וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "זה ניצחון לאוהדים באנגליה"

כריסטיאנו רונאלדו, זכה בתואר שחקן השנה בעולם שהעניקה פיפ"א והשלים תואר אישי שלישי השנה. בנוסף קיבלה ההתאחדות הפלסטינית פרס מיוחד על התקדמותה השנה

טקס הענקת פרס שחקן השנה נערך הערב (שני) כמדי שנה בציריך. בפרס השחקן המצטיין לשנת 2008 זכה כריסטיאנו רונאלדו הפורטוגלי. פרס זה הצטרף לכדור הזהב שקיבל ולפרס שחקן השנה בעולם של השחקנים.

ליאו מסי סיים שני, פרננדו טורס שלישי, צ'אבי רביעי וקאקה השלים את החמישייה. הבחירה נעשית על ידי מאמני הנבחרות הלאומיות החברות בפיפ"א, כמו גם הקפטנים. רונאלדו זכה לקולות של 136 מאמנים, לפני מסי שזכה ב-76 קולות. בסך הכל קיבל הפורטוגלי 935 נקודות, לפני מסי שקיבל 678 וטורס שקיבל 203 נקודות.

"אני יכול להגיד לאימי ואחותי שהן יכולות להדליק זיקוקים". רונאלדו לא שכח לפרגן לכדורגל האנגלי: "אין כאן שחקנים אנגלים, אבל אני מאמין שזה חשוב לאנגליה שפרננדו טורס ואני מייצגים כאן שני מועדונים מהמדינה. זה ניצחון לאוהדים באנגליה כי הפרמיירליג חזקה, למרות שאסור לשכוח את הליגות באיטליה וספרד שנותרו גם הן חזקות".

הקשר הוביל את מנצ'סטר לאליפות אנגליה, ולזכייה בליגת האלופות, כמו גם זכייה בגביע העלום לקבוצות. "אני מודה למשפחה שלי, ולכל מי שהיה מעורב בקריירה שלי. אני מודה גם לחברי הקבוצה שלי. זה הרגע המשמח ביותר בחיי", אמר הפורטוגלי הצעיר.

במהלך הטקס הוענקו פרסים במספר קטגוריות, ביניהן פרס השחקנית המצטיינת בעולם, בו זכתה מרתה הברזילאית.

פרס פיתוח להתאחדות הפלסטינית

כמו כן, החליטה פיפ"א להעניק פרס מיוחד להתאחדות הפלסטינית פרס מיוחד על התקדמותה השנה. האצטדיון החדש ברמאללה אירח ב-26 באוקטובר לראשונה משחק בינלאומי (מול ירדן) ונחנך על ידי נשיא פיפ"א, ספ בלאטר. הפרס של פיפ"א נועד להדגיש את החשיבות של תמיכה כלכלית באזורים נזקקים, כפי שנכתב באתר הרשמי של הארגון.

בלאטר אמר: "ההתאחדות הפלסטינית מקבלת את הפרס כהוקרה למשימה הקשה של השארת הכדורגל בחיים, והעבודה בבניית האצטדיון החדש בגדה המערבית. המטרה של הכדורגל היא לא רק לשים את הכדור ברשת, אלא לבנות עתיד טוב יותר".

יו"ר ההתאחדות הפלסטינית, ג'יבריל רג'וב, הוסיף: "להגיע לכאן מפלסטין במצב בו היא נמצאת זו התחייבות של ההתאחדות הפלסטינאית לעקרונות ולערכים של פיפ"א. אני רוצה להודות למשפחה הגדולה של פיפ"א, לנשיא בלאטר ולכולם על מה שהם עשו למען העם שלנו, ומצפה לעוד תמיכה ועזרה כדי לבנות את דור העתיד של הכדורגל הפלסטיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully