וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ומכבי נתניה סיימו ב-3:3

נתניה הוביל 0:3 משערים של בן הרוש (71) וסבע (76 ו-81), אלא שורמוט, עם צמד גדול (83, 90) ובאדיר השוו בדרמטיות

רק לפני מספר ימים היה מה שכונה בפני רבים "משחק העונה", אז נאבקו מכבי חיפה והפועל תל אביב, במשחק שהסתיים ב-0:0 משמים. זיכרון המשחק הזה נעלם, הפועל תל אביב קיוותה להתאושש מול מכבי נתניה הרעועה שהגיעה לבלומפילד, אבל במקום זה קיבלו האוהדים את המשחק הטוב והמותח ביותר שנראה העונה בליגת העל, שהסתיים ב-3:3 מטורף לחלוטין, אחרי שנתניה כבר הוליכה 0:3.

לוח התוצאות במשחק בין הפועל תל אביב מכבי נתניה. ברני ארדוב
אין זו אגדה/ברני ארדוב

בהפועל תל אביב התעסקו בשבוע האחרון בעיקר בעניין העברתו של בוקארי, שהיה אמור לכאורה לנחות אצלם, ליריבה שלהם בירוק. הערב למד גוטמן על בשרו בדיוק עד כמה הוא היה צריך חלוץ מוכשר ומסוכן, כששחקניו התקשו מאוד מול דניאל ליפשיץ, שוערה הצעיר והלא מנוסה של מכבי נתניה. אם האדומים יכולים להתנחם בדבר אחד, הוא ביכולת שלהם לא להישבר, ולחזור למשחק גם כשהם בפיגור של שלושה שערים, פחות מ-10 דקות לסיום. בנתניה חייבים לתת קרדיט רב לראובן עטר, שהגיע עם סגל פצוע וחסר מאוד, עם שחקנים צעירים, ועדיין לא היסס לתקוף את הקבוצה שמדורגת שניה בליגה, בכדי לחפש ניצחון.

במחצית הראשונה לא היה זכר להרכב הרעוע שהעלה עטר, כששחקניו לא התחשבו במצב שעל הנייר, והתרכזו במאמציהם להכניע את ניל אברבאנל. גזל ושלו מנשה היו קרובים מספר פעמים במהלך 45 הדקות הראשונות כדי להעלות את האורחים ליתרון, אבל לא הצליחו לשמור על ריכוז מול השער. מן העבר השני הצליחה הפועל תל אביב גם היא להגיע לשלל מצבים, אבל שוערה של נתניה, דניאל ליפשיץ נתם הופעה טובה ושמר על שער נקי.

אלי גוטמן ויוסי אבוקסיס זעמו על שחקניהם בהפסקה, והפועל תל אביב עלתה אחרת למחצית השניה, כשהיא שולטת לחלוטין בשדה, והופכת את התקפותיה של נתניה למאורע נדיר יחסית. דווקא אז, בדקה ה-71, כשהיה נדמה ששער של האדומים הוא בלתי נמנע ושנתניה תסתפק בתיקו, הגיע כדור קרן לצהובים. הגנת הפועל נרדמה ולא שמה לב לבן הרוש, שבנגיחה נהדרת הפתיע את את אברבאנל, והעלה את האורחים ליתרון.

הפועל נראתה בהלם באותן דקות, והחלה לאבד את הראש, ולנסות לכבוש בכל מחיר. רק 5 דקות לאחר שער היתרון, יצאה נתניה למתפרצת, האדומים לא היו במקום שלהם, מה שאיפשר לקאברל לשחרר בעיטה, ולסבע לצבוא על הריבאונד, כדי לשים את השני. מדהים? סבע עוד לא אמר את המילה האחרונה, ובדקה ה-81 שם גם את השלישי, שהימם לחלוטין את בלומפילד.

המארחים הצליחו להתאושש כשורמוט הצליח לצמק בדקה ה-83. השער הכניס רוח לחימה באדומים, שקיבלו כדור עונשין מ-11 מטרים, אבל ורמוט שוב נעצר בהדיפה נהדרת של לישפיץ. בדקה ה-89 הצליחו שחקניו של גוטמן לקבוע 3:2, תודות לשער של באדיר. הלחץ של האדומים על שערה של נתניה כמעט והגיע להתפוצצות, אלמוג כהן ראה את הצהוב השני והותיר את קבוצתו ב-10 שחקנים. המארחים לחצו עוד יותר, הכדורים נהדפו מקו השער בזה אחר זה, ואז, כשהיה נדמה שנתניה תצליח להחזיק מעמד, הגיע שער גדול של ורמוט, שניצל הדיפה לא טובה של ליפשיץ, כדי לקבוע 3:3, במשחק המטורף ביותר של העונה.

מהלך המשחק

דקה 2: הזדמנות פז של נתניה כשרביד גזל מצא את מוגרבי מאחורי קו ההגנה, וזה ניסה להקפיץ מ-20 מטרים מעל לאברבנל, אבל הכדור קיפץ ליד הקורה והחוצה.

דקה 13: זהבי קיבל את הכדור כ-20 מטרים מהשער פנוי לגמרי וניסה את כוחו בבעיטה, ליפשיץ המופתע הצליח להדוף לקרן.

דקה 13: שלו מנשה במהלך מצויין עבר את המגן שלו, אבל גם הוא בחר לנסות ולהגביה מול אברבנל, וגם הכדור שלו הלך החוצה.

דקה 20: הרמה טובה של האדומים לרחבה מצאה את ראשו של שכטר, אבל הנגיחה שלו היתה חלשה מדי, וליפשיץ קלט טוב.

דקה 28: הפועל תל אביב קיבלה כדור חופשי מ-22 מטרים, אותו בעט נאתכו טוב אבל הכדור חלף ליד הקורה והחוצה.

דקה 40: דניאל דה רידר קיבל את ההזדמנות הראשונה שלו, כשהצליח לנער מעליו את המגן, אבל הבעיטה שלו מ-25 מטרים עברה קרוב מעל למשקוף והחוצה.

דקה 45: ורמוט קיבל את הכדור ברחבה, עשה סיבוב מצויין ובעט טוב, אבל ליפשיץ הדף.

דקה 47: שכטר פרץ מצויין משמאל, הרים כדור לרחבה ומצא את נאתכו, אבל זה החליק, והבעיטה שלו הלכה החוצה.

דקה 64: עוד בעיטה חופשית לאדומים נבעטה על ידי נאתכו, שסובב כדור טוב אל השער, אבל ליפשיץ לא התקשה להדוף את הבעיטה החלשה.

דקה 71: שער! דווקא בתוך כל ההזדמנויות הגיע כדור קרן נהדר של נתניה, בן הרוש פרץ לרחבה ובנגיחה מצויינת כבש, 0:1 למכבי נתניה.

דקה 76: שער! קאברל שהיה פעיל מאוד משנכנס, פרץ מהאגף השמאלי, בעט טוב, אברבנאל הדף לא טוב, ועל הריבאונד הגיע אחמד סבע, וכבש מקרוב בקלילות, 0:2 למכבי נתניה.

דקה 81: שער! עוד התקפה נהדרת של הצהובים הגיעה לגזל, זה שלח לסבע שבתנועה נהדרת קיבל ושחרר בעיטה שטוחה פנימה, 0:3 למכבי נתניה.

דקה 83: שער! ורמוט קיבל את הכדור ופרץ לרחבה, שלח בעיטה טובה שהכניעה את ליפשיץ, 3:1 למכבי נתניה.

דקה 88: קרופניק הכשיל את מרעי ברחבה, הפועל קיבלה פנדל, אבל ליפשיץ הנהדר עצר את הבעיטה של ורמוט.

דקה 89: שער! הלחץ המאסיבי של האדומים השתלם, ורמוט מצא את ראשו של באדיר שנגח מצויין פנימה, 3:2 למכבי נתניה.

דקה 90+2: אלמוג כהן הורחק בצהוב שני, נתניה בעשרה שחקנים לדקות האחרונות.

דקה 90+3: נאתכו סובב כדור מ-16 מטרים לעבר החיבורים, ליפשיץ הדף בקצות האצבעות אל המשקוף והכדור הורחק.

דקה 90+5: שער! ליפשיץ הדף לא טוב, ימפולסקי הציל מהקו מספרת של באדיר, ואז הגיע ורמוט וירה מ-10 מטרים כדור שהרעיד את הרשת והקפיץ את האדומים ביציעים. 3:3 משוגע.

הרכב הפועל תל אביב: ניל אברבנל, דני בונדר (קנדה, 70), וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, ביברס נאתכו, גילי ורמוט, דניאל דה רידר (לאלה, 46), ערן זהבי ויקטור מרעי, 62), איתי שכטר.

הרכב מכבי נתניה: דניאל ליפשיץ, דלה ימפולסקי, ליאוניד קרופניק, אוראל דגני, עומרי בן הרוש, אלמוג כהן, רביד גזל, שניר גואטה (גיא אבנד, 90), שלו מנשה, פיראס מוגרבי (קבארל, 58), דייויד גומז (סבע, 62).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully