וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי בחצי הגמר אחרי 4:4 מדהים עם ליברפול

ליברפול כבר הובילה 0:2 נגד צ'לסי, אך סיימה ב-4:4 ענק, ששלח את צ'לסי לחצי הגמר, שם תפגוש את ברצלונה, שסיימה ב-1:1 נגד באיירן מינכן

משחקי הגומלין ברבע גמר ליגת האלופות הביאו לנו הערב (רביעי), בליל החג השני של פסח, מנה הגונה וגדושה של שערים. 10 במספר, בשני משחקים בלבד. כן, הקבוצות האנגליות, צ'לסי וליברפול, אלו שכולם אוהבים להשמיץ שהן הגנתיות. תכליתיות, טקטיות, במשחקן נכבשו שמונה מתוך 10 השערים, בתיקו 4:4 ענק.

ליברפול הוכיחה בפעם המי יודע העונה כמה היא גדולה ובלתי צפויה. כזכור, היא הגיעה הערב למשחק בסטמפורד ברידג' לאחר הפסד ביתי באנפילד 3:1, שלא נתן לה הרבה סיכוי להמשך. אבל רפא בניטז ובחוריו לא אמרו נואש. זה התחיל ב-0:2 מהיר שלהם, המשיך רע עם מהפך גדול של צ'לסי ל-2:3. האדומים שוב הפכו ל-3:4 והיו זקוקים לשער אחד כדי לעשות סנסציה אדירה ולעלות לחצי הגמר, אבל בסוף ספגו וסיימו את המשחק הדרמטי והבלתי נשכח בתיקו רב שערים.

לגבי המשחק השני הספקות שתתחולל סנסציה היו עוד הרבה יותר גדולות, ואכן לא מקבוצה כמו באיירן מינכן נקבל גדולות ונצורות העונה, בטח לא כאשר היא משחקת נגד אחת הקבוצות הגדולות בתבל כיום, ברצלונה. הקטלאנים הגיעו למשחק לאחר 0:4 אדיר במשחק הראשון. בסופו של דבר זה נגמר בתיקו 1:1, שקצת השיב לבווארים מהכבוד האבוד. ברצלונה וצ'לסי תיפגשנה בחצי הגמר.

לפי המשחק הראשון של בארסה ושני המשחקים של צ'לסי לנו לא נותר אלא לחכות ולספור בקפידה את השניות עד המפגשים. בארסה תארח את המפגש הראשון בקאמפ נואו ב-28 לאפריל, כאשר הגומלין ייערך שמונה ימים לאחר מכן ב-6 במאי בסטמפורד ברידג'.

צ'לסי - ליברפול 4:4 (5:7 בסיכום הכללי)

מדהים. יש דברים בלתי נתפסים. כמוהם הוא המשחק הזה שהיה בסטמפורד ברידג'. משחק רב תהפוכות ודרמטי שלא נראה שנים רבות בליגת האלופות, בטח לא בשלבים הללו, אולי מאז גמר 2005, גם שם חוללה ליברפול סנסציה אדירה. שמונה שערים, הזדמנויות אינספור, פעם צ'לסי קרובה לעלות, פעם ליברפול, וחוזר חלילה. ערב המשחק חשבנו שהכול גמור וסגור. אז חשבנו. ליברפול הוכיחה אחרת לגמרי. המעברים התכופים במשחק מהובלה לפיגור ושוב הובלה של שתי הקבוצות היו מהירים וחדים, כמו רכבת הרים שלא עוצרת לרגע באף תחנה.

ליברפול פתחה את המשחק בצורה סוערת ביותר, ועלתה ליתרון 0:2 משערים של אורליו (19) ואלונסו (28 בפנדל). עד המחצית היא נראה פשוט מצוין, ונראה שהיא באמת בדרך לחולל סנסציה, לאחר שהפסידה 3:1 באנפילד במשחק הראשון של רבע הגמר. אבל המחצית הגיעה וקטעה לה את המומנטום. צ'לסי חזרה חזקה וחכמה. היא עשתה מהפך עם שערים של דרוגבה (50), אלכס (57) ולמפארד (76). אבל ליברפול לא אמרה נואש. תוך שתי דקות היא כבשה צמד (81 ו-83) כאשר לוקאס וקויט חתומים על השערים. במצב עניינים כזה ליברפול הייתה צריכה שער אחד כדי לעלות, אבל למפארד עשה לזה באמת סוף עם שער בדקה ה-89. משחק ענק של שתי קבוצות גדולות, פשוט לקום ולהריע להן.

דקה 13 - קויט מסר לבניון, שהמשי לטורס נפלא עם העקב, טורס חדר לרחבה, אבל הסיומת שלו הייתה לא טובה, כשהכדור עבר מעל המשקוף.

דקה 19 - גול! ליברפול קיבלה כדור חופשי כ-30 מטרים אלכסונית מצד שמאל של השער של פטר צ'ך. פאביו אורליו זיהה עמידה רעה מאוד של השוער הצ'כי, ובעט מדויק לפינה, 0:1 לליברפול.

דקה 28 - גול! השופט הספרדי לואיס מדינה קנטלחו ראה את ברניסלאב איבנוביץ', שכבש צמד במשחק הראשון, תופס את צ'אבי אלונסו ברחבה. אלונסו עצמו בעט את הפנדל מצוין פנימה, 0:2 מדהים לליברפול.

דקה 45 - הגבהה לתוך הרחבה מצד ימין הגיעה לראש של קויט, שנגח ואילץ את צ'ך למתוח איברים ולהדוף טוב.

דקה 50 - גול! צ'לסי ואוהדיה נשמו לרווחה. אנלקה העביר כדור רחבה סמוך לאזור הקרן, דרוגבה הגיע ראשון, הכדור הגיע לקו השער, וריינה בצורה די שלומיאלית החדיר אותו פנימה. השער נרשם בסופו של דבר לחלוץ הכחול, צ'לסי צימקה ל-2:1.

דקה 56 - דרוגבה שלח כדור חופשי מכ-20 מטרים שעקף את החומה באופן מצוין, אבל חמק ליד הקורה של ריינה.

דקה 57 - גול! הפעם אלכס לקח את הכדור החופשי. הוא לא התחכם כמו דרוגבה, אלא שלח פצצה לפינה השמאלית העליונה של ריינה, שוויון 2:2 מרתק.

דקה 66 - באלאק הגיע להזדמנות קורצת, אבל בעט מכ-13 מטרים שטוח, אבל לא מספיק חזק ומדויק. ריינה ליקט.

דקה 76 - גול! דרוגבה התנהל באדף שמאל, ושלח רוחב מצוין לתוך הרחבה ללמפארד, שהגיע מאחור ושלח מתחת לבטן של ריינה האומלל, מהפך ענק, 2:3 לצ'לסי.

דקה 81 - גול! יוסי בניון העביר כדור ללוקאס, ששחרר בעיטה לא חזקה, שנגעה בשחקן צ'לסי והטעתה את צ'ך בדרך לשער, שוויון 3:3.

דקה 83 - גול! מסירה חכמה מצד שמאל של אבלרט ריירה למרכז מצאה את הראש של קויט, שנגח מקרוב והפך ל-3:4 לליברפול.

דקה 89 - גול! למפארד קיבל כדור מניקולס אנלקה ושלח כדור מצוין מקצה הרחבה פנימה, שוויון 4:4.

הרכב צ'לסי: פטר צ'ך, ברניסלאב איבנוביץ', אלכס, ריקרדו קרבאליו, אשלי קול, מיכאל באלאק, מיקאל אסיין, פרנק למפארד, סלומון קאלו (ניקולס אנלקה, 36), דידייה דרוגבה (פרנקו די סנטו, 90 +4), פלורן מאלודה.

הרכב ליברפול: פפה ריינה, אלבארו ארבלואה (ריאן באבל, 85), מרטין סקרטל, ג'יימי קארגר, פאביו אורליו, צ'אבי אלונסו, חאבייר מסצ'ראנו (אלברט ריירה, 69), דירק קויט, יוסי בניון, לוקאס, פרננדו טורס (דויד נ'גוג, 80).

באיירן מינכן - ברצלונה 1:1 (1:5 בסיכום הכללי)

באיצטדיון במינכן הייתה קצת פחות דרמה, כשבאיירן הבינה שיהיה לה קשה לכבוש ארבעה שערים נגד המועמדת לאליפות בספרד ובצ'מפיונס, ברצלונה, שהתעללה בה רק בשבוע שעבר. אז למרות הסכינים שהונחו מעל הראש של יורגן קלינסמן, באיירן הייתה שווה יחסית ליריבה, אך זה לא מנע ממנה את ההדחה ברבע הגמר, המקום בו סיימה את דרכה האירופית בדיוק לפני שנתיים.

בבאיירן התייחסו למשחק כקרב על השבת הכבוד שהלך לאיבוד ואחרי מחצית ראשונה ללא שערים, אפשר היה לפנטז על משחק פתוח כשריברי העלה את הבווארים ליתרון. אלא שברצלונה הבינה ששער אחד ישתק את החלומות של הגרמנים וסיידו קייטה סידר לפפ גווארדיולה שקט, 1:1 במשחק לא גדול ואת המקום בחצי הגמר נגד צ'לסי.

גווארדיולה עצמו, שהורחק במשחק הקודם עקב דברים שאמר לשופט על כך שלא שרק לפנדל על מסי, צפה במשחק מהיציע, אך גם בלעדיו כאמור ברצלונה הסתדרה ועברה לשלב הבא אחרי שבשנה שעברה היא נעצרה גם כן בחצי הגמר כשהודחה מול מנצ'סטר יונייטד.

דקה 14 - באיירן לחצה על השער של בארסה, פרנק ריברי ניסה את מזלו, אבל הכדור שלו לא פגש את הרשת.

דקה 34 - אטו קיבל כדור מצוין בתוך הרחבה, אבל הכדור שהוא ניסה לבעוט נעצר על ידי בלמי באיירן.

דקה 43 - טוני קיבל כדור מצוין ובעט מפינת רחבת ה-16 גבוה מעל השער של ואלדז.

דקה 47 - גול! ריברי קיבל כדור מזה רוברטו, הצליח להשתחל לתוך הרחבה, עקף את ואלדז וכבש מחמישה מטרים, 0:1 לבאיירן מינכן.

דקה 73 - גול! התקפה יפהפייה של בארסה נגמרה בבישול של צ'אבי שהוציא כדור מחוץ לרחבה לסיידו קייטה, ששלח בעיטה מדויקת פנימה, בארסה השוותה ל-1:1.

הרכב באיירן מינכן: האנס יורג בוט, כריסטיאן לל, מרטין דמיקליס, לוסיו, פיליפ להאם, אנדראס אוטל, חוזה ארנסטו סוסה (חאמיט אלטינטופ, 78), מארק ואן בומל, זה רוברטו (טים בורובסקי, 78), פרנק ריברי, לוקה טוני.

הרכב ברצלונה: ויקטור ואלדז, דניאל אלבס, ג'רארד פיקה, קרלס פויול, אריק אבידל, צ'אבי, יאיא טורה, אנדראס אינייסטה (אלכסנדר חלב, 78), סיידו קייטה, לאו מסי, סמואל אטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully