וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך: ווין רוני חתם לחמש שנים במנצ'סטר יונייטד

סוף שמח לפרשה שהטרידה את אנגליה: החלוץ חתם על חוזה חדש. רוני: "לפה אני שייך". פרגוסון: "אני מאושר שהוא נשאר"

מהפך דרמטי בפרשת ווין רוני: היום (שישי) הודיעה במפתיע הנהלת מנצ'סטר יונייטד כי החלוץ חתם לחמש שנים נוספות במועדון. התפנית מגיעה אחרי ימים ארוכים של מתח באולד טראפורד, ואחרי שאמש והבוקר אוהדים של המועדון הפגינו ליד ביתו של החלוץ. המתח בין הצדדים החריף, ולאחר שהגיעו שמועות שהוא יעבור דווקא ליריבה העירונית מנצ'סטר סיטי, על אחד השלטים בגנותו של החלץ נכתב: "תעבור לסיטי, ואתה מת".

היום, כאמור, הגיע הידיעה החדשה, ואלכס פרגוסון כמובן הגיב אליה בשמחה: "זה היה שבוע קשה, אבל הכיסוי האינטנסיבי של הפרשה הוא משהו שאפשר לצפות במנצ'סטר יונייטד. אמרתי לבחור שהדלת תמיד פתוחה בשבילו, ואני מאושר שווין החליט להישאר בסופו של דבר. לפעמים, כשאתה משחק בקבוצה, קשה להבין עד כמה היא גדולה, ודרוש משהו כמו האירועים של הימים האחרונים כדי להמחיש עד כמה גדולה מנצ'סטר יונייטד.

"אני שמח שהוא קיבל על עצמו את האתגר להדריך שחקנים צעירים ולייצב את מעמדו כאחד מגדולי השחקנים של המועדון. זה מראה הרבה אופי ואמונה בדברים שבהם אנחנו מאמינים. אני בטוח שכל מי שהמועדון חשוב לו יעמוד עתה לצדו של רוני וייתן לו את התמיכה שהוא זקוק לה כדי להוציא ממנו את התפוקה שהוא מסוגל לספק".

ווין רוני עצמו אמר: "אני מאושר לחתום על חוזה חדש במנצ'סטר יונייטד. בימים האחרונים שוחחתי עם המאמן ועם הבעלים, והם שכנעו אותי שלכאן אני שייך. אמרתי כבר ביום רביעי שאני חושב שהמאמן הוא גאון, והאמונה שלו והתמיכה שלו בי הם אלה ששכנעו אותי להישאר".

עדכון ראשון: 11:17
עדכון אחרון: 13:42

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully