רצופים לאותה ליברפול. מרטין שקרטל ניצל הגבהה של ראול מיירלש כדי לנגוח את הראשון בדקה ה-50, אבל כריס ברנט השווה עם פנדל מוצלח כעבור 12 דקות וניצל פנדל נוסף בדקה ה-88 כדי לאסוף שלוש נקודות.

בירמינגהאם - בולטון 1:2

תמיר כהן צבר עד המשחק הנוכחי 13 דקות משחק בלבד בליגה, אבל היום פתח לראשונה העונה בהרכב ושיחק 64 דקות עד שהוחלף על ידי לי צ'ונג-יונג. זה לא מנע מקבוצתו הפסד ומבירמינגהאם עלייה אל מעל הקו האדום. קווין פיליפס הוותיק ניצל בישול של סבסטיאן לארסון בדקה הרביעית כדי לכבוש את הראשון וקרייג גרדנר הכפיל בדקה ה-58. יוהאן אלמנדר רק צימק בדקה ה-70.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ארסנל - בלקבורן 0:0

אולי המחזור הנוכחי ביטא טוב מכל את ההבדלים בין מנצ'סטר יונייטד וארסנל. בעוד האלופה חוזרת מפיגור בדרך ל-2:4 גדול על ווסטהאם, התותחנים לא מצליחים להבקיע מול בלקבורן, קבוצה שספגה שביעיה מול יונייטד לפני מספר חודשים. אם כך, ארסנל סופרת תשעה משחקים בכל המסגרות בהם רשמה שני נצחונות בלבד, סוגרת משחק שלישי רצוף עם נקודה אחת בלבד, והפער מהקבוצה של אלכס פרגוסון עומד על שבע נקודות בצירוף משחק חסר.

ארסן ונגר קיבל בחזרה את רובין ואן פרסי ותיאו וולקוט שעלו בהרכב, וכן את ססק פברגאס שהמתין על הספסל. התותחנים אמנם היו עדיפים ברוב שלבי המשחק, אך לא היו מסוכנים במיוחד מול פול רובינסון. הקפטן הספרדי עלה כמחליף בדקה ה-58, אך גם הוא לא הצליח להושיע מול שוער נבחרת אנגליה לשעבר, והרוברס רשמו נקודה חשובה מאוד לקראת המשחק המעניין מול בירמינגהאם בשבוע הבא.

משחקים נוספים:

וויגאן - טוטנהאם 0:0

ניוקאסל - וולבס 1:3
לניוקאסל: קווין נולאן (22), שולה אמאובי (45), פטר לובנקרנדס (50), חונאס (90+3). לוולבס: סילבאן אבנקס בלייק (58)

אברטון - אסטון וילה 2:2
לאברטון: ליאון אוסמן (38), לייטון ביינס (פנדל, 83) לווילה: דארן בנט (47, 68)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully