וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל ניצחה את הונגריה 0:1

נבחרת ישראל של קשטן הציגה יכולת עלובה וניצחה 0:1 במשחק ידידות את הונגריה לאחר משחק חלש. בניון כבש, ביוון יכולים להיות רגועים

במהשך הערב בוודאי תתקיים שיחת טלפון בין מאמן נבחרת יוון, אוטו רהאגל, למרגל שנשלח לצפות במשחק בין ישראל להונגריה. למרגל יהיו הרבה דברים טובים לספר לגרמני. מזג האוויר קריר ונעים, האירוח היה מסביר פנים, האוכל במחצית היה נפלא. הכדורגל? בעניין הזה רהאגל יכול לישון בשקט.

חודש וחצי לפני צמד המשחקים בין ישראל ליוון, הנבחרת נראתה רע מאוד במשחק ההכנה האחרון. נגיעה קלה של יוסי בניון בדקה ה-77 הספיקה לניצחון 0:1 על נבחרת סימפטית ובינונית, שלא ניסתה להפריע יותר מדי. דרור קשטן בהחלט יכול לראות עצמו מודאג מהיכולת. הסגל בו הוא האמין הציג משחק חלש, חסר מעוף, לא יצירתי, שהובך על ידי יריבה חלשה בהרבה מזו שנפגוש ברמת גן ב-28 במארס, ובכרתים בראשון באפריל.

קשטן הגן בחירוף נפש על הסגל בו הוא בחר, אבל בכדורגל אין קסמים. גל אלברמן, רוברטו קולאוטי, משה אוחיון ויואב זיו לא ראו דקות משחק משמעותיות לאחרונה וזה בא לידי ביטוי בכל נגיעה. היחידים שראויים לציון הם בניון, שהמשיך את היכולת הטובה מליברפול, והשוערים דודו אוואט וניר דוידוביץ'.

חודש וחצי לפני יוון, ישראל פשוט נראית לא מוכנה. הניצחון אמנם יכול לעזור למורל (ולעלייה בדירוג פיפ"א), אבל בטח לא יכול להספיק מול נבחרת כמו יוון. כדי לא לגמור את חלום המונדיאל כבר בשני המשחקים הקרובים, קשטן צריך לעשות שינויים, לחשוב ובעיקר, לצאת מהקופסא. לא תמיד המבקרים טועים.

מהלך המשחק

דקה 19: טועמה הגביה משמאל, קולאוטי המשיך בנגיחה שהלכה גבוה מעל השער.

דקה 25: דז'ודז'אק בחן את אוואט בכדור חזק מחוץ לרחבה, השוער היה עירני וקלט.

דקה 33 מתפרצת יפה של הונגריה. היינל מצא את דז'ודז'אק בפינה השמאלית של הרחבה, קשר פ.ס.וו בעט חזק, אבל אוואט היה במקום.

דקה 39: החמצה מזעזעת של קולאוטי. בניון פרץ מימין נכנס לרחבה והוציא כדור רוחב לקולאוטי. החלוץ פספס את הכדור, אך קיבל מתנה מההגנה ההונגרית ונגח מחמישה מטרים מול שער חשוף מעל השער.

דקה 42: היינל השתחרר מההגנה הישראלית ובעט מ-18 מטרים כדור חד שפספס בסנטימטרים את המסגרת.

דקה 49: טועמה ירה כדור חופשי מ-17 מטרים, פולופ התעוף והדף מצוין.

דקה 68: אוחיון הכניס כדור לרחבה, יוהאש הרחיק לא טוב אבל היה במקום כדי לשים את הרגל ולחסום את הבעיטה של בן סהר.

דקה 72: כדור חופשי של ההונגרים הוגבה לרחבה, יוהאש נגח מצוין ודוידוביץ' רשם הצלה נפלאה.

דקה 77: גול! בן דיין קיבל מסירה במהלך מצוין שהחל בבניון והעביר כדור רוחב חזק משמאל, גולן הגיע ובעט לעבר השער, בניון הוסיף נגיעה קלה בדרך ופולופ הדף עם הרגל לרשת. 0:1 לישראל.

דקה 82: טורגלה הגיע לעימות ישיר מול דוידוביץ', אבל בעט לרגלי השוער הישראלי.

דקה 83: טורגלה התגבר על קינן וממצב נוח בעט מהאוויר מעל המשקוף.

הרכב נבחרת ישראל: דודו אוואט (ניר דוידוביץ', 46), דדי בן דיין, דקל קינן, טל בן חיים, יואב זיו (קלמי סבן, 46), משה אוחיון, גל אלברמן, יוסי בניון (בירם כיאל, 90), סלים טועמה (מאור בוזגלו, 62), רוברטו קולאוטי (בן סהר, 46), עומר גולן.

הרכב נבחרת הונגריה: מרטין פולופ, זולטן סלשי, וילמוש וונצ'אק (אדם שאלוי, 84), רולנד יוהאש (כריסטיאן טימאר, 75), בולדיזר בודור (פטר הלמושי, 84), כריסטיאן ואדוץ' (באלאש טוט, 65), באלאש דז'ודז'אק (גרגלי רודולף 70), זולטן גרה, תאמאש היינל, סבולקס וושטי, שנדור טורגלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully