וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': חדרה מוליכה בדרום, משולש צמרת בצפון

הקבוצה של צחי תייר ניצחה 0:1 את טייבה ונשארה מושלמת. עירוני אום אל פאחם וג'ת הצטרפו בפסגה הצפונית לקרית אתא

אחרי שהייתה הלהיט של ליגה ב', שמשון בני טייבה לא מצליחה עוד למצוא את עצמה בליגה א'. טייבה סיימה במחזור הראשון ב-1:1 נגד עירוני נתיבות והיום (שישי) הפסידו למי שבינתיים מוליכה את מחוז דרום של הליגה, הפועל חדרה, שניצחה 0:1 בחוץ. על שער הניצחון היה חתום עידן דוד, שכבש לעיני כ-700 אוהדים.

השקמה/רמת חן, ששמה לה למטרה ברורה להעפיל בתום העונה לליגה הלאומית ולשם כך ביצעה חיזוק נרחב בקבוצה הקיץ, לא הצליחה להצמיד ניצחון שני העונה וסיימה רק ב-1:1 נגד נתיבות, שעלתה ליתרון בדקה ה-22 משער של הראל כחלון. השקמה חזרה למשחק עם שער משווה של חיים שאבו בפנדל אחרי נגיעת יד של שרון לוי, שנכנס למשחק 16 דקות לפני כן, ולא הצליחה לנצל הרחקה של יניב עזריה מנתיבות עשר דקות לסיום.

צפרירים חולון חגגה ניצחון בכורה העונה ועשתה זאת נגד הפועל מבשרת ציון, אותה היא ניצחה 0:2. יוסי פליקר (5) ואור ממן (87) דאגו להשכיח את ההפסד למכבי יבנה במחזור הראשון, אך במחזור הבא צפוי להם קרב לא פשוט נגד השקמה.

מכבי עמישב פתח תקוה, שעלתה לליגה א' בגלל הבעיות התקציביות של הפועל אזור והפתיעה במחזור הראשון את מכבי קרית גת בחוץ, הפעם חזרה אל הקרקע והפסידה 2:1 לבית"ר כפר סבא. ניב דהן העלה את עמישב ליתרון אחרי עשרים דקות, אבל שערים של אלעד קורן (55) ומשה אסולין (70) סידרו נקודות לקבוצה מהשרון.

במשחקים נוספים, הפועל הרצליה סיימה מול מכבי יבנה ב-0:0. עירוני כפר יונה גברה בחוץ 0:2 על הפועל הרצליה בזכות שערים של אלברט נקש, שכבש בדקות 75 ו-82 וסיבך את נחלת יהודה, שעדיין לא צברה נקודה. משחקה של הפועל כפר שלם נגד הפועל ערד נדחה לאחר שאביו של מאמן כפר שלם, אביחי יחיא, נפטר. קרית מלאכי וקרית גת נפרדו ב-1:1. אבירן אלקיים כבש לזכות המארחת בדקה ה-45, אבל בני אסור השווה עוד לפני השריקה למחצית.

שלוש מושלמות בצפון

במחוז הצפוני עירוני קרית אתא הצליחה לשמור על מאזן מושלם ואחרי שניצחה את הפועל עפולה 1:2 במחזור הראשון, היא סיימה עם ניצחון ביתי נאה 0:3 על הפועל אסי גלבוע, כששי דהאן אחראי לכיבוש שני שערים וליאור דהאן הוסיף שער משלו. גם עירוני טבריה הפגיזה במחזור הזה אחרי שמחצה 2:6 בחוץ את מכבי צור שלום.

מלבד קרית אתא, גם שתי הקבוצות של אום אל פאחם מחזיקות במאזן מושלם. עירוני אום אל פאחם ניצחה 2:3 בחוץ את מכבי טמרה משערים של אמיר אבו עראר (9), כפיר בן דוד (23) וראיד ג'בארין (82) מול שערי שיוויון זמניים של שלומי בן דוד (49) ואניס אבו רומי (50). עירוני ג'ת (אל אהלי אום אל פאחם) גברה 0:2 על הפועל כפר קנא, כשניסים אסייג כובש בפנדל בדקה ה-27 ומיכה שושן מכפיל בדקה ה-44.

במקום הרביעי ניצבת מכבי כפר קנא, שהביסה 0:5 את טירת הכרמל והיא היחידה שטרם ספגה שער בשני המחזורים. וואסים עבאס (44), ראג'יד בראנסי (50 ו-69), מוחמד עודה (72) ו-וואג'די אבו יונס (85) כבשו לזכות המנצחת.

הפועל עפולה חגגה ניצחון ראשון על האחרונה בני ג'דידה, עם 0:2 משערים של יובל שאוט ויקי ויצמן. באותה תוצאה ניצחה מכבי אום אל פאחם את בני טמרה, כשעבד אלדראוושה אחראי לשני השערים. מ.ס. כרמיאל גברה במגרשה 1:2 על מכבי כפר קרע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully