וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגנבו רוב תאריו של פיט סמפראס

טניסאי העבר האגדי ספג אובדן סנטימנטלי וכלכלי כבד, כשרוב גביעיו נגנבו. סמפראס: "כל היסטוריית הטניס שלי נלקחה ממני"

אם יש דבר נוראי עבור ספורטאי בכל ענף שהוא זה לקום יום אחד ולגלות שהגביעים, המדליות והתארים בהם זכה אינם עוד עימו ולידו. כך קרה לא מכבר לאחד מגדולי שחקני הטניס בכל הזמנים, פיט סמפראס.

עיתון לוס אנג'לס טיימס מדווח הבוקר (רביעי) כי הרוב הגדול של התארים בהם זכה סמפראס נגנבו משתי היחידות אותן שכר ובהן אחסן את תאריו לפני כשלושה שבועות. למזלו של סמפראס 13 מ-14 תארי הגראנד סלאם שלו עדיין נשארו, אולם הוא איבד גביעים רבים מ-64 הזכיות שלו בטורנירים.

"הגביע מהזכייה הראשונה שלי באליפות אוסטרליה נגנב", אמר סמפראס בצער רב, "וכך גם תארים רבים אחרים. חשבתי שהיו שם מצלמות אבטחה. חשבתי שהמקום מאובטח. אני המום".

הדבר שהכי מצער את סמפראס, כך לפי דבריו, זו העובדה שהוא לא יוכל, אם הגביעים לא יימצאו כמובן וישובו לבעליהם, להראות אותם לילדיו. "אני לא אחד שמתגאה כל היום ומסתכל על התארים בהם זכיתי בהם, רק רציתי שילדיי יראו אותם. זה כאילו כל היסטוריית הטניס שלי נלקחה ממני".

מה שעוד מצער מבחינתו של סמפראס זו העובדה שהשלל הרב לא היה מבוטח כיוון שהיה קשה להעריך את שוויו, וכך מלבד האובדן הסנטימטלי הרב ספג סמפראס גם מהלומה כלכלית לא קטנה. "אני יודע שזו ירייה באפלה", אמר, "אבל אני מנסה לעשות מה שאני יכול. אולי מישהו יודע משהו. זה הדבר היחיד לו אני יכול לקוות ולייחל".

* יוליה גלושקו ממשיכה לעשות חיל ולהתקדם, כשהיום (רביעי) היא העפילה לרבע הגמר בטורניר באנגלור (פרסים בסך 25 אלף דולר). הישראלית, שתחגוג בינואר 21 ומדורגת 284 בעולם, התגברה על רוסמי צ'קרבארטי ההודית (628) 1:6, 1:6 ועלתה לשלב שמונה האחרונות. בשלב הבא תפגוש הטניסאית הישראלית את קריסטינה מלאדנוביץ' הצרפתיה (348 בעולם).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully