וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן חגגה עם 1:5 על אודינזה

הרוסונרי נתנו תצוגת תכלית ביום הצגתו של דייויד בקהאם בסן סירו, קאקה ופאטו כבשו צמדים מול אודינזה. יובה גברה 1:3 על אטאלנטה

אם יש מישהי שמהווה איזושהי סכנה עבור אינטר הלוהטת של ז'וזה מוריניו, זו כנראה יובנטוס. הגברת הזקנה עשתה את העבודה הערב (ראשון) במשחק חוץ קשה בברגמו, שם גברה 1:3 על אטאלנטה, והורידה את הפער מהפסגה בחזרה לשש נקודות. הקורבן של יובנטוס מהמחזור הקודם, מילאן, שמה את ההפסד מאחוריה וחגגה עם 1:5 על חשבון אודינזה המתפוררת.

שינויים נעשו במקום הרביעי, אליו עלתה פיורנטינה לאחר ניצחון 0:1 בטורינו. נאפולי ירדה למקום החמישי בעקבות הפסדה בטורינו, 1:0. רומא נעצרה לאחר שמונה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, כשאיבדה את טוטי במחצית ונוצחה 3:2 בידי קטאניה הביתית.

מילאן - אודינזה 1:5

כשהם עמוסי פציעות וחבולים מההפסד 4:2 ליובנטוס בשבוע שעבר, כל מה שרצו הרוסונרי הוא לנצח ולצאת כבר לפגרה. בפועל, נתנו שחקני מילאן הצגת כדורגל לעיני חברם החדש, דייויד בקהאם שהוצג בסן סירו טרם ההתמודדות.

כבר בדקה הרביעית בישל פבאלי הוותיק שער יתרון לפאטו. הכישרון הברזילאי עשה את אותה עבודה באגף שמאל בדקה ה-13 ופירגן לקאקה. פאטו חזר לכבוש בדקה ה-18, מיד לאחר שאנטוניו די נטאלה צימק עבור האורחים האומללים, שרשמו הפסד שישי בשבעה משחקים והמשיכו בצניחה החופשית. את אקורד הסיום של המחצית נתן קלרנס סיידורף ההולנדי, לאחר שדחק מקרוב ריבאונד מכדור חופשי של פירלו הנהדר בדקה ה-43.

במחצית השנייה נכבש השער היפה במשחק, כשקאקה ירה בימין לרשת הגבוהה של האנדנוביץ' האומלל, שספג 18 שערים במהלך רצף הכשלונות של קבוצתו. מילאן העמידה את הפער מאינטר שוב על תשע נקודות וביססה מעמדה במקום השלישי.

אטלאנטה - יובנטוס 3:1

לאחר הניצחון הגדול על מילאן והגרלת ליגת האלופות שזימנה לו מפגש מול האקסית צ'לסי, יצא קלאודיו ראניירי עם שחקניו לברגמו על מנת להחזיר את הפער מאינטר לשש נקודות. אטאלנטה, שניצחה בשלושת משחקי הבית האחרונים שלה, לא באה להוות תפאורה וקיוותה להמשיך בריצתה לעבר הצמרת.

סרג'יו פלוקארי המסוכן בחן מספר פעמים את אלכס מנינגר בשערה של יובנטוס, אך השער נפל בצד השני. בדקה ה-31 מרקו מרקיוני קיבל כדור במצב נבדל, אלא שהרמת דגל לא הגיעה וכדור הרוחב שהעביר הקשר איפשר לאלסנדרו דל פיירו להרשית מקרוב, הודות לשגיאה משותפת של השוער קופולה ואחד משחקני ההגנה שלו. הנסיך בישל לניקולה לגרוטלייה את השני בדקה ה-38, והתפנה לחזות בחברו לשעבר כריסטיאן ויירי מצמק מן העבר השני בדקה ה-48. את החותם הסופי על ניצחונה של הגברת הזקנה שם אמאורי הברזילאי, עם שערו ה-11 העונה בדקה ה-81.

טורינו - נאפולי 0:1

המאמן החדש-ישן של טורינו, וולטר נובלינו, ביקש משחקניו להמשיך בקו החיובי שהחל בניצחון 0:1 על פיורנטינה במשחק הגביע באמצע השבוע. נאפולי, ללא אסקיאל לאבצי ומארק האמסיק, לא רצתה לתת לחברותיה לצמרת לברוח.

בלי הכוכבים הגדולים התקשתה נאפולי, גם אם מולה עמדה קבוצה נחותה כמו טורינו ועוד בהרכב חסר. בדקה ה-54 נכבש שער הניצחון של המארחים, כשרולנדו ביאנקי הכניע את ג'נארו ייצו בבעיטה מתוך הרחבה. נאפולי יורדת אל המקום החמישי, טורינו משיגה ניצחון ליגה ראשון מאז שובו של נובלינו.

סמפדוריה - פיורנטינה 1:0

סמפ עשתה היסטוריה עם העפלתה לשלב ה-1/16 של גביע אופ"א לראשונה בתולדותיה, אבל בליגה היא פשוט לא מצליחה להתרומם. פיורנטינה, לעומתה, סבלה באמצע השבוע, כאשר הודחה באופן מביך מהגביע על ידי טורינו.

המאמן האורח צ'זארה פראנדלי עלה בהרכבו החזק כשהחזיר את ריקרדו מונטוליבו ל-11 הפותחים. הקשר נתן תמורה מהירה עם שער בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-19. סמפ התקרבה לשיוויון עם בעיטה של אנטוניו קסאנו לקורה בדקה ה-37, אבל לא יכלה לקחת את הנקודות מהויולה שקפצה למקום הרביעי, המוליך למוקדמות ליגת האלופות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

קטאניה - רומא 2:3

שמונה ניצחונות בכל המסגרות וחודש דצמבר נהדר הגיעו לקיצם הערב עבור הג'יאלורוסי. הגורם לסיום התקופה הנהדרת היא קטאניה, שממשיכה לזייף במשחקי החוץ ולעשות חיל בבית. הקפטן פרנצ'סקו טוטי נאלץ לנטוש את המשחק בדקה ה-31 בגלל פציעה, ומכאן חזרה רומא להראות כפי שנראתה בהיעדרו.

שלוש דקות לאחר אותה פציעה, דוידה באיוקו העלה את המארחים ליתרון, שהוכפל עם שער של היפני מורימוטו בדקה ה-40. מי שחשב שרומא תתעורר לאחר ההפסקה, טעה טעות מרה. מורימוטו, במשחק חייו, השלים צמד אישי בדקה ה-56. רק בדקה ה-74 הגיע התגובה של רומא, כשמירקו ווצ'יניץ' מצא את הרשת. הצרפתי ז'רמי מנז, שהחליף את טוטי עוד במחצית הראשונה, צימק ל-2:3 בדקה ה-78, אך לא יותר מזה.

משחקים נוספים:

קליארי - רג'ינה 1:1
לקליארי: רוברט אקוואפרסקה (1). לרג'ינה: פרנקו בריינזה (61)

קייבו - גנואה 1:0
לגנואה: רובן אוליברה (89)

לצ'ה - בולוניה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully