וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ישראל ניצחה 2:3 את איסלנד

צמד של דמארי (5 ו-13) ושער של רפאלוב (27) סידרו לנבחרת 0:3, אך האורחת הצליחה לנצל חולשה ישראלית כדי לצמק

אם המשחק הערב (רביעי) נקרא "משחק הכנה", אז כנראה שנבחרת ישראל לא ממש מוכנה להמשך קמפיין מוקדמות יורו 2012. שחקניו של לואיס פרננדז אמנם ניצחו 2:3 את איסלנד החלשה, לאחר שהובילו 0:3 כבר אחרי 27 דקות, אך הורידו הילוך ונראו די חלש בהמשך המשחק ובמיוחד במחצית השנייה, בה ספגו גם את שני השערים. הדבר היחיד שאפשר לקחת מהמשחק זו הופעת הבכורה המרשימה של עומר דמארי במדים הלאומיים. חלוץ מכבי פתח תקוה כבש צמד קליל (5 ו-13) ונראה בעיקר שקט וקר רוח למרות המעמד המרגש, את השער השלישי כבש ליאור רפאלוב (27).

חלוץ נבחרת ישראל, עומר דמארי. ברני ארדוב
צמד כבר בבכורה. דמארי/ברני ארדוב

המשחק אמנם היווה לישראל הכנה לקראת צמד מפגשי הבית מול לטביה וגאורגיה במוקדמות יורו 2012, שייערכו במרץ, אבל קצת קשה להאמין ששתי היריבות הללו לא יהוו אפילו התנגדות קלה לשחקנים בכחול-לבן כמו איסלנד האומללה. ליאור רפאלוב ומאור בוזגלו עשו בקישור ככל העולה על רוחם, הרבה בזכות אלמוג כהן וביברס נאתכו ששלטו לחלוטין במרכז השדה. מרכז ההגנה הדי מאולתר, עם גל אלברמן שהוסט מהקישור האחורי, ורמי גרשון שאמור לאבד את המקום לטל בן חיים ודקל קינן, לא נתקל בהתקפה רצינית מדי מולו, וגם כך הוציא דודו אוואט (טוב) שני שערים מהרשת.

בהתקפה זה כמובן היה יומו הגדול של דמארי, שרשם הופעת בכורה נפלאה עם צמד וגם אליניב ברדה היה בסך הכל לא רע וגם בישל את השער השלישי לרפאלוב. הדבר שאמור מעט להדאיג את המאמן הלאומי זו הירידה באינטנסיביות של הנבחרת מאז כיבוש השער השלישי בדקה ה-27 ובעיקר במחצית השנייה, מה שעלה לנבחרת גם בספיגה בדקה ה-80. אמנם זה טבעי שאחרי יתרון כל כך מוקדם ומול יריבה כל כך בינונית מורידים הילוך, אך דווקא במשחק כזה יכול להיות חשוב לכבוש כמה שיותר על מנת לצבור ביטחון.

מהלך המשחק

דקה 5: בוזגלו קיבל מסירת רוחב וניסה להכניס את זה לאמצע, אך נבלם על ידי שחקן הגנה של איסלנד.

דקה 5: גול! בוזגלו ניצל איבוד של קישור איסלנד והכניס מסירת עומק לדמארי, שבעט שטוח לפינה הרחוקה. 0:1 לישראל.

דקה 6: הכדור הגיע לפינבוגאסון אחרי ערבוביה בהגנת ישראל ובעט חזק למשקוף.

דקה 13: גול! דמארי ניצל הגנה קשה בהגנת איסלנד, פרץ קדימה ובעט פס שטוח לפינה. 0:2 לישראל.

דקה 27: גול! ברדה קיבל מסירת עומק וניצל בור ענק בהגנת איסלנד כדי לפרוץ קדימה, לעבור את גונליפסון, אך הסתבך. חלוץ גנק העביר מסירה לרפאלוב שמארבעה מטר דחק פנימה. 0:3 לישראל.

דקה 43: הוצאת חוץ של איסלנד הגיעה לבירנסון אחרי ערבוביה ברחבת ישראל, האחרון נשאר פנוי לחלוטין משבעה מטר, אבל בעט כדור חזק ליציע.

דקה 80: גול! קרן של איסלנד הגיעה עד פינבוגאסון שבעט כדור חזק ושטוח מ-22 מטר פנימה. 1:3 לישראל.

דקה 81: שהר קיבל מסירת עומק, עבר את השומר שלו ושיחרר כדור לא מספיק חזק שאמנם עבר את השוער אך נבלם על ידי אחד משחקני ההגנה.

דקה 85: גול! האורחת יצאה למתפרצת, בסיומה כבש סיגטורסון. 2:3 לישראל.

הרכב ישראל: דודו אוואט, דני בונדר, רמי גרשון, גל אלברמן, יובל שפונגין (אוראל דגני, 78), אלמוג כהן (ערן זהבי, 71), ביברס נאתכו (קובי דג'אני, 65), מאור בוזגלו (אלרואי כהן, 68), ליאור רפאלוב (גילי ורמוט, 52), עומר דמארי, אליניב ברדה (בן שהר, 60).

הרכב איסלנד: גונלייפור גונליפסון (סטפן מאגנוסון, 72), בריקי מאר סאברסון, אינדריו סיגורוסון (גרטר סטיינסון, 76), הרמן הרייורסון (אולאפור סקולסון, 46), כריסטיאן סיגורוסון (סולבי אוטסן, 56), אגרט יוהנסון, ארון גונארסון, אלפראו פינבוגאסון, בירקיר ביארנסון, סטיינטור טורסטיינסון, קולביין סיגפורסון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully