וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על מה התעמתו גווארדיולה וסולבאקן?

מאמני ברצלונה וקופנהאגן החליפו דחיפות. סולבאקן: "הוא לא מבין הומור נורבגי". ואן דר וארט: "בייל הרג את מייקון"

הערב הראשון של משחקי המחזור הרביעי בליגת האלופות סיפק 20 שערים, משחקים דרמטיים ותקרית אחת שהתרחשה במשחק בקופנהאגן. עם סיום המפגש בין האלופה הדנית לברצלונה (1:1) נרשם ויכוח קולני בין המאמנים פפ גווארדיולה וסטאלה סולבאקן. סרחיו בוסקטס שהגיע להפריד בין השניים, נדחף על ידי המאמן הנורבגי.

גווארדיולה טען כי סולבאקן העיר הערה מעליבה שנגעה בשוער המחליף, פינו. סלובאקן התגונן: "כנראה שהוא לא הבין את ההומור הנורבגי ועל כך אני מצטער. ברור שהוא היה מאוכזב שברצלונה לא לקחה את שלוש הנקודות. לא נפלנו מהם ובשלבים מסוימים היינו יותר טובים. השחקנים יכולים להיות גאים".

גווארדיולה זעם בסיום: "תשאלו את סולבאקן מה קרה כיהוא יודע לעשות הצגות לתקשורת. הוא לא התנהג יפה". על המשחק אמר: "קשה להניע נגדם את הכדור, כי הגנתית הם קבוצה חזקה ומהירה. הייתה לנו מחצית ראשונה טובה ואני מאוד מרוצה ממנה. אם לא היינו סופגים שוויון מהיר, היינו משיגים את הניצחון".

קרלס פויול הוסיף: "היה משחק קשה מאוד מאחר וקופנהאגן קבוצה מאוד פיזית. הם כבשו שוויון מהיר וזה היה חבל מבחינתנו, אבל אני חושב שהיה משחק טוב. הגענו במטרה לנצח, אבל עכשיו אנחנו צריכים להסתכל קדימה למשחק הבא".

מי מפחד מגארת בייל?

בלונדון, טוטנהאם השיגה 1:3 גדול על אינטר בעוד תצוגת תכלית של גארת בייל, שבישל שני שערים ועשה ככל העולה על רוחו במגרש. התרנגולים הנחילו הפסד ראשון במפעל לאלופת אירופה ועשו צעד משמעותי לעבר השלב הבא.

רפאל ואן דר וארט הוריד את הכובע בפני הכוכב הגדול של הערב: "גארת בייל הוא אחד השחקנים הטובים שלנו. כל שבוע הוא מתחזק וכולם מפחדים ממנו. הלילה הוא פשוט הרג את מייקון, אחד המגנים הטובים בעולם. אנחנו חייבים להשאיר את הבחור הזה במועדון". ההולנדי שכבש את הראשון סיפר: "חשבתי שאני בנבדל ואני שמח שלא היה. זה היה שער נהדר ובישול נהדר של מודריץ'. לנצח 1:3 את אלופת אירופה זה פשוט פנטסטי".

בייל עצמו הוסיף: "אני מרגיש ביטחון עם הכדור. כל הקבוצה משחקת טוב והראינו את זה הלילה וזה עוזר לי לצאת קדימה. אני פשוט נהנה מכדורגל ומנסה לעשות את מה שאני טוב בו. הכל עניין של לקבל את ההזדמנות והביטחון. למדתי באימונים וידעתי שאני מסוגל ליכולת הזו".

רפא בניטז הודה שלקבוצתו לא הגיע לנצח: "הם היו חזקים ומהירים מאיתנו וזה היה ההבדל בכל פעם שאיבדנו את הכדור. היינו צריכים לשחק טוב יותר באחד על אחד ולשמור טוב יותר ומכאן נבע ההפסד. חסרה לנו האיכות של סטנקוביץ' וקמביאסו בקישור ונצטרך לפתור את הבעיה. השחקנים יודעים שהם לא שיחקו טוב ואין לי הרבה מה לומר להם. נעבוד קשה עד המשחק הבא. לגבי עלייה לשלב הבא הכל תלוי בנו. אם ננצח את טוונטה נעלה".

נאני ופלטשר נפצעו בניצחון מנצ'סטר יונייטד

בטורקיה, מנצ'סטר יונייטד טיילה ל-0:3 על בורסאספור והיא קרובה מאוד להבטיח את העפלתה לשלב הבא. אלא שעלהניצחון הקליל העיבו שתי פציעות חדשות. נאני ודארן פלטשר נפצעו והוחלפו. הפורטוגלי סובל מפציעה במפשעה ואילו הסקוטי סובל מכאבים בקרסול. אלכס פרגוסון אמר בסיום כי הוא אינו יודע כמה זמן ייעדרו השניים.

מי שדווקא נהנה מערב מוצלח הוא גבריאל אוברטן, הצרפתי הצעיר שכבש שער בכורה במדי הקבוצה: "אוברטן סבל ממספר פציעות, הוא בסך הכל בן 21 ומתפתח ומתחזק כמו שצריך. יש לו כישרון נהדר והוא הראה זאת במשחק", טען פרגוסון. לגבי המשחק אמר: "כבשנו שער מהיר בפתיחת המחצית השנייה וזה עשה את ההבדל. אחר כך שלטנו במשחק, למרות שהיו להם חצאי הזדמנויות. השער השני שלנו הרג את המשחק".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

פואל: "המשחק ברח לנו ופשוט לא שיחקנו"

איזו דרמה הייתה בסטאד דה לוז' כשבנפיקה כבר הייתה בטוחה שהיא הולכת לקראת ניצחון ענק על ליון וצעדה ביתרון 0:4, אך השחקנים של קלוד פואל התעוררו, כבשו שלושה שערים ולא היו רחוקים מלסגור את ההופעה המביכה שלהם עם נקודה. למרות זאת, ז'ורז'ה ז'סוס, מאמן בנפיקה, היה מרוצה: "לפני שריקת הפתיחה, הדבר הכי חשוב מבחינתנו היה לנצח. שיחקנו טוב והבקענו ארבעה שערים, הפתענו את ליון, שחזקה מאוד מבחינה הגנתית".

למרות זאת, ניסה ז'סוס להסביר מה קרה לקבוצה שלו בהמשך: "מבחינה טקטית, ב-0:4 היינו מעט תמימים, אבל הדבר הכי חשוב זה הניצחון, וזה הדבר שאנחנו צריכים לזכור מעבר להכל. בנפיקה הייתה חזקה מאוד הלילה, והניצחון הזה נותן לנו תקווה שאפשר להעפיל לשמינית הגמר,.

מי שנדרש להסברים רציניים יותר הוא קלוד פואל, שיכול היה להבטיח מקום בשלב הבא אם היה מנצח. "המשחק ברח לנו ופשוט לא שיחקנו", אמר פואל. "שיחקנו מול קבוצה שאוהבת לבעוט. נתנו להם ארבעה שערים, ששניים מהם הובקעו ממצבים נייחים. היינו תמימים במחצית הראשונה, אבל הראינו אופי אדיר כדי לחזור למשחק, הראינו כוח נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully