וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה עלתה לליגת העל, נצרת במבחנים

הפועל רעננה ניצחה את בני לוד 0:1 ועלתה לראשונה בתולדותיה לליגה הבכירה, אחי נצרת תשחק במבחנים. עכו הביסה את הפועל חיפה 1:7

הפועל רעננה זכתה היום (שישי) בכרטיס החמישי והאחרון לעלייה אוטומטית לליגת העל, אחרי שניצחה את בני לוד 0:1 באצטדיונה הביתי והצנוע, שמן הסתם כבר לא ישמש אותה בליגה הבכירה. אחי נצרת, שנאבקה נגד רעננה על המקום החמישי, הייתה חייבת לנצח היום כדי להעביר את ההכרעה למחזור האחרון, אלא שהיא הפסידה 1:0 בביתה לעירוני רמת השרון שנלחמת על חייה בתחתית, ונחלצה מהמקום הלפני אחרון. אחי נצרת תשחק במבחנים מול הקבוצה מהמקום ב-11 בליגת העל על הזכות לשחק בעונה הבאה בליגה הבכירה.

מי שירדה למקום ה-11 היא בני לוד, וכעת היא רחוקה בשתי נקודות מרמת השרון. מכבי הרצליה הביסה את הפועל רמת גן 0:4 והבטיחה את הישארותה בליגה הלאומית, כמו גם הפועל כפר סבא, שסיימה בתיקו 2:2 נגד הפועל ירושלים. יו"ר בני לוד אבו סובחי התלונן עוד לפני פתיחת המשחקים בשידור בערוץ הספורט נגד הפועל רמת גן, בטענה שהיא מתכוונת למכור למכבי הרצליה את המשחק. הלוואי והטענות שלו מופרכות, רק שבנוסף לתוצאה המוזרה שהושגה במכתש, אי אפשר שלא להתעלם מהתוצאה המוזרה שהושגה בנהריה, שם הביסה הפועל עכו את הפועל חיפה 1:7 במשחק חסר חשיבות, אבל בהחלט לא מוסיף כבוד לאלופת ליגת העל לשעבר. במשחק נוסף ללא חשיבות גברה הפועל באר שבע על היורדת עירוני קרית אתא 2:3.

הפועל רעננה - בני לוד 0:1

הפועל רעננה השיגה ניצחון אחד בארבעת משחקיה האחרונים, אבל זה לא מנע ממנה לנצל את האווירה החגיגית באצטדיונה הקטן, ולהשיג את שלוש הנקודות הכל כך יקרות בתזמון המושלם ביותר. לראשונה בתולדותיה, הקבוצה הקטנה מהשרון עלתה לליגת העל, בעוד ששכנותיה מכבי הרצליה והפועל כפר סבא נותרו עמוק בליגה השניה.

רעננה לא הפסיקה לתקוף משריקת הפתיחה, והמאמצים נשאו פרי בדקה ה-11. כדור קרן צמד שמאל נהדף רע על ידי ההגנה של לוד, והכדור הגיע היישר לג'וני טננבאום, שהפציץ מ-18 מטרים פנימה והעלה את רעננה ל-0:1. בדקה ה-19, שוערה של רעננה שאול סמדג'ה הציל אותה משוויון, כשהדף מצויין נסיון בעיטה של בן לולו, שהגיע למצב של אחד על אחד מולו.

בדקה ה-49 בני לוד נותרה בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של אסי בן מוחא. יו"ר בני לוד, אבו סובחי, פרץ בתגובה למגרש בזעם והורחק ליציע אחרי ויכוח עם השופט הרביעי. שרון גורמזנו היה קרוב לסגור עניין בדקה ה-60, אבל נגיחה שלו מקרוב, אחרי הגבהה נהדרת של קרבאליו, נהדפה על ידי ניל אברבאנל. בדקה ה-75 גם רעננה נותרה בעשרה שחקנים אחרי גלישה פראית של קרבאליו אל הכדור. בדקה ה-88 אבו ענזה היה קרוב מאוד להבקיע ולדחות את חגיגות העלייה של רעננה, אבל שניר משען הרחיק בנגיחה מקו השער.

"אני לא מבין למה לא היה מודיעין אזרחי במכתש", אמר מאמן בני לוד, סלימן אזברגה, "יש פה משהו מסריח בכדורגל הישראלי, בני לוד מקבלת יחס אחר. אם לא יקרה נס, אנחנו יורדים ליגה".

מכבי אחי נצרת - עירוני רמת השרון 1:0

ניצחון על אחי נצרת היה דוחה את ההכרעה במאבק על המקום החמישי למחזור האחרון, אבל גם עירוני רמת השרון נלחמה, במקרה הזה נגד הירידה למבחנים בליגה א', ופשוט עשתה את זה יותר טוב.

במשך 90 דקות האורחים מרמת השרון היו במצב של נקודה במשחק הזה, מה שהיה משאיר אותם במקום הלפני אחרון. כששחקני אחי נצרת כבר התרגלו לעובדה שהם לא יסיימו במקום החמישי העונה, עמנואל בניאני כבש את השער הכל כך יקר לרמת השרון, בתוספת הזמן של המשחק.

אחי נצרת תפגוש במבחניםאת הקבוצה מהמקום ה-11 בליגת העל, בקרב ישיר על הזכות לשחק בליגה הבכירה.

הפועל רמת גן - מכבי הרצליה 4:0

כמו השכנה מרעננה, גם מכבי הרצליה לא בלטה במחזורים האחרונים והסתבכה בקרבות התחתית נגד המקום ה-11, אבל הניצחון הזה שהושג למרות חגיגות העלייה במכתש, יאפשר לשחקניה לפקוד את חופי הים כבר השבוע.

דובב גבאי כבש את השער הראשון להרצליה בדקה ה-15. אלי ביטון הוסיף עוד צמד בדקות 22 ו-28. במחצית השניה, גם גבאי השלים צמד וכבש את השער האחרון במשחק בדקה ה-68.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הפועל כפר סבא - הפועל ירושלים 2:2

הפועל ירושלים השיגה נקודה שניה בלבד בשבעה משחקים, והיא עדיין לא הבטיחה את הישארותה בליגה. כפר סבא לעומתה, הסתפקה בנקודה הבודדת כדי לסיים את העונה כבר הערב.

אלנתן סלמי כבש בדקה ה-11 והעלה את כפר סבא ליתרון 0:1, אלא ששי אהרון הישווה כעבור שתי דקות. מחמוד סלמן כבש שער נוסף בדקה ה-16 ועשה מהפך, אבל סלמי השלים צמד בדקה ה-30 והשווה לכפר סבאים.

משחקים נוספים:

הפועל עכו - הפועל חיפה 1:7
לעכו: שחר סימנטוב (12, 28, 54 בפנדל), אלון זיו (22), עבדול עזיז (39), רונן שוורצמן (48, 90). לחיפה: יוסי ג'נאח (15).

הפועל באר שבע - עירוני קרית אתא 2:3
לבאר שבע: אוהד קדוסי (17, 75), אופיר חיים (37). לקרית אתא: יצחק רן (21), דניאל ברק (50).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully