וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: עמותת האוהדים יוצאת לדרך

דור בלך

5.9.2010 / 15:31

תלווה ע"י יועצים ובראשה יעמוד ועד מנהל בן 11 חברים. הקהל מקווה שהיא תאגד את כלל האוהדים ותזרים כסף למועדון

עמותת אוהדי מכבי נתניה הוקמה היום (ראשון) באופן רשמי. ועד העמותה מונה 11 חברים שתפקידם יהיה לנהל את ענייני העמותה. אחת לתקופה תיערך אסיפה כללית, שבה יוכלו חברי העמותה להצביע ולהשמיע את קולם. העמותה מלווה על ידי עו"ד אוהד מרחב, המשמש כיועץ המשפטי של העמותה, ועל ידי ד"ר עידו נבו מאוניברסיטת בן גוריון, מומחה למודלים של שילוב אוהדים במועדוני ספורט.

אוהדי הקבוצה מקווים כי העמותה תאגד את כלל אוהדי הקבוצה תחת ארגון אחד ממוסד כחוק, בין היתר באמצעות פרויקטים שיווקים. בנוסף, מאמינים מקימי העמותה, כי הם יצליחו להזרים כספים למועדון מכבי נתניה. לפעול לרכישת אחוזי שליטה במועדון ולהכניס את נציגי העמותה להנהלת המועדון.

חברי העמותה שירשמו וישלמו את דמי החבר, בסך 120 שקלים לשנה (60 שקלים לנערים מתחת לגיל 18, שלא יוכלו להצביע באסיפה הכללית), יזכו למגוון הטבות, בהן הנחות משמעותיות ברכישת מנויים למשחקי הקבוצה, כרטיסי "חבר עמותה" ממותגים (שיקנו מבחר הנחות בבתי עסק) וכן הנחות בקניית מוצרי עידוד דרך החנות המקוונת באתר העמותה ועוד מגוון הטבות.

כוכבי העבר של מכבי נתניה, עודד מכנס, חיים בר, ואוהדיה המפורסמים של הקבוצה, כוכב "ארץ נהדרת" מריאנו אידלמן, שדר הרדיו טל ברמן, ורבים אחרים כבר הביעו את תמיכתם המלאה והודיעו כי יצטרפו לעמותה. בנוסף גופיים עסקיים, מוסדות ואנשי עסקיים בכירים במשק הישראלי כבר הביעו נכונות לתמוך בה. כמו כן קניון השרון בנתניה והקרן החדשה לישראל כבר הודיעו על שותפות אסטרטגית עם העמותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully