וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדי קרי: "בוא תיגע בזה, יהודי מזוין"

אדי קרי, הסנטר של ניו יורק ניקס, מואשם בהטרדה מינית של נהג הלימוזינה שלו ובקריאת קללות אנטישמיות לעברו. עו"ד של קרי מכחישה

תביעות הטרדה מינית הן דבר שבשגרה ב-NBA, אך היום (שלישי) פורסמה תביעה יוצאת דופן, נגד הסנטר המגודל והפצוע של הניו יורק ניקס, אדי קרי. לפי התביעה שהוגשה ביום שני, מואשם קרי בניסיון לשדל מין הומוסקסואלי מנהג הלימוזינה שלו, דיוויד קאצ'ינסקי. בתביעה נטען כי קרי, אבא לשלושה, ניגש לקאצ'ינסקי מספר פעמים, כשהוא עירום, ואמר לו "תסתכל עליי, דייב, תסתכל", כמו גם "בוא, תיגע בזה, דייב".

נוסף על כך, אילץ הסנטר של הניקס את קאצ'ינסקי לבצע "משימות משפילות מחוץ לגבולות המשרה שלו, כגון ניקוי המגבות המלוכלכות שלו (שלתוכן שפך קרי את זרעו), על מנת שאשתו לא תגלה אותם", כך לפי כתב התביעה. קאצ'ינסקי, יהודי וסטרייט, גם טוען כי קרי קרא לעבר קריאות אנטישמיות כגון "יהודי מזוין", "עבד לבן", "שטן לבן", ו"אדון הקו קלוקס קלאן".

עורכת הדין של קרי, קלי סיינדון, הכחישה את כל ההאשמות של קאצ'ינסקי וקראה להן "לא אמיתיות". סיידון הוסיפה כי קרי הסתכן בהעסקת קאצ'ינסי למרות העובדה כי יש לו תיק במשטרה, הכולל גזר דין של 3 שנים בכלא ב-1992 על פריצה בניו ג'רזי. ב-2004 הוא קיבל 3 שנים על תנאי על התנגדות למעצר. "זה מדהים, כי אדי פתח את ביתו לפושע מורשע ונתן לו עבודה כשאף אחד לא הסכים, וזה מה שקורה כתוצאה מכך", אמרה עורכת הדין. "כל העניין מגוחך", הוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully