וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: מכבי קביליו יפו רוצה שחזור

הקבוצה שנעצרה בשנה שעברה בשמינית הגמר פתחה את הסיבוב הרביעי עם 0:3 על נחלת יהודה. השקמה/רמת חן הודחה

אמנם רק בעוד שבוע תיפתח רשמית ליגה א', אבל כבר השבוע יצאו הקבוצות לדרך עם משחקי הסיבוב הרביעי של גביע המדינה. מי שמן הסתם תמשוך את מרבית העיניים העונה היא מכבי קביליו יפו, שרוצה לדהור לעבר הליגה הלאומית, אבל בינתיים יש לה זכרונות טובים מהעונה שעברה בגביע, אז נעצרה על ידי הפועל תל אביב בשמינית הגמר.

יפו יצאה למשחק חוץ נגד הפועל נחלת יהודה וחזרה עם 0:3, שאולי מרמז לגבי ההמשך. דודי ביטון כבש פעמיים (24, 79), נתנאל בן אבו הבקיע אף הוא (60). הפתעה אחרת היא ההדחה של השקמה/רמת חן כבר בסיבוב הזה. הקבוצה הפסידה 3:2 לעירוני כפר יונה בהארכה. שי כחלון העלה את כפר יונה ליתרון בדקה ה-54, עידן נעים דאג לשוויון בדקה ה-93 ולמרות שער בהארכה של ארז ללוז, עומר אלמשלי ודני טגניה קבעו 2:3 דרמטי עבור כפר יונה בסיום.

משחק דרמטי נוסף נערך בין עירוני חדרה לאסי גלבוע, שהסתיים עם ניצחון של חדרה 6:7 בפנדלים אחרי 2:2 בהארכה. הפועל כפר שלם הודחה עם הפסד 3:2 לעירוני נתיבות, כששני שערים (אחד לכל קבוצה) נכבשו בדקות האחרונות: איציק פרץ העלה את נתיבות ל-1:3 בדקה ה-89 ושער של יובל בלאיש בדקה ה-92 לא הצליח למנוע את ההפסד.

הפועל כפר קנא ניצחה 1:2 את מכבי צור שלום, אחרי שמוחמד חוג'יראת (13) ונסים טאהר (40) כבשו, יוסי ואנונו רק צימק (50). מכבי יבנה אף היא בשלב הבא אחרי 1:2 על הפועל ערד. אלעד אלקרט העלה את ערד ליתרון אחרי שמונה דקות, אבל שי מור יוסף (73) ואורי קרגולה (94) דאגו למהפך הדרמטי.

שלושער מצוין של אלכסיס ויינשיין סידר לעירוני קרית אתא 1:4 על אחי עכו, כשגם ליאור דהן כבש לזכותה. חאלד מונדיאה הצליח רק לצמק (42). הפועל ירושלים, שנפרדה בעונה שעברה מהליגה הלאומית, צלחה את המשוכה הראשונה העונה אחרי ניצחון 1:2 על מכבי קרית גת. יקי וייצמן וליעד עובד כבשו לזכותה, אבשלום ביטון כבש ראשון לקרית גת.

תוצאות נוספות:

מכבי טמרה - מ.ס. אום אל פאחם 0:3
מכבי קרית מלאכי - בני אילת 4:0
הפועל מרמורק - מכבי עמישב פתח תקוה 1:0
בני טייבה - צפרירים חולון 3:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully