וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה ואיפה במסדרונות פיפ"א

התאחדות הכדורגל העולמית, שהשעתה בעבר את מראדונה לחודשיים, לא תפתח בחקירה מול דונגה על התפרצותו כלפי כתב

פיפ"א הודיעה היום (רביעי) כי היא לא תעמיד את מאמן נבחרת ברזיל, דונגה, לדין משמעתי על שקילל עיתונאי במסיבת העיתונאים בה לקחו השניים חלק, לאחר משחק הניצחון של הסלסאו על נבחרת חוף השנהב 1:3 במסגרת המחזור השני של בית ז' במונדיאל.

להתפרצות של דונגה נגד אותו כתב היו עדים מספר עיתונאים אחרים, כאשר היא כללה מספר העלבות מכיוונו של המאמן. דונגה מחזיק ביחסים רעועים מאוד עם אנשי התקשורת בתקופה האחרונה ומצידו לא נרשמה בעבר והיום כל ניסיון להתקרב.

דובר פיפ"א פקה אודריוזולה מסר שבית הדין המשמעתי של התאחדות הכדורגל העולמית החליט שלא לפתוח בחקירה נגד המאמן כיוון שאין לו בסיס משפטי לכך, למרות שהוא עשה כן בעבר נגד אחרים.

הדין לגבי דונגה אינו אותו דבר כלפי דייגו מראדונה למשל, שכזכור הושעה לתקופה ארוכה בת חודשיים בנובמבר שעבר לאחר התפרצות בלתי נשלטת וחסרת תקדים נגד עיתונאים לאחר העפלתה של ארגנטינה למונדיאל. ההשעייה מנעה ממראדונה להגיע לקייפטאון, להגרלת הבתים בדצמבר שעבר.

מאמן סלובקיה לא עומד בלחץ

מאמן נבחרת סלובקיה ולדימיר וייס התבקש להתנצל על הדברים הקשים שאמר לכתב במהלך מסיבת עיתונאים לאחר הפסד הנבחרת 2:0 לפרגוואי במחזור השני של בית ו'. וייס הוקלט כשהוא מקלל עיתונאים לפני שאף איים פיזית על אחד מהם, לאחר אותו אירוע נטש בזעם את חדר התקשורת במהלך מסיבת העיתונאים. יצוין כי זוהי איננה הפעם הראשונה במונדיאל שווייס מתפרץ לעברם של כתבים.

שחקן הנבחרת מרטין פטראס לא התרגש וטוען כי חוסר השקט של המאמן וייס לא פוגע בשחקנים. "הדברים די רגועים אצלנו", אמר. "הייתה סיטואציה אחת לא נעימה בחדר העיתונאים. לא ראיתי אותה, רק קראתי עליה באינטרנט. דברים כאלה יכולים לקרות בגלל שהמתח היה גבוה לאחר המשחק. אני לא יודע איזה שאלות נשאל המאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully