וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפועל הרצליה ממשיכה לברוח

שחקניו של בני טבק ניצחו 0:2 את כפר שלם. הפער מחדרה (0:0 נגד יבנה): 5 נקודות. ע' אום אל פאחם ועירוני ג'ת איבדו נקודות

שלושה מחזורים לסיום העונה, נראה שהפועל הרצליה נמצאת בכיוון הנכון והבטוח לעבר הליגה הלאומית. הקבוצה של בני טבק פתחה היום (שישי) פער של חמש נקודות מהפועל חדרה אחרי עוד ניצחון, הרביעי ברציפות, הפעם 0:2 על הפועל כפר שלם. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, עוז אחדות (68) ויניב דוד (73) כבשו את השערים שסידרו להרצליה ניצחון 16 העונה ופער משמעותי מהדולקות אחריה.

הפועל חדרה הדועכת עם שייע פייגנבוים איבדה שבוע שני ברציפות נקודות אחרי 0:0 בחוץ נגד מכבי יבנה. חדרה, שקיוותה להישאר צמודה למקום הראשון, לא הצליחה לנצח את שחקניו של ציון יעקב, שסיימו משחק שישי ברציפות בתיקו. השקמה/רמת חן הצליחה לצמצם מעט את הפער מהמקום השני, שעומד כעת על ארבע נקודות. שחקניו של ויקטור גניש גברו 0:2 על מכבי קרית מלאכי אחרי שערים של אליאור וקנין (19) ואיציק בוחבוט (90).

מכבי קרית גת מצליחה להיאחז במקום הרביעי, וזאת למרות שרצף שלושת הניצחונות שלה נעצר עם הפסד 3:1 לעירוני כפר יונה. אלון לוי (51) ועידן ששון (54) הצעידו את כפר יונה ל-0:2, נתנאל אל אבו צימק (60), אבל אלון וייסברג סגר את הסיפור (84) והקפיץ את המנצחת למקום השביעי. צפרירים חולון סיבכה את מכבי עמישב בתחתית עם 0:1 קטן, כתוצאה משער של ארז ללוז שהבקיע במחצית השנייה.

תוצאות נוספות:

הפועל ערד - בית"ר כפר סבא 0:1 (ויקי בוקובזה)
הפועל נחלת יהודה - עירוני נתיבות 0:0
הפועל מבשרת ציון - שמשון בני טייבה 0:1 (אלון אברמוביץ' 90)

צפון: המוליכות מסרבות לברוח

במחוז הצפוני נראה ששתי המוליכות מתקשות לברוח ולהתקדם לעבר הלאומית. עירוני אום אל פאחם הצליחה לשמור על המקום הראשון למרות שסיימה רק ב-1:1 במשחק החוץ שלה נגד מכבי כפר קרע. מהדקה ה-65 שיחקה המוליכה בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של רמי עאמר. אחמד גליון קירב את כפר קרע לניצחון סנסציוני עם שער בדקה ה-88, אבל רפי כהן, שעלה כמחליף, השאיר נקודה לאום אל פאחם עם שער בדקה ה-90.

מכבי עירוני ג'ת לא הצליחה לנצל את איבוד הנקודות של אום אל פאחם, וסיימה אף היא ב-1:1, כשיש לה כעת 53 נקודות, בדיוק כמו למוליכה. הילאל מוסא כבש ראשון לטמרה (60), אבל יוסי ג'נאח (65) השאיר נקודה לג'ת, שמאבדת נקודות אחרי שני ניצחונות רצופים.

הפועל עפולה, שמקווה לסיים במקום השלישי, הפסידה 3:1 לאסי גלבוע וממשיכה בחוסר היציבות שלה העונה עם הפסד שביעי העונה. במשחק הפכפך במיוחד סיימו מכבי אום אל פאחם ועירוני קרית אתא ב-3:3. יניב אברג'יל כבש פעמיים והוריד את קבוצתו, שפיגרה 1:0 ביתרון 1:2 במחצית. החלוץ בישל לאחמד עארף, שקבע 1:3, אבל אלכסיס וינשיים עם צמד (68, 80) השאיר נקודה לקרית אתא, שנשארת במקום הרביעי.

תוצאות נוספות:

עירוני טבריה - הפועל כפר קנא 4:1
עירוני כרמיאל/צפת - טירת הכרמל 1:1
מכבי צור שלום - הפועל בני ג'דידה 0:0
מכבי כפר קנא - מכבי טמרה 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully