וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הופנהיים הפתיעה את דורטמונד עם 0:1

שער של איביסביץ' עשה את ההבדל. באיירן מינכן מחצה 0:6 את המבורג, שלושער לרובן. נירנברג ואלמוג כהן ניצחו את וולפסבורג

תוך מספר ימים, שלוש קבוצות בכירות בגרמניה הודיעו - מי באופן רשמי ומי לא - כי ייפרדו ממאמניהן בתום העונה ויצרו מחול שדים סביב איוש התפקידים. שתיים מהן, באיירן מינכן והמבורג, נפגשו הערב (שבת) במסגרת המחזור ה-26, כאשר הקבוצה הבווארית היכתה שוק על ירך את הקבוצה של ארמין פה 0:6.

המוליכה דורטמונד ספגה הפסד חוץ 1:0 להופנהיים, בעוד שנירנברג הלוהטת התארחה אצל וולפסבורג וקצרה מולה ניצחון 1:2. אלמוג כהן פתח ושותף 90 דקות, כשמחליפו פר נילסון כבש את שער הניצחון בתוספת הזמן. שאלקה גברה על פרנקפורט 1:2, עם שער ניצחון של אנגלוס חריסטאס בדקה הראשונה שלו במדי שאלקה. המחזור יצא אל הדרך כבר ביום שישי, כאשר קלן סיפקה לנו הפתעה מרעננת כשהביסה בביתה 0:4 את האנובר.

הופנהיים - בורוסיה דורטמונד 0:1

הקבוצה של יורגן קלופ הגיעה אולי בטוחה מדי בעצמה לריין-נקר ארינה של הופנהיים וספגה הפסד שלישי העונה. לא שזה ישנה יותר מדי כיוון שהצהובים-שחורים מוליכים את הטבלה בגאון עם פער מבטיח, אבל גם הנקמה שהם רצו להשיג מול הופנהיים לא הסתדרה להם, לאחר שבסיבוב הקודם הצליחה הופנהיים לסיים בתיקו וכמעט אף לנצח בסיגנל אידונה פארק.

דורטמונד ניצחה את שלושת משחקיה האחרונים ולמעשה לא הפסידו מאז החזרה מפגרת החורף, אלא שלכל תעלול יש גבול. 63 דקות שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת, עד אשר הגיע ודאד איביסביץ' והכריע את המשחק.

באיירן מינכן - המבורג 0:6

שתי קבוצות מאוכזבות שהודיעו השבוע על פרידה מהמאמן בתום העונה, נפגשו באליאנץ ארינה. באיירן סיכמה על סיום ההתקשרות עם לואיס ואן חאל בעקבות הכישלון בליגה, והשחקנים הבטיחו להיפרד מהמאמן ההולנדי בצורה הכי מוצלחת שאפשר, ולפחות במשחק הראשון מאז ההודעה של המועדון הבווארי, השחקנים עשו את העבודה עם ניצחון ענק.

הסכר נפרץ בדקה ה-40, כאשר אריאן רובן ההולנדי, שאולי כאב יותר את עזיבתו של ואל חאל, כבש שער מדהים מזווית כמעט בלתי אפשרית, כששלח טיל לפינה העליונה הקרובה מפינת הרחבה. שתי דקות בתוך המחצית השנייה, מי אם לא ההולנדי הבקיע את השני בבעיטה חופשית, ובדקה ה-55 השלים שלושער ענק. חלפו עוד שמונה דקות ופרנק ריברי הבקיע את הרביעי, תומאס מולר שלח את החמישי בדקה ה-79. הייקו ווסטרמן בשער עצמי (85) הרעיד שוב את הרשת של קבוצתו.

באיירן עלתה למקום הרביעי על חשבונה של מיינץ לפי שעה, עד שהאחרונה תערוך את משחקה. המבורג מצידה עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון והפסד שני רצוף. הקבוצה הודיעה שהיא תיפרד מארמין פה בסיום העונה (ואולי מוקדם יותר...), אבל היא עדיין שואפת להשיג את הכרטיס לאירופה, אלא שבכושר הזה יהיה לה מאוד קשה.

וולפסבורג - נירנברג 2:1

הקבוצה הלוהטת של הליגה מגיעה מבוואריה, אבל זאת לא באיירן מינכן. נירנברג, בשורותיה מככב לאחרונה אלמוג כהן שנבחר גם לשחקן חודש פברואר על ידי אוהדי הקבוצה, משיגה כבר ניצחון שישי בשבעת משחקיה האחרונים וספגה בהם שני שערים בלבד. הערב היא הצליחה להמשיך את המומנטום שלה בחוץ מול הזאבים, כשאלמוג כהן המשיך לפתו בהרכב.

בדקה ה-22 עלתה וולפסבורג ליתרון משער של מריו מנדזוקיץ'. ממש ברגעי סיומה של המחצית הראשונה הצליח פיליפ וולשייד, שנמצא בכושר לא רע לאחרונה לאזן את התוצאה. בדקה ה-90 הוחלף אלמוג כהן, כאשר מחליפו, פר נילסון, כבש את שער הניצחון לקבוצה הבווארית.

פ.צ קלן - האנובר 04 0:4

אולי רצף שלושת הניצחונות, כולל שלוש הנקודות המצוינות מול באיירן מינכן בשבוע שעבר, היה יותר מדי בשביל האנובר. אולי הלחץ לשמור על המקום השלישי המוליך לליגת האלופות היה יותר מדי. ואולי פשוט גם קלן נמצאת בפורמה טובה בסך הכל, במיוחד בבית, והערב היא רשמה את נצחונה השישי ברציפות במגרשה הביתי - ואיזה יופי של ניצחון זה היה, ניצחון שעזר לה לפתוח פער זמני של שבע נקודות מהקו האדום. ניצחון על המבורג בשבוע הבא כבר יהפוך את קלן באופן רשמי מקבוצת תחתית לקבוצת מרכז טבלה לגיטימית.

המארחת עלתה ל-0:1 בדקה ה-36, כאשר פטיט בן ה-34 סובב כדור חופשי שטוח שהכניע את רון רוברט זילר ועשה דרכו פנימה. בדקה ה-60 עבר פטיט לעמדת המבשל כאשר הכניס כדור עומק נהדר ללוקאס פודולסקי, וזה עקף בקלילות את השוער המחליף של האנובר פלוריאן פרומלוויץ (שהחליף את זילר הפצוע 8 דקות קודם לכן), וגלגל פנימה את שערו ה-12 העונה. בדקה ה-79 הגיע תורו של פודולסקי לבשל כאשר סידר למיליבוייה נובאקוביץ' הסלובני שער קל מקרוב שקבע 0:3 גדול לקלן. את הדובדבן שמרה המארחת הנהדרת עד לדקה ה-89, כשנובאקוביץ' השלים צמד לאחר שנגח פנימה הגבהה של אדיל צ'יצ'י כדי לקבוע את תוצאת המשחק - 0:4 ענק לקלן.

שאלקה - פרנקפורט 1:2

החלוץ הנפלא של שאלקה, ראול, הוכיח שוב, בפעם המי יודע כמה, עד כמה הוא שחקן מנוסה וחכם. הכחולים המלכותיים התקשו להשיג שער והחלוץ הספרדי הצליח לסחוט פנדל בעורמה רבה. ראול ארב מאחורי שוער פרנקפורט רלף פהרמן, שגלגל לעצמו כדור ברחבה, גנב לו והוכשל על ידו. חוסה מנואל חוראדו ניצל זאת כדי להעלות את הקבוצה של פליקס מגאת ליתרון עם סיומה של המחצית הראשונה.

בדקה ה-70 גיורגיוס צבאלס איזן את התוצאה וכבש את השער הראשון של פרנקפורט בשנת 2011. אנגלוס חריסטאס ערך הופעת בכורה כשנכנס בדקה ה-83 בשאלקה, וכבש את שער ראשון במדיה כבר לאחר דקה (!) והביא שלוש נקודות לקבוצתו.

אגב אוהדי שאלקה קרועים בין שני מחנות, כאשר מחנה אחד תומך בהמשך דרכו של המאמן במועדון, בעוד המחנה השני של הקהל מפגין נגדו ונגד יו"ר המועדון קלמנס טונס.

משחקים נוספים בשבת:

קייזרסלאוטרן - פרייבורג 1:2
לפרייבורג: אדם נמץ (22, עצמי), לקייזרסלאוטרן: אדם נמץ (34), ארווין הופר (90).

ורדר ברמן - בורוסיה מנשנגלאדבך 1:1
לורדר ברמן: סאנדרו ואגנר (39), למנשנגלדבאך: דאנטה (90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully