וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א הפסידה 3:2 להפועל י-ם במשחק אימון

הצהובים נחלו הפסד מביך 3:2 משחק אימון מול הקבוצה מהלאומית. בעקבות היכולת המאכזבת, קבע אבי נמני שני אימונים לשבת

מכבי תל אביב הפסידה הבוקר (שישי) 3:2 להפועל ירושלים במשחק אימון שנערך בקרית שלום. המשחק היה מפגש בין אחים, כשמאור בוזגלו, כוכב הצהובים, פגש את אחיו הצעיר אסי, המשחק בירושלים. אבי נמני ניצל את המשחק בכדי לשתף שוב מספר שחקנים צעירים, ביניהם מתן לוטטי וציון צמח, שחקני קבוצת הנוער. לעומתם לא שותף הצרפתי רודי חדד במשחק ונראה שספסולו מסמל את סוף דרכו במועדון. בצוות המקצועי התאכזבו מאוד מהיכולת שהפגינו שחקני הקבוצה.

המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. במחצית השנייה עלתה ירושלים ליתרון בדקה ה-66 משער של המחליף גיא עובדיה. עובדיה הכפיל את התוצאה בדקה ה-70. איליה יבוריאן צימק בדקה ה-72 ל-2:1 ובדקה ה-75 יאניק קמנאן השווה. בדקה ה-80 כבש אדיר מעודה את שער הניצחון להפועל אחרי מבצע מצוין של גיא עובדיה.

בתגובה ליכולת המאכזבת של הקבוצה קבע המנג'ר אבי נמני שני אימונים שלא תוכננו למחר (שבת), כשהראשון מביניהם יחל בתשע בבוקר. בסיום המשחק התייחס נמני לתוצאה ואמר: "ברור שאנחנו לא אוהבים להפסיד שום משחק, גם לא משחק אימון, אבל המשחקים האלה נועדו בשביל לעשות ניסיונות. זה מה שעשינו היום. שוב שילבנו שחקנים צעירים ונמשיך לעשות כך גם בעתיד".

המנג'ר התייחס לנושא השעייתו לשלושה שבועות של הקשר ג'ונתן אסוס ואמר: "אני חושב שדי מיצינו אתמול את נושא ג'ונתן אסוס: כרגע הוא לא משוחרר מהקבוצה ואם היינו רוצים שיעזוב היינו אומרים לו. אנחנו לא מחזיקים שחקנים בכוח, ולא הודענו לאף אחד שהוא משוחרר. השחקן עבר עבירת משמעת, שלא היתה הראשונה שלו העונה, ולכן הוא ספג את הקנס וההשעיה. צריך להבין שגם אם זה בא על חשבון החלק המקצועי בקבוצה, נושא המשמעת קודם לכול. יש כאן הרבה שחקנים צעירים שלוקחים דוגמה מהשחקנים הוותיקים יותר, והמשמעת קודמת לכול".

נמני דיבר על הקושי במציאת שחקנים זרים לחיזוק הקבוצה והוסיף: "ברור שהמצב הביטחוני מקשה עלינו בהבאתם של שחקנים זרים לקבוצה. היה לנו כבר סיכום עם שחקן זר שכל הפרטים איתו נסגרו. בסופו של דבר הוא החליט לא להגיע לכאן בשלב זה בגלל המצב הביטחוני."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully