וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד: צמד לבן סהר בתיקו נגד ניימיכן

חלוצה הישראלי של דה חרפאשחאפ כבש (64 בפנדל ו-75) ואף החמיץ פנדל, ב-2:2 הביתי המאכזב. בבלגיה, לוקרן נוצחה ע"י סטנדארד ליאז' 1:0

בן סהר ממשיך לעשות חיל בקבוצתו ההולנדית, דה חרפאשחאפ. חלוצה הישראלי של הקבוצה כבש הערב (שבת) צמד שערים בתיקו הביתי 2:2 של קבוצתו נגד ניימיכן, במסגרת המחזור ה-30 של הליגה ההולנדית. חרף השמחה על הצמד, סהר יכול להיות מאוכזב הן מהעובדה שהוא החמיץ לפני שעריו פנדל וכן מהנקודה.

בדקה ה-26 הכשיל פטריק פוטהויזן מניימיכן את סהר ברחבה. השופט שרק לפנדל, שהחלוץ הישראלי בעצמו בעט, אך החטיא. פוטהויזן אף ראה את האדום בעקבות ההכשלה. עד הדקה ה-64 לא נכבשו שערים במשחק, ואז היה זה סהר ששבר את הבצורת, כשהפעם השכיל לכבוש מהנקודה הלבנה. 11 דקות חלפו וסהר כבש את שערו שני. אבל הוא וחבריו לא הצליחו לשמור על היתרון המבטיח. טים ינסן (78) ודניס רומדאל (86) השוו לקראת הסיום, ושלחו את שתי הקבוצות לחלק את הנקודות ביניהן.

אחרי התיקו, עלתה דה חרפאשחאפ למקום הלפני אחרון כשהיא עם 25 נקודות, כמו לרודה שמעליה, במקום ה-16, שגם ממנו מגיעים למשחקי הפלייאוף על הירידה לליגת המשנה. ניימיכן במקום השביעי עם 42 נקודות.

* בליגה הבלגית, האלופה והמוליכה, סטנדארד ליאז', אירחה את לוקרן וגברה עליה 0:1 משער של כריסטיאן בנטק בדקה השישית. שלושת הישראלים של לוקרן, יואב זיו, אבי סטרול ועומר גולן, פתחו במשחק. השניים הראשונים השלימו 90 דקות, כשסטרול אף ראה צהוב, גולן הוחלף בדקה ה-52. סלים טועמה מליאז' לא שותף במשחק. סטנדארד מוליכה את הליגה עם 64 נקודות אחרי 29 מחזורים. הדולקות אחריה, אנדרלכט (61 נקודות) וקלאב ברוז' (53 נקודות), תיפגשנה ביום ראשון לקרב צמרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully