וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': מכבי אום אל פאחם ניצחה במשחק העונה

המוליכה הביסה 0:4 את קרית אתא והגדילה את יתרונה בפסגה ל-13 נקודות. דרום: תיקו להפועל ירושלים, קרית מלאכי ניצחה

שישה מחזורים לסיום העונה, ונראה שהפועל ירושלים לא רוצה לסגור את הסיפור בליגה א' דרום. הקבוצה של לופא קדוש סיימה משחק שני רצוף בתיקו, הפעם 1:1 בטדי מול הפועל מרמורק, כשתמיר טובול ממרמורק כבש שער עצמי בדקה ה-15 ואפי מלכה איזן עבור האורחים בדקה ה-65.

מכבי קרית מלאכי ידעה לנצל זאת, וצימקה את הפער לשמונה נקודות בעזרת 0:1 דחוק בבית על שמשון בני טייבה. אבירן אלקיים כבש את שער הניצחון בדקה ה-74. גם את שערו הראשון העונה והיחיד עד היום, כבש אלקיים הצעיר לרשת טייבה בסיבוב הקודם.

השלישית בטבלה, בני אילת, לא התקשתה מול נועלת הטבלה הפועל נחלת יהודה, והביסה אותה 0:3. עידו אליהו כבש צמד (47 ו-83) ואבי מלכה (88) חתם את התוצאה. מכבי קביליו יפו איבדה את המקום הרביעי בעקבות הפסד 2:0 לעמישב פתח תקוה, שנהנתה משערים של דניאל רז (13) ולירן אלמוג (28).

מי שחלפה על פני יפו היא עירוני כפר יונה, שגברה 1:3 על הפועל כפר שלם. גילי חג'ג' עשה את הספתח בפנדל (34), חן חג'ג' (54) ובר וולקוביץ' (58) הוסיפו. שער עצמי של אלון לוי (79) צימק עבור כפר שלם, שאיבדה את איתמר בן דוד (58) והחמיצה פנדל מרגלי יובל בלאיש (70) במאבק על המקומות 2-5 שמובילים לפלייאוף.

משחקים נוספים:

מכבי יבנה - עירוני נתיבות 1:2
ליבנה: רפי סגל (5), אדיר קרן (64). לנתיבות: רונאל חדד (38)

הפועל ערד - מכבי קרית גת 0:1
לערד: איציק ביטון (20), עומר אבו הדובה (84)

צפרירים חולון - השקמה רמת חן 0:0

צפון: מי יעצור את מכבי אום אל פאחם?

המוליכה מכבי אום אל פאחם ממשיכה בדרכה לליגה הלאומית, כשהיום היא מחצה 0:4 בקרב הצמרת את השנייה בטבלה ערב המחזור, עירוני קרית אתא. רוברט ארחיל המשיך להיות הווינר של אום אל פאחם, כשהבקיע שלושער בדקות 51, 54 ו-67. אשרף סולימן כבש בתווך והפער בפסגה כבר 13 נקודות.

אסי גלבוע עלתה למקום השני למרות 1:1 ביתי מול הפועל דליית אל כרמל. קובי סוויסה הציל נקודה עבור אסי גלבוע בדקה ה-76, חמש דקות אחרי שהאורחים עלו ליתרון משער של איחסן חלבי. לאסי 45 נקודות, והיא במקום השני עם הפרש שערים עדיף על פני זה של קרית אתא. הפועל עפולה הרביעית הפסידה במגרשה 1:0 למכבי צור שלום, עבורה כבש ויטל רבינוביץ' את השער המכריע בדקה ה-55.

משחקים נוספים:

הפועל כפר קנא - מכבי טמרה 0:0

מכבי כפר קרע - מ.ס. אום אל פאחם 0:1
לכפר קנא: אנואר חמאדה (12)

אחי עכו - הפועל חדרה 1:0
לחדרה: סבי שאולוב (20)

רמות מנשה מגידו - מ.ס. כרמיאל צפת 2:0
לכרמיאל צפת: אלון רבינוביץ' (43), איציק חורשיד (81)

עירוני טבריה - מכבי כפר קנא 1:1
לטבריה: אבי עמר (39). לכפר קנא: אדיר שמעון (53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully