וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס: ריאל יצאה בזול מול ברצלונה

חואנדה ראמוס טוען שההשפלה ב-5:0 גדולה בהרבה מה-6:2 בתקופתו. מוריניו כבר מחכה לולנסיה, טוטי ובאטיסטה משתפכים

בריאל מדריד עדיין מתקשים לעכל את התבוסה המשפילה בקלאסיקו הספרדי, אותו 5:0 מהדהד מול ברצלונה ביום שני בלילה. בקבוצה מנסים להרגיע את הרוחות, וטוענים כי "אנחנו עדיין מאמינים בדרכו של ז'וזה מוריניו, והוא בהחלט יכול להחזיר את הקבוצה למסלול". בשיחות בין מוריניו למנהל המקצועי חורחה ולדאנו נאמר כי המטרה הכי חשובה של הצוות המקצועי היא "להחזיר את הכבוד האבוד לחולצות הלבנות".

בקבוצה חוששים ממצבו של החלוץ גונזלו היגואין, שסובל מבקע, וטרם הוחלט אם לנתח אותו או לא. כרגע המחליף היחיד שיש להיגואין הוא קרים בנזמה, ומוריניו עשוי לצרף את הוגו אלמיידה מברמן במהלך פגרת החורף.

כמו כן, למוריניו מצפות בעיות בהגנה לקראת המשחק הבא מול ולנסיה, לאחר שסרחיו ראמוס הורחק וקרבאליו ספג צהוב חמישי. מי שאמורים להחליף אותם בהרכב הם ארבלואה ואלביול.

"אנחנו חייבים להפגין אופי", אמר מוריניו, "אי אפשר לבחור מתי סופגים תבוסה של ארבעה או חמישה שערים, חייבים לחזור לפעילות כמה שיותר מהר. חבל שהמשחק נגד ולנסיה הוא לא מחר, אלא רק בשבת. אחרי משחק כזה חייבים לחזור לעבודה כמה שיותר מהר, לשחק ולנצח".

ראמוס: "זו הייתה השפלה"

מי ש"נהנה" לראות את התבוסה של ריאל היה חואנדה ראמוס, שלפתע ה-6:2 שקבוצתו ספגה מברצלונה בתקופתו כמאמן נראה פחות מביך. "ב-6:2 הרבה פחות הושפלנו מאשר ב-5:0 הזה", אמר ראמוס, "באותו משחק נתקלנו ביום גדול של ברצלונה, אבל הפעם ריאל אפילו לא הצליחה להגיע למצב ליד השער של בארסה".

ראמוס מזכיר ש"ריאל הוציאה 500 מיליון יורו בשנתיים, ועדיין היא נראתה כפי שנראתה בקאמפ נואו. האמת כואבת, אבל ברצלונה טובה בהרבה מריאל. הפער על המגרש היה גדול בהרבה מהתוצאה. ה-0:5 לא משקף את מה שהיה על הדשא, ברצלונה הייתה צריכה לנצח בפער גדול יותר".

טוטי: "ברצלונה הכי טובה אי פעם"

ובינתיים מתברר שכל עולם הכדורגל נסער מהאירועים, כשאפילו קפטן רומא האיטלקית פרנצ'סקו טוטי לא נשאר אדיש להצגה של ברצלונה. "אי אפשר לנצח את הקבוצה הזאת", אמר טוטי, "אם שלוש קבוצות היו משחקות נגדה ביחד, כולן היו מפסידות. שחקני בארסה היו מדהימים. הם רצו על המגרש פחות משחקני ריאל, אבל שלטו בכדור. זו הקבוצה הטובה ביותר אי פעם".

מאמן היריבה אספניול, מאוריסיו פוצ'טינו, יצא מגדרו: "כל העולם עצר מלכת. ראיתי את המשחק בבית עם כוס יין, ונהניתי מכל רגע. זו הייתה תצוגת כדורגל ששיתקה את כל העולם".

גם מאמן ארגנטינה סרחיו באטיסטה, שנכח במשחק, החמיא: "זה היה כדורגל שראוי לתשואות. הם הציגו כדורגל מושלם, של שחקנים נפלאים שיודעים לשחק יחד בצורה מושלמת. כל אחד נמצא במקום הנכון, כל אחד יודע את מקומו, ובלב העניינים נמצא כמובן צ'אבי, שהוא כמו מחשב. הוא זה שמחליט אם לצאת להתקפה ומאיפה להתקיף, או שמא להתחיל מחדש ולחזור אחורה. לידו נמצא המוח אינייסטה, והם מרכיבים קבוצה מדהימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully