וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס זכתה בטורניר ווימבלדון

האמריקנית הביסה 3:6, 2:6 את ורה זבונרבה ורשמה זכיה שנייה ברציפות בתואר היוקרתי בעולם ותואר רביעי בכלל ב"אול אינגלנד"

יש קלישאות שתמיד מוכיחות את עצמן מחדש. אחת כזו הוכחה היום (שבת) כשסרינה וויליאמס לא התאמצה במיוחד כדי לנצח 3:6, 2:6 אחרי 67 דקות את ורה זבונרבה הרוסיה והוכיחה שבשביל לזכות בגרנד סלאם, כנראה צריך להפסיד לפחות פעם אחת בגמר גרנד סלאם. עבור האמריקנית, שחבטה 89 אייסים לאורך כל הטורניר ולא הפסידה אפילו מערכה אחת, זוהי זכיה שנייה ברציפות בטורניר היוקרתי ביותר בעולם ורביעית בסך הכל על הדשא של מועדון "אול אינגלנד".

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקנית מניפה את הצלחת בווימבלדון. רויטרס
גרנד סלאם מספר 13. סרינה/רויטרס

סרינה וויליאמס עקפה את בילי ג'ין קינג בטבלת הזכיות בטורנירי גרנד סלאם ועלתה למקום השישי עם לא פחות מאשר 13 זכיות. האמריקנית ודאי תשמח לקחת הביתה גם את ההמחאה על סך של מיליון ליש"ט. ואם יש ראוי בטניס, אז סרינה היא הכי ראויה שיכולה להיות לזכיה בתואר, מפני שהיא שוב הוכיחה שהעליונות הפיזית שלה לא ניתנת לערעור על הדשא ולא הפסידה אפילו מערכה אחת.

המערכה הראשונה עוד הייתה די שקולה, לפחות למראית עין, כשוויליאמס הצליחה לשבור רק פעם אחת במצב של 3:4 לטובתה וזכתה במערכה בתוצאה 3:6. יחד עם זאת, נראו סימנים לא מעודדים מבחינת זבונרבה כבר באותה השבירה כשסרינה הראתה את הטניס האגרסיבי והמצוין שלה, התחילה לעלות לרשת (12 עליות מתוך 12 הסתיימו בזכייה בנקודה) וקיצרה את הנקודות. המערכה השנייה כבר הייתה די מביכה וסרינה עשתה כל העולה על רוחה כולל שתי שבירות קלילות, בדרך לזכיה השנייה ברציפות בוווימבלדון ורביעית בסך הכל במועדון "אול אינגלנד".

מהלך המשחק

סרינה וויליאמס, בה תלוי המשחק יותר מאשר יריבתה, פתחה בצורה שהיא הכי אוהבת עם שלושה אייסים ושישה ווינרים כבר אחרי שלושה משחקונים. יחד עם זאת, זבונרבה נראתה יציבה ושמרה על חבטות ההגשה שלה וזה 2:2. סרינה הוסיפה עוד שני אייסים וזכתה במשחקון הבא בדרך ל-2:3. השתיים שמרו על ההגשות גם במשחקונים הבאים, למרות שזבונרבה נקלעה ל-30:0, וסרינה מוליכה 3:4 ונראה שהיא מתחילה להשתחרר ולהראות את הטניס המצוין שלה. הפירות הגיעו כבר במשחקון הבא כשהאמריקנית הצליחה לחזור מ-40:15 לשבירה וליתרון 3:5, בדרך לזכיה במערכה הראשונה 3:6.

המערכה השנייה נפתחה רע מאוד בשביל זבונרבה, שנשברה כבר במשחקון הראשון. סרינה שמרה בקלות על חבטות ההגשה שלה וזה 0:2. המשך המערכה היה כבר די מצחיק כשההבדלים בין שתי הטניסאיות היו ממש עצומים וסרינה עשתה כל מה שרצתה, כשהזיזה את יריבתה מצד לצד, עלתה הרבה לרשת וחבטה מספר כולל של 29 ווינרים מול תשעה בלבד של זבונרבה בדרך ל-2:6 במערכה השנייה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully