וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמלה ניצחה את רמת השרון 88:92 בהארכה, והשוותה ל-1:1

רמלה פיגרה לאורך המשחק, אך כפתה הארכה, והבטיחה ניצחון 88:92 על רמת השרון בזכות סל ענק של שרי סם. שוויון 1:1 בסדרת הגמר

אחרי המשחק הראשון בסדרת גמר הנשים, היה חשש שלאליצור רמלה נגמר הדלק, ואנו נראה את רמת השרון משייטת אל האליפות, מבלי לספק לנו את הדרמות והמתח שאנו רגילים לקבל מהמפגשים בין הקבוצות. אבל הערב (שני) בנווה דוד, רמלה הוכיחה שכוחה במותניה, ובעזרת הרבה נחישות ואמונה עצמית, היא ניצחה את רמת השרון 88:92 אחרי הארכה, והשוותה את סדרת הגמר ל-1:1.

רמת השרון שלטה במשחק, והיה נדמה כי היא קרובה ל-0:2 שיקטין את הסיכוי לסדרה צמודה. ג'יה פרקינס להטה במחצית הראשונה עם 17 נקודות, רמת השרון קלעה מכל הטווחים, ורמלה לא מצאה פתרון למתפרצות של האורחות. אבל עם הניסיון של אינה גורביץ', ההקרבה של אולנה אוגורודניקובה ברבע הרביעי וקריסה מנטלית של היריבה, רמלה הצליחה לכפות שוויון 80:80 בתום המועד החוקי, ושלחה את המשחק להארכה. בתוספת הזמן רמלה המשיכה במומנטום, וסל ענק של שרי סם שניות לסיום, יחד עם נקודות של אוגורודניקובה מהקו, הבטיח לה ניצחון גדול. לפי הלחימה, העצבים והיכולת של שתי הקבוצות, הסדרה הזו רחוקה מסיום מהיר.

אורחת הכבוד במשחק הייתה דונה אורנדר, המנכ"לית של ליגת ה-WNBA בארבע השנים האחרונות, וכדורסלנית עבר שהשתתפה במשחקי המכבייה של 1985.

מהלך המשחק

שתי הקבוצות פתחו את המשחק בצורה מפוזרת, אבל ג'יה פרקינס איפסה כוונות מהר, וקלעה את כל 7 הנקודות הראשונות של רמת השרון בדרך ל-2:7. רמלה הלכה פנימה, אך הזניחה את קשת השלוש, והאורחות עלו ל-6:15. נקודות של אינה גורביץ' צימקו לרמלה, ורמת השרון הוליכה 12:17 בתום הרבע הראשון.

ברבע השני פרקינס המשיכה להפציץ ללא החטאה, לייני סלווין הוסיפה שלשה משלה, ורמת השרון שמרה על יתרונה. סלווין וחברותיה חילקו גגות בצבע, ורמלה ניסתה כוחה מרחוק בעזרת נקודות של אורטל אורן. 3 וחצי דקות למחצית רמלה רשמה איבוד מספר 11 ואלי רבי הזעיק פסק זמן כשקבוצתו במינוס 14. זה לא עזר לרמלה, שלא מצאה דרך לעצור את המתפרצות של היריבה, ורמת השרון הוליכה 35:49 במחצית.

רמלה פתחה את המחצית השנייה בצורה אנרגטית, אך לא מצאה דרך לשבש את התקפת האורחות, ושלשה של טטיאנה טרוינה העלתה את רמת השרון ל-41:54. רמלה המשיכה להיגרר אחרי קצב האורחות, ופיגרה בתום הרבע השלישי 69:58.

ברבע הרביעי גם מירב דורי הצטרפה לכוח האש של רמת השרון, ששמרה על יתרון דו ספרתי. אבל גג נפלא של אולנה אוגורודניקובה ונקודות שלה בהתקפה, יחד עם איבוד כדור של סלווין, הציתו ברמלה רוח לחימה. רמת השרון עברה לאזורית, אך השחקניות של אלי רבי הניעו כדור בסבלנות, ובעזרת סל של אוגורודניקובה מהצבע הן צימקו למינוס 7. רמת השרון לא מצאה פתרון ליכולת המצוינת של אוגורודניקובה ברבע, והמשחק הפך צמוד לחלוטין. רמת השרון החטיאה שלוש זריקות עונשין רצופות, תמרה מור צימקה ל-77:76 לרמת השרון. קטיה לויצקי החטיאה שלשה 25 שניות לסיום, פרקינס קלעה רק אחת מהקו, ו-9.5 שניות אינה גורביץ' התייצבה על הקו. הווטרנית קלעה 2, ונרשם שוויון 80:80. רמת השרון חזרה מפסק זמן עם איבוד כדור, ורבי הזעיק מיד פסק זמן. 5.5 שניות לסיום גורביץ' הוציאה כדור, ומור איבדה אותו עם דריכה על הקו. פרקינס החטיאה שלשה, המשחק הסתיים בשוויון 80:80 והלך להארכה.

בתוספת הזמן שרי סם העלתה את רמלה ליתרון 82:84, אבל ג'יה פרקינס התעוררה והשוותה.2:24 לסיום תמרה מור ספגה את העבירה החמישית, והצטרפה אל קטיה לויצקי על הספסל. אביולה וובארה קלעה מהצבע, אבל טרוינה השוותה בשלשה. סל ענק בסיבוב של שרי סם העלה את רמלה ל-88:90, 24 שניות לסיום. ג'יה פרקינס ביצעה עבירת תוקף, ואוגורודניקובה סגרה את הסיפור מהקו. בסיום רמלה מנצחת 88:92 והשוותה את הסדרה ל-1:1.

קלעו לרמלה: שרי סאם 24 נקודות ו-7 ריבאונדים, אינה גורביץ' (7 ריבאונדים) 19, לנה אוגורודניקובה (7 ריבאונדים) 16, אביולה וובארה ותמרה מור 8 כל אחת, קטיה לויצקי 7, אורטל אורן 5.

קלעו לרמת השרון: ג'יה פרקינס 24 נקודות, טטיאנה טרויאנה 14, מירב דורי וליעד סואץ-קרני 10 כל אחת, אליזבטה קיטינזה ואבוני הופמן 9 כל אחת, לייני סלווין 8, נעמי קולודני 4.

רבי: "כשמדברים על לחזור מקבר, אין דוגמה טובה מזו"

המאמן המנצח אלי רבי, לא הסתיר את התרגשותו מהניצחון הגדול: "לא היה משחק כזה בכדורסל. הרגשתי כל המשחק שאנחנו חוצבים בסלע עם כפית מפלסטיק. זה היה פשוט מדהים, לא היה ניצחון כזה. עלינו בחצי השני אחרים לגמרי, גם כשההפרש נשאר היינו במשחק. כשמדברים על לחזור מקבר, אין דוגמה טובה מזו. אני מניח שאם נגיע לשלושה משחקים ברמת השרון, אחד מהם נגנוב. זו התכנית".

המאמנת המנוצחת אורנה אוסטפלד: "לא שיחקנו טוב בחצי השני. הם שיבשו לנו את המשחק לגמרי. כולנו עושים טעויות, גם השופטים, אבל לא בגלל זה הפסדנו. אף אחד לא חשב שיהיה פה קל, לפעמים כשמובילים בתחילת משחק זה לא טוב, כי כשהמומנטום עובר לקבוצה השניה אין דרך לתקן. בבית ננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully