וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל הרצליה ניצחה בעוד דרבי

אחרי שהביכה את מכבי הרצליה, הקבוצה של טבק גברה 0:2 על הפועל רעננה (דוד וחנוכה כבשו). כפ"ס ניצחה 1:3 את עראבה

המחזור בליגה הלאומית נפתח אתמול (שישי) כרגיל עם שלושה משחקים, כשבשבת נערכו שניים נוספים. במוקד של משחקי שישי הפועל כפר סבא ניצחה את אחווה עראבה 1:3 במפגש קצוות והתקרבה למוליכה רמת השרון. מכבי הרצליה המשיכה להדרדר, הפעם עם 1:1 מכבי בת ים ואילו מכבי באר שבע ובני לוד נפרדו ב-0:0 בלבד.

בשבת התקיים עוד אחד ממשחקי הדרבי הרבים של השרון, בו הפועל רעננה והפועל הרצליה התעמתו במשחק על טהרת החלק העליון של הטבלה, כאשר ההרצליינים השלימו ניצחון רצוף שני מול היריבות מהשרון עם 0:2. סקציה נס ציונה נעלה את משחקי סוף השבוע 0:4 קל מול עירוני ג'ת. המחזור ייחתם ביום שני עם המשחקים הבאים: הפועל ראשון לציון - הכח עמידר רמת גן, הפועל נצרת עילית - רמת השרון ואחי נצרת - בית"ר שמשון תל אביב.

משחקי שישי

הפועל כפר סבא - אחווה עראבה 1:3

כפר סבא ניצלה את המשחק הקודם שלה נגד בית"ר שמשון תל אביב כדי לצאת מהמשבר ולנצח לראשונה אחרי ארבעה מחזורים, והיום כבר התקרבה כדי נקודה אחת מרמת השרון בזכות ניצחון על נועלת הטבלה. בדקה ה-27 נראה היה שהתחזיות לניצחון קל מתחילות להתממש, כשדידי אונגר כבש והעלה את כפר סבא ל-0:1, אלא שגילרמה וייסהיימר, עם שערו השישי העונה, הלם במארחת כשהווה ל-1:1 בדקה ה-40.

בכפר סבא הבינו שהם יצטרכו לעבוד קשה היום, יצאו למחצית השנייה עם הרבה התלהבות, ובאו על שכרם כבר אחרי 4 דקות, עם שער של אבי אבינו. הקבוצה של תומר קשטן לא הסתפקה בכל, המשיכה לשחק טוב וללחוץ ואסי וסיהון קבע 1:3 בדקה ה-70. בהמשך שער חוקי של גאגה צ'חטיאני נפסל בטענה לא מוצדקת לנבדל.

כתבתנו הדס גרינברג מוסיפה שהבלם מור דהאן, ששוחרר השבוע מהפועל אשקלון, סיכם את תנאיו בכפר סבא עד תום העונה. דהאן צפוי לחתום על החוזה ביום ראשון ולהצטרף לאימוני קבוצתו החדשה, שמקווה להעפיל לליגת העל. הבלם המוכשר, שכרטיסו שייך למכבי חיפה, העדיף את כפר סבא למרות הצעות שקיבל מהפועל עכו ובני סכנין וזאת בשל רצונו לקבל כמה שיותר דקות משחק בהרכב הפותח.

מכבי הרצליה - מכבי בת ים 1:1

הריצה של מכבי הרצליה נעצרה בשבוע שעבר בדרבי ולמרות שהיום היא לא הפסידה, התיקו הזה הוא כמעט בבחינת הפסד מבחינת גודל הפגיעה שלו בסיכויי העלייה לליגת העל. משה אבוטבול כבש את שערו השישי העונה בדקה ה-70 וקירב את בת ים לניצחון ראשון אחרי שמונה משחקים, אבל אלן מסודי השווה בדקה ה-90. הרצליה למדה פעם נוספת שעם 19 שערים בלבד עד כה, אי אפשר לחלום ברצינות על עלייה.

מכבי באר שבע - בני לוד 0:0

גם המארחת וגם האורחת הגיעו למשחק בפורמה טובה ואחרי חודש בו צברו שבע ושמונה נקודות בהתאמה, אבל היום הן הסתפקו בתיקו ללא שערים שלא קידם אותן יותר מדי בטבלה.

משחקי שבת

הפועל רעננה - הפועל הרצליה 2:0

אחרי שניצחה את הדרבי בשבוע שעבר מול מכבי הרצליה, הפועל הרצליה השלימה דאבל בשרון גם מול הפועל רעננה, שחשבה שהיא נחלצת מהמשברון לאחר הניצחון על עראבה, אבל בקרב החשוב שלה היא נכנעה. הקבוצה של אייל לחמן מתחילה לראות את הצמרת מתרחקת לה וזה קרה לאחר שהשער הראשון במשחק נכבש בדקה ה-25 על ידי יניב דוד, שכבש את שערו השלישי העונה בליגה. שלומי חנוכה סגר את הסיפור עשר דקות לסיום.

סקציה נס ציונה - עירוני ג'ת 0:4

אחרי שהשיגה שתי נקודות מתשע האחרונות, נס ציונה התאוששה עם חגיגה ביתית על חשבון עירוני ג'ת האומללה, שנמצאת במשבר חמור הכולל שישה משחקים ללא ניצחון בהם ספגה 20 שערי חובה. סהר לוי פתח את מסכת ההבקעות בדקה ה-21, כשבמחצית השנייה הצטרף אליו אלנתן סלמי עם צמד (60 ו-70) ודודו בן שושן (80) חתם את התוצאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully