וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישאלוב וקלינגר נפרדו כידידים

הקשר שיחק 72 דקות ב-0:0 של אפולון בדרבי החם של לימסול מול א.א.ל של המאמן. 90 דקות לברדה בהפסד גנק לסטנדרד

מפגש פיקנטי ציפה היום (ראשון) לפיני בלילי, עת הגיע עם קבוצתו החדשה אנטליהספור לביקור אצל קבוצתו בעונה הקודמת, סיבאספור, שאת העונה שעברה סיימה כסגנית ואילו היום חיפשה ניצחון בכורה. סיבאספור עשתה את העבודה מול הקבוצה מאנטליה, וניצחה 0:2, אך נותרה מתחת לקו האדום.

יאניק קמאנאן, שחקן מכבי הרצליה ומכבי תל אביב לשעבר, העלה את סיבאספור ליתרון בדקה ה-55. בלילי נכנס בדקה ה-61 והספיק לקבל צהוב אחרי מספר דקות, עד שקמאנאן השלים צמד בדקת הסיום. לאנטליהספור היה זה הפסד שישי והיא עם שש נקודות בלבד במקום ה-14.

0:0 בדרבי של לימסול

המחזור החמישי בליגה הקפריסאית הפגיש את א.א.ל ואפולון בדרבי הגדול של לימסול. הזווית הישראלית של המשחק הייתה המפגש בין ניר קלינגר, מאמן א.א.ל, למשה מישאלוב, שחקן אפולון ששיחק עם ותחת קלינגר במכבי תל אביב. בסיום, השניים נפרדו כידידים עם 0:0.

א.א.ל הייתה מסוכנת יותר במשחק חם ללא אירועים רבים ליד השערים. בדקה ה-35 נפסל שער לזכות קבוצתו של קלינגר בגלל נבדל. במחצית השניה, לחצה א.א.ל, אך לא הצליחה להכניע את אלש צ'בולסקי הצ'כי בשער אפולון. מישאלוב פתח ושיחק 72 דקות. התיקו החזיר את אפולון למקום הראשון והיא עדיין לא מנוצחת עם 11 נקודות. א.א.ל רביעית עם נקודה אחת פחות.

* אליניב ברדה שיחק הערב 90 דקות בהפסד גנק 1:0 לאלופה, סטנדרד ליאז'. מילאן יובאנוביץ' הסרבי כבש את שער הניצחון בפנדל בדקה ה-56, במהלך בו הורחק בלם גנק, ז'ואאו קרלוס, בצהוב שני. החלוץ הישראלי הגיע לשני מצבים לא רעים, אך לא מצא את המסגרת וגם סיים את המשחק עם כרטיס צהוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully