וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר גביע: נתניה נגד מכבי ת"א

12.1.2010 / 20:21

העולה החדשה, שהפתיעה את הפועל ירושלים וגלבוע/גליל עליון, תנסה לעשות את הבלתי ייאמן. עירוני אשקלון - בני השרון

הערב (שלישי) נערכה הגרלת משחקי חצי גמר גביע המדינה בכדורסל. המשחקים ייערכו בזה אחר זה ב-15 בפברואר ביד אליהו, בעוד משחק הגמר יתקיים שלושה ימים לאחר מכן, גם הוא ביד אליהו. המשחק הראשון יפגיש את עירוני אשקלון עם בני השרון ולאחר מכן תתעמתנה מכבי תל אביב וברק נתניה, שהדיחה בדרך את הפועל ירושלים והפועל גלבוע/גליל עליון.

כוכב נתניה, מרקו קילינגסוורת', אמר על ההגרלה הקשה: "כרגע אנחנו עסוקים בהכנות לקראת המשחק הקשה בשבת מול בני השרון. למרות השמחה הגדולה לאחר הניצחון על גליל, אנחנו נשארים צנועים, לא תראו במועדון שלנו שאננות, כולם חזרו לעצמם והשחקנים עם הרגליים על הקרקע. לגבי הגביע, אין ספק שאנחנו באים לחצי הגמר כאנדרדוג. אף אחד לא האמין שננצח במלחה והרבה ספקנים לא חשבו שננצח את גליל. נבוא מוכנים, עם הראש למעלה וניתן את הכל על הפרקט. אנחנו מייצגים לא רק
הקבוצה אלא גם את העיר ואת האוהדים הצהובים הנפלאים שלנו".

דובר מכבי תל אביב, ניצן פררו, שנכח בהגרלה, אמר בסיומה: "הגרלה יפה. נתניה עשתה דרך מרשימה לחצי הגמר, אבל כשהגביע מסתובב שלוש שנים מחוץ לבית שלנו, הגיע הזמן שהוא יחזור".

יו"ר אשקלון, אבי נמרודי: "היו פה שלוש קבוצות שלא רצו לפגוש קבוצה אחת. אני שמח שלא נפגוש את מכבי תל אביב. יש לנו הרבה כבוד לבני השרון. כל שאר הקבוצות שקולות ברמתן. בערב נתון אנחנו צריכים לעשות את זה".

איגוד הכדורסל הודיע שכרטיסים לשערים 2-3 ו-8-9 יעלו 30 שקלים בחלק העליון ו-60 בחלק התחתון, כרטיסים לשערים 5-6 ו-11-12 יעלו 40 שקלים בחלק העליון ו-80 בתחתון וכרטיסים ליציעים המרכזיים יעלו 60 שקלים לחלק העליון ו-120 שקלים לחלק התחתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully