וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד ניצחה את באיירן מינכן 1:3

הקבוצה של יורגן קלופ לא נבהלה מהאליאנץ ארנה והשיגה את הניצחון המרשים ביותר שלה העונה, בדרך הבטוחה לאליפות

אחרי המחזור ה-24 בבונדסליגה הראשונה נותרו לכל אחת מהקבוצות עוד 10 משחקים עד לסיום העונה, אבל נדמה שהערב (שבת) ניתן להכתיר סופית אלופה - בורוסיה דורטמונד. הקבוצה שך המאמן יורגן קלופ יצאה למינכן למשחק עם באיירן, אבל התעלמה מהפורמה בה נמצאת האלופה היוצאת וגברה עליה 1:3 כדי להגדיל, לפחות זמנית, את הפער בפסגה ל-13 נקודות. כרגע לא נראה שיש משהו שיכול לעצור את הצהובים-שחורים מאליפות.

עוד לפני כן, המחזור יצא לדרך ביום שישי עם קרב תחתית לוהט בו ניצחה וולפסבורג את מנשנגלדבאך 1:2. נירנברג נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים כשסיימה ב-1:1 נגד שאלקה בחוץ ופ.צ קלן והאנובר רשמו ניצחונות דרמטיים.

באיירן מינכן - דורטמונד 1:3

המשחק המסקרן ביותר שהיה לליגה הגרמנית להציע בשבועות האחרונים הבטיח ולא איכזב, ובסיומו דורטמונד הוכיחה גם לאחרון הספקנים שהיא תזכה השנה באליפות בזכות ולא בחסד. נשיא באיירן, אולי הנס, שהצהיר ערב המשחק שליריבה אין סיכוי ושהמארחת תנצח בהפרש של שני שערים לפחות, אולי למד שיעור בצניעות.

הפתיחה הייתה מסחררת ודורטמונד עלתה ליתרון כבר אחרי תשע דקות. בסטיאן שווינשטייגר איבד כדור במרכז המגרש, קווין גרוסקרויץ' דהר לכיוון הרחבה האדומה-לבנה ומצא את לוקאס באריוס בכדור עומק נהדר, והארגנטינאי כבש בקלות מול תומאס קראפט.

היתרון החזיק מעמד שבע דקות בלבד. בדקה ה-16 פרנק ריברי העלה כדור קרן ולואיס גוסטבו הגיע בתזמון מושלם כדי לשלוח בעיטה חזקה מהאוויר לרשת העליונה. המשחק היה כעת פתוח לחלוטין, אבל דורטמונד מיהרה להחזיר לעצמה את היתרון ובדקה ה-18 קיבל נורי שאהין כדור מחוץ לרחבה ושלח בעיטה מסובבת ומדויקת בחצי גובה לרשת.

בדקות הבאות התותחים שקטו ומיצ'ל לאנגראק שעמד לראשונה העונה בין הקורות של דורטמונד במקומו של רומן ויידנפלר הפצוע, שמר על רשת נקייה, אבל בדקה ה-60 נגח מאטס הומלס פנימה אחרי הגבהה של מריו גצה וסגר את הסיפור של המשחק.

שאלקה - נירנברג 1:1

נירנברג יצאה לגלזנקירשן כקבוצה הלוהטת ביותר בגרמניה, אבל אחרי נצחונות רצופים נעצרה. יחד עם זאת, ללא החלוץ יוליאן שיבר שנפצע באימון המסכם ואחרי שהיא לא חזרה ממשחק חוץ נגד שאלקה עם נקודה מאז 2002, זו בהחלט תוצאה מחמיאה למדי לבווארים. יינס הגלר העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-37, אבל ראול השווה בדקה ה-52 ולמעשה חתם את התוצאה. אלמוג כהן לא שיחק בגלל צבירת כרטיסים צהובים.

וולפסבורג - מנשנגלדבאך 1:2

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, חילוף בעמדת המאמן והדרדרות למאבק נגד הירידה, וולפסבורג לא התכוונה להסתפק בדבר מלבד ניצחון על נועלת הטבלה, וזה בדיוק מה שקרה. גלדבאך, שבעצמה החליפה מאמן והביאה את לוסיאן פאברה במקום מיכאל פרונצק, לא הצליחה להתגבר על הסטטיסטיקה הלא מחמיאה שלה מול הזאבים בששת משחקי הליגה האחרונים (5 ניצחונות של וולפסבורג ותיקו), ולא שמרה על מומנטום אחרי הניצחון על שאלקה במחזור הקודם.

דייגו היה השחקן הדומיננטי של וולפסבורג במחצית הראשונה, ומהלך נהדר שהתחיל הביא בסופו של דבר לפנדל בדקה ה-29 אותו דווקא החמיץ הברזילאי. שבע דקות מאוחר יותר הוא פיצה על כך כשקיבל מסירת רוחב מצד ימין ובעט ממרכז הרחבה לרשת כדי לקבוע 0:1 לוולפסבורג. בדקה ה-45 הוא השלים צמד כשסובב כדור חופשי מ-18 מטרים וקבע 0:2. וולפסבורג הסתגרה יותר במחצית השניה, וגם גרמה לפנדל בדקה ה-73 אותו בעט בהצלחה פיליפ דאמס כדי לצמק ל-2:1, אלא שבסופו של דבר זה לא הספיק לקבוצתו השקועה בתחתית.


משחקים נוספים:

סט. פאולי - האנובר 1:0
להאנובר: כריסטיאן שולץ (89)

הופנהיים - מיינץ 2:1
להופנהיים: דייויד אלבה (83). למיינץ: אנדראס איבנשיץ (23), אלקין סוטו (86)

פ.צ קלן - פרייבורג 0:1
לקלן: לוקאס פודולסקי (89)

קייזרסלאוטרן - המבורג 1:1
לקייזרסלאוטרן: אדם הלוסק (18). להמבורג: מרסל יאנסן (54)

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully