וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות אלופות: החביבות של פלאטיני

מכבי חיפה לא לבד. דברצן ההונגרית וציריך השוויצרית ניצלו את שיטת ההגרלה ועלו לשלב הבתים. גם ליון ואתלטיקו בפנים

כשמישל פלאטיני, נשיא אופ"א, הגה במוחו הקודח את שיטת ההגרלה החדשה של מוקדמות ליגת האלופות, הערב הזה עלה בדמיונו. שישה ימים לאחר שרשרת ניצחונות החוץ בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות, לא התקשו המנצחות להשלים את העבודה. וכך, בשלב הבתים של הצ'מפיונס נפגוש השנה, בנוסף למכבי חיפה, את דברצן אלופת הונגריה ואת פ.צ ציריך אלופת שוויץ. גם ליון ואתטליקו מדריד, שעשו את זה ממסלול הלא אלופות, לא התקשו להשלים ניצחונות כפולים על פנאתינייקוס ואנדרלכט, בהתאמה.

אתלטיקו מדריד - פנאתינייקוס 0:2 (2:5 בסיכום שני המשחקים)

הקולוצ'ונרוס עשו את העבודה במשחק החוץ, עם ניצחון היסטורי עבורם על אדמת יוון בדרך לשלב הבתים. הערב, במדריד, הם השלימו את העבודה ללא כל בעיה מול הקבוצה של האנק טן קאטה, שחשה על בשרה את הצד המריר והאכזרי בשיטת ההגרלה החדשה. סגנית אלופת יוון, חברה קבועה בשלב הבתים, תיאלץ להסתפק בליגה האירופית. אתלטי, שנראית נפלא, רק מעוררת תיאבון לקראת פתיחת הלה ליגה בסוף השבוע. כבר בדקה החמישית כבש לוקאס וינטרה שער עצמי אומלל. קון אגוארו השלים את המשימה בדקה ה-83.

אנדרלכט - ליון 3:1 (8:2 בסיכום שני המשחקים)

קשה להאמין שמישהו בבריסל באמת חשב שלאנדרלכט יש סיכוי להפוך את תוצאת המשחק הראשון (1:5 לליון) ולהעפיל על חשבונה עם אחד הקאמבקים הגדולים בתולדות המשחק. הבלגים מעולם לא הפסידו בבית ליריבה צרפתית, אבל הערב, סגנית אלופת בלגיה בכלל לא הופיעה למשחק והראתה תצוגת כדורגל עלובה במיוחד.

ליון יכולה להיות מעודדת מהיכולת הנהדרת של החלק ההתקפי. כוכב הערב היה ליסנדרו לופז, שנהנה ממופע אימים של ההגנה הבלגית. חלוץ הרכש כבש בדקה ה-26 שער קל לאחר מתנה מבלמי המארחת. ההגנה של הבלגים התפרקה ולופז כבש את השני בדקה ה-32. עוד טעות מביכה סידרה לארגנטינאי שלושער בדקה ה-41. מתיאס סוארז רק צימק בפנדל בדקה ה-51.

דברצן - לבסקי סופיה 0:2 (1:4 בסיכום שני המשחקים)

אלופת הונגריה רושמת הופעה היסטורית בשלב הבתים של ליגת האלופות וראשונה של קבוצה הונגרית מאז 1995/96. לאחר הניצחון המפתיע 1:2 בסופיה בשבוע שעבר, דברצן, שמעולם לא שמטה יתרון מהמשחק הראשון בשלבי הנוקאאוט,לא עשתה זאת מול לבסקי הלחוצה. טעות חמורה של גאורגי סרמוב בדקה ה-13, שאיבד כדור סמוך לרחבה, הובילה לשער מדהים של ג'וזף ורגה בבעיטה יפהפה לחיבורים. בדקה ה-35 כבש גרגלי רודולף את השני של ההונגרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ציריך - ונטספילס 1:2 (1:5 בסיכום שני המשחקים)

אחרי 28 שנה מחוץ למפעל המרכזי של היבשת, ציריך השוויצרית חוזרת גם היא לבמה המרכזית של אירופה. המפגש נסגר כבר בשבוע שעבר בלטביה עם 0:3 חלק, והערב השלימה אלופת שוויץ ניצחון כפול. יוהאן פונלאנטן דחק מקרוב כבר בדקה השישית, אבל איגור טיגיראס השווה כעבור שתי דקות בבעיטה מחוץ לרחבה. שער הניצחון נכבש בתוספת הזמן, כשאלמן אבדי שלח את אלופת לטביה לשלב הבתים של הליגה האירופית עם הפסד כפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully