וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': קביליו יפו והפועל ירושלים בפסגה

היפואים היו אמונים על תוצאת המחזור עם 0:3 על קרית מלאכי, 0:1 לירושלמים על כפר יונה. בצפון: עפולה לפני אסי גלבוע

המחזור העשירי בליגה א' דרום נערך הערב (שישי), כאשר במוקד שבה מכבי קביליו יפו לנצח כאשר הביסה את מכבי קרית מלאכי, הראשונה ערב המחזור, 0:3 בביתה. עידן דוד (10), חן מלכה (12) ונתנאל בן אכו (35) הבקיעו לקבוצת האוהדים היפואית, שניצלה את שאר התוצאות בצמרת על מנת לטפס לפסגת הטבלה, בצוותא עם הפועל ירושלים.

המשחק המרכזי של המחזור היה בירושלים, שם אירחה הפועל המקומית את עירוני כפר יונה בקרב בין המדורגת שניה והמדורגת שלישית ערב המחזור. בסופו של דבר, שער בודד של אורי פסו בדקה ה-24 העניק למארחת מעיר הבירה את שלוש הנקודות החשובות, שמצמידות אותה לקביליו יפו בפסגה, עם אותו מספר נקודות ואותו הפרש שערים.

הפועל מרמורק ממשיכה לשקוע בתחתית, כאשר נכנעה בביתה 1:0 למכבי עירוני נתיבות (אדם בוכריס, 73), שבעצמה עשתה צעד נוסף על מנת להתקרב לחבורת הצמרת.

שתי קבוצות שדווקא התרחקו מעט מהשפיץ של הליגה הן בני אילת, שהפסידה בבית 2:1 לשמשון טייבה (לאילת: אבי מלכה, 15, לשמשון: מומה מסארווה, 7, משה חליוה, 75), ומכבי השקמה/רמת חן, שסיימה ב-0:0 עם מכבי עמישב פתח תקוה.

משחקים נוספים:

הפועל צפרירים חולון - מכבי קרית גת 1:1
(לחולון: דימא קוסיאק, 45, לקרית גת: קובי וקנין, 45)

הפועל ערד - הפועל כפר שלם 1:1
(לערד: עומר אבוהדובה, 43, לכפר שלם: משה עמר, 76)

מכבי יבנה - הפועל נחלת ראשל"צ 2:1
(ליבנה: שי מור יוסף, 83, לראשל"צ: ציון עזרא, 47, 90)

צפון

במחזור הצפוני שמרה הפועל עפולה על הפסגה, כאשר גברה בביתה 2:3 על מ.ס. אום אל פאחם. רונן שוורצמן (19), קובי שריקי (26) וכפיר לייבוביץ' (63) הבקיעו למוליכה, בעוד יתרון מוקדם של האורחים הודות לשער של אשרף אלעאל (9) לא הספיק. דאוד עליסאת רק צימק בתוספת הזמן.

אסי גלבוע פגשה במשחק קצוות את עירוני כפר קרע והביסה בלי בעיות 0:4 בביתה. זה לקח 60 דקות, ואז נפרץ הסכר: אורן זילקה (60, 75), מוחמעד עווד (62) ויניב דרעי (81) הבקיעו, העלו את המארחים למקום השני, ודאגו שהפער מעפולה יישאר על 4 נקודות. כפר קרע עדיין ללא ניצחון העונה.

המשחק הנוסף שהסתיים בהכרעה נערך בטבריה, שם ניצחה עירוני המקומית 0:1 את מכבי טמרה משער של כפיר בן דוד בדקה ה-65. שאר המשחקים הסתיימו בתוצאות תיקו:

הפועל רמת מנשה - מכבי צור שלום 1:1
לרמת מנשה: אורי גפן, 33, לצור שלום: יוסי ואנונו, 63)

מכבי אום אל פאחם - הפועל חדרה 1:1
(לאום אל פאחם: איימן אבו סאלח, 95, לחדרה: סבי שאולוב, 49)

אחי עכו - מכבי כפר כנא 1:1

הפועל כפר כנא - מ.ס. כרמיאל 1:1
(לכפר כנא: תייסיר אבו חמד, 15, לכרמיאל: יוגב אלישע, 32)

המשחק בין הפועל דליית אל כרמל לקרית אתא, שאמור היה להיערך בשבת, נדחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully