וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה ניצחה את מאיורקה 1:3

אוואט ראה מספסל מאיורקה את לוקס סופג שלישייה ב-3:1 של בארסה. אינייסטה חזר מפציעה וכבש שער מפוקפק. ולנסיה-את' מדריד 1:3

המשחק בין ברצלונה למאיורקה היה אמור לעמוד בסימן הקאמבק של דודו אוואט, אבל בסופו של דבר הישראלי נשאר על הספסל והמשחק עמד בסימן קאמבק אחר. זה של אנדרס אינייסטה, שחזר למגרשים לאחר חודשיים של פציעה וכבש את שער היתרון בדקה ה-75. יא יא טורה חתם את התוצאה בתוספת הזמן, 1:3 לברצלונה בסיום. אינייסטה נראה מצוין, הרים את המשחק של בארסה ובדקה ה-90, עבירה גסה עליו שלחה את חוסמי למקלחות בצהוב שני.

השער של אינייסטה היה מפוקפק. איידור גודיונסן, שבישל את השער, קיבל את הכדור בעמדת נבדל. בכלל, ברצלונה לא יכולה להיות מרוצה ממשחק החזרה שלה מהפגרה. הקבוצה, שנראתה בלתי ניתנת לעצירה, גמגמה לאורך דקות ארוכות, התקשתה להגיע למצבים ובסופו של דבר נעזרה בהחלטת שיפוט על מנת לנצח את אחת הקבוצות החלשות בלה ליגה. עוד לפני כניסתו של אינייסטה, אוריץ אדוריץ העלה את מאיורקה ליתרון בדקה ה-15 ותיירי הנרי איזן בדקה ה-31.

מאיורקה יכולה לראות מאוכזבת. מעבר לשער הלא חוקי, הקבוצה של גיורגיו מנסאנו עמדה נכון על המגרש, שמרה כמו שצריך, הפכה את המשחק לעצבני ואגרסיבי והרחיקה את ברצלונה מהשער של חרמן לוקס. האורחים, שחששו מאוד מתבוסה קשה, חסרו מעט תעוזה כדי לצאת עם נקודה מהקאמפ נואו.

ליאו מסי איחר לחזור מהחופשה ונחת רק אמש בברצלונה. פפ גווארדיולה טען כי אין לו בעיה עם האיחור, אך השחקן לא נכלל בסגל למשחק. אגב, מאמן נבחרת ארגנטינה, דייגו מראדונה, נמצא ביציעים ומסי, שישב לצידו, צפוי ליטול חלק במשחק האימון של הנבחרת מול צרפת בחודש הבא, לאחר שברצלונה אישרה לו לשחק.

מהלך המשחק

דקה 13: הזדמנות ראשונה במשחק. אטו קיבל כדור נפלא מטורה והמשיך מהאוויר משבעה מטרים, ליד הקורה.

דקה 15: גול! אדוריץ חטף כדור מטורה במרכז השדה, חלף על פני פויול, שעט עד לשער והקפיץ באלגנטיות מעל ואלדס. 0:1 מאיורקה.

דקה 27: צ'אבי הוציא כדור קרן לעברו של גודיונסן, שהמשיך בבעיטה חזקה מתוך הרחבה - למשקוף החוצה.

דקה 31: גול! כדור קרן של צ'אבי מימין, פויול הסיט בנגיחה והנרי המשיך פנימה מזווית קשה. 1:1

דקה 45: צ'אבי הכניס את אטו לעימות ישיר מול לוקס, הארגנטינאי ירד לרגלי החלוץ ומנע שער.

דקה 57: אטו קיבל כדור מצוין בתוך הרחבה ובעט מהאוויר, אך חלש ולידיים של לוקס.

דקה 75: גול! שער מפוקפק של ברצלונה. בעיטה ממרחק נהדפה לעברו של גודיונסן שהיה בנבדל, האיסלנדי העביר רוחב לאינייסטה שדחק פנימה מול השער החשוף. 1:2

דקה 90: חוסמי הורחק בצהוב שני לאחר עבירה גסה על אינייסטה.

דקה 92: גול! מבצע אישי מצוין של טורה בתוך הרחבה הסתיים בבעיטה חדה פנימה. 1:3.

הרכב ברצלונה: ויקטור ואלדס, ויקטור סאנצ'ז (דני אלבס, 56), רפא מארקז (סילביניו, 71), קרלס פויול, אריק אבידל, יא יא טורה, צ'אבי, איידור גודיונסן, אלכסנדר חלב (אנדרס אינייסטה, 67), תיירי הנרי, סמואל אטו

הרכב מאיורקה: חרמן לוקס, חוסמי (הורחק, 90), נונס, איבן ראמיס, אנריקה קוראלס, מריו סוארז, חוסה לואיס מרטי, פרננדו וארלה, חואן ארנגו, ליונל סקלוני (קלבר סנטנה, 77), אריץ אדוריץ (פייר וובו, 83)

ולנסיה - אתלטיקו מדריד 1:3

לאחר המשחק שפתח את המחזור ה-17 בין ברצלונה למאיורקה, אירחה ולנסיה במסטאייה את אתלטיקו מדריד לקרב צמרת מרתק.

ולנסיה ספגה הרבה שריקות לא מוצדקות מהשופט. היא כבשה שני שערים בחמש הדקות הראשונות, אך שניהם נפסלו, כשלפחות אחד מהם היה צריך להיות מאושר. כמו כן בדקה ה-30 היה השופט צריך לשרוק לפנדל שבוצע על דויד וייה ברחבה, אבל המשרוקית שלו נדמה. ארבע דקות לאחר מכן הגיע הפלופ הכי גדול במשחק, שעוד כנראה ידובר וייראה רבות. רובן בארחה צלל באופן תיאטרלי ביותר ברחבה, אבל איש המשרוקית ועוזרו לא הצליחו לראות את הצלילה המושלמת ושרקו לפנדל. וייה לא התבלבל מול ליאו פרנקו וכבש.

חמש דקות לאחר מכן מיגל הכניס כדור מצוין לדויד סילבה, שנכנס לרחבה ונתן עם השפיץ לפינה הימנית של פרנקו. העטלפים תיכננו לרדת עם יתרון מבטיח למחצית, אלא שעוד שריקה של השופט קבעה פנדל לאתלטי דקה לסיום המחצית הראשונה. דייגו פורלאן צימצם לפני הירידה להפסקה. בדקה ה-69 שוב היה זה סילבה, שקיבל כדור, התקדם איתו ושלח טיל אדיר מכ-25 מטרים לפינה של פרנקו, שער ענק ו-1:3 לוולנסיה, שעולה לאחר הניצחון, לפחות באופן זמני, למקום השני בליגה עם 33 נקודות, 11 פחות מברצלונה. הקולצ'יונרוס נשארים עם 30 נקודות ויורדים למקום הרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully