וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי פ"ת הביסה 0:3 את בני יהודה

הזהובים ספגו הפסד שלישי ברציפות, האוהדים קראו לקשטן להתפטר. גולן (5), אופיר (13) וסנסוני (34) כבשו למלאבסים

בני יהודה המשיכה הערב (שבת) בצניחה החופשית שלה כשהובסה 3:0 על ידי מכבי פתח תקוה באצטדיון רמת גן. הזהובים ספגו הפסד שלישי ברציפות שהעמיק את המשבר שלהם, ובמהלך המחצית הראשונה המזעזעת של הקבוצה הקהל הכתום אף קרא לדרור קשטן להתפטר.

המלאבסים חסרו את עומר דמארי המורחק אך הסתדרו מצוין גם בלעדיו, כשההתקפה של פרדי דוד לא התקשתה לפרק את ההגנה האומללה שמולה. עומר גולן פתח בחגיגה כבר בדקה החמישית, יוסי אופיר הכפיל בדקה ה-13 וסבסטיאן סנסוני חתם את התוצאה בדקה ה-34.

לקראת סיום המחצית קיבלה בני יהודה עוד חדשות רעות כשאיבן גארידו שסובב את הקרסול והוחלף פונה לבית החולים עם חשש לשבר. במחצית השנייה השתפרה בני יהודה ולחצה לא מעט, אבל לא הצליחה להמתיק את הגלולה ועשתה עוד צעד גדול לעבר התחתית.

מהלך המשחק

דקה 5 - גול! מיכאל זנדברג הרים כדור קרן לראשו של סבסבטיאן סנסוני, שנגח לעברו של עומר גולן, והחלוץ המשיך מארבעה מטרים פנימה בנגיחה משלו - 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 13 - גול! הגבהה נוספת של זנדברג הגיעה לרועי בקל סמוך לקו הרוחב, ובקל מצא את יוסי אופיר שהגיע מאחור ובעט משמונה מטרים שטוח לרשת - 0:2 למכבי פתח תקוה.

דקה 34 - גול! הגנת בני יהודה המשיכה בתצוגה המחרידה שלה, כשהפעם סנסוני נגח בקלילות פנימה אחרי הרמה של אלירן דנין.

דקה 40 - איבן גארידו שסובב את הקרסול, הוחלף על ידי דין מורי.

דקה 45 - 45 - זנדברג העביר כדור עומק מצוין לגולן שחיפש את השני שלו, אך גלישה של אביב חדד שחילץ מהקו מנעה מהזהובים ספיגה נוספת.

דקה 49 - בני יהודה רשמה הזדמנות ראשונה כשהמחליף חסן אבו זייד בעט מ-25 מטר לידיים של לבקוביץ'.

דקה 52 - משה ביטון סובב בעיטה חופשית מ-18 מטר למסגרת, לבקוביץ' הדף לקרן.

דקה 60 - הזהובים המשיכו להתקרב, והפעם שלו מנשה הדביק את הכדור לקורה בבעיטה אלכסונית מ-8 מטר.

דקה 67 - מנשה נשלח באגף שמאל, חדר לרחבה ובעט חזק מפינת ה-16 אך לבקוביץ' הדף. הכדור הגיע הישר לראשו של מנשה שנסיון נוסף נגח לכיוון השער, אך הכדור חמק סנטימטרים מהקורה.

דקה 71 - דנין הגביה מאגף שמאל לבן חיים שהוריד בנגיחה כדור נפלא למחליף דני פרדה, שמ-6 מטרים אלכסונית בעט החוצה.

הרכב מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', חגי גולדנברג (אסי משיח 80), ניצן דמארי, ג'ו ביזרה, אלירן דנין, סבסטיאן סנסוני (קובי גנון 86), יוסי אופיר, רועי בקל, מיכאל זנדברג (דני פרדה 70), טל בן חיים, עומר גולן.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, איבן גארידו (דין מורי 40), אביב חדד, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, לירוי צעירי, שלו מנשה, אסי בלדוט (חסן אבו זייד 46), משה ביטון, איליה יברויאן (פיני בלילי 57).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully