וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

17 נקודות לעמרי כספי בהפסד סקרמנטו למינסוטה

הישראלי פתח בחמישייה והוליך את קלעי הקינגס, אולם 42 נקודות של מייקל ביזלי העניקו לוולבס ניצחון חוץ בתוצאה 98:89

עמרי כספי יכול לחוש אכזבה. הפורוורד הישראלי של סקרמנטו פתח לפנות בוקר (חמישי) בחמישייה של הקינגס ורשם משחק מצוין כשהוליך את קלעי קבוצתו עם 17 נקודות ב-27 דקות, אולם סקרמנטו הפסידה בביתה למינסוטה בתוצאה 98:89.

כספי קלע את 17 הנקודות שלו ב-7 מ-14 מהשדה, כולל 3 מ-7 לשלוש, והוסיף 4 ריבאונדים ואסיסט, אולם זה לא הספיק. סקרמנטו נכנעה לערב גדול של מייקל ביזלי, כשהרכש החדש של מינסוטה צלף 42 נקודות ב-17 מ-31, ואפילו מצא זמן להוריד 9 ריבאונדים כדי להבטיח את ניצחון הוולבס. 42 הנקודות של ביזלי הן שיא קריירה, ואפשר לומר כי לבדו קטע את רצף ששת ההפסדים של הוולבס. הקינגס, שפתחו את העונה מצוין, ספגו הפסד שלישי רצוף ונפלו למאזן שלילי של 4:3. למינסוטה היה זה ניצחון שני בלבד העונה והיא מחזיקה במאזן 7:2.

כספי פתח את המשחק בהטבעה כעבור קצת פחות מחמש דקות משחק, אבל האורחים הוליכו בתום הרבע הראשון 22:27. כספי רשם סדרת החטאות ברבע השני והוחלף על ידי סמואל דלמבר, אבל דרנל ג'קסון החזיק את הקינגס בתמונה ובמחצית מינסוטה הוליכה 45:51. ברבע השלישי רשם כספי דאנק נוסף, הוסיף עוד לייאפ, והיה בעל מניות במהפך שהשיגה סקרמנטו בתוצאה, כשבסיום הרבע הקינגס הוליכו 72:74. שתי שלשות של כספי שמרו את סקרמנטו קרובה ברבע הרביעי, אבל מייקל ביזלי היה פשוט גדול עליה, הוולבס פתחו פער קטן עליו שמרו עד לסיום.

אז כאמור, כספי הוליך את הקינגס עם 17 נקודות, בנו אודריך היה מצוין עם 16 נקודות (6 מ-12 מהשדה) והיה קרוב לטריפל-דאבל כשמסר 9 אסיסטים והוריד 7 ריבאונדים. סמואל דלמבר הוסיף 14 ו-9 כדורים חוזרים, וטייריק אוואנס היה חלש להחריד עם 5 נקודות ב-1 מ-5 מהשדה ב-27:42 דקות, בעיקר בגלל שהסתבך בבעיית עבירות ויצא לבסוף בשש עבירות מהמשחק. הקינגס קלעו רק 5 מ-20 מחוץ לקשת, וב-44% מהשדה. מייקל ביזלי היה אדיר במינסוטה עם 42 נקודות ו-9 ריבאונדים, וקיבל עזרה מסבסטיאן טלפייר שקלע 16, ו-ווסלי ג'ונסון שהוסיף 12. קווין לאב הסתפק ב-8 נקודות ו-9 ריבאונדים.

ווסטפאל: "השחקנים ניסו לעשות דברים שפחות מתאימים להם"

"אף אחד לא אמר שנטפס ישר אל ההר העונה, אנחנו יכולים לשחק טוב יותר ממה ששיחקנו הערב", אמר בסיום מאמן הקינגס פול ווסטפאל. "השחקנים ניסו לעשות דברים שפחות מתאימים להם מבחינה אישית וקבוצתית, אנחנו צריכים לעשות את הדברים שיגרמו לנו להפוך לקבוצה שאנחנו רוצים להיות. ברור שלא הצלחנו לשמור על מייקל ביזלי, היו להם עוד שחקנים שקלעו והם היו מגובשים".

על יכולתו של טייריק אוואנס, שנקלע לבעיית עבירות, נחבל במהלך המשחק וקלע רק 5 נקודות, אמר ווסטפאל: "טייריק לא עצר נכון את השחקנים שלו, היו לו יותר מדי עבירות תוקף, וכשניסה לחטוף ולגנוב פאולים הוא ספג עבירות, וזה מנע ממנו לפתח את המשחק שלו. לגבי דמרקוס קאזינס...הוא שחקן מוכשר, אבל כרגע הוא לא נכנס לקצב הנכון. הוא יהיה בסדר". על היכולת הדלה מהעונשין, אמר ווסטפאל: "אנחנו עובדים על זריקות מהקו כל יום ונמשיך לעשות את זה. יש לנו שחקנים ששקולעים טוב מהקו, ואין ספק שזה פוגע בנו כשאנחנו לא ממשים את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully