וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בקהאם הוצג במילאן

הקשר האנגלי נחת במילאנו, עבר בדיקות רפואיות והוצג רשמית עם המספר 32. אם ירשים, הרוסונרי מתכננים לשאול אותו שוב גם בעונה הבאה

דיוויד בקהאם, הרכש הטרי של מילאן, עבר היום (שבת) בצהרים בדיקות רפואיות בקליניקה בעיר קומו לאחר שנחת הבוקר במילאנו, יחד עם רעייתו ויקטוריה, והוא יצטרף רשמית לרוסונרי בתחילת ינואר, כשייפתח חלון ההעברות. בקהאם הוצג רשמית במסיבת עיתונאים בסן סירו, ודגמן לצלמים את חולצתו החדשה עם המספר 32.

"אני מאושר להיות כאן, זה כבוד גדול ואני מקווה לתרום לקבוצה. שיחקתי בקבוצה הגדולה ביותר באנגליה, בקבוצה הגדולה ביותר בספרד, ועכשיו אני הולך לשחק בקבוצה הגדולה ביותר באיטליה", אמר בקהאם. "הוא מקצוען אמיתי, שיכול לעזור לנו בתקופה שהוא כאן", הוסיף המאמן, קרלו אנצ'לוטי. "הוא כשיר ואני חושבה שהוא יילך באותה דרך בה הלך רונאלדיניו".

במילאן כבר מתכננים לצרף את הקשר האנגלי גם בעונה הבאה לתקופת השאלה, כך הודיע סגן הנשיא, אדריאנו גליאני. "אנחנו מקווים שבקהאם ישאיר רושם טוב ובעונה הבאה נחזור ההתנסות הזו, אולי לתקופה ארוכה יותר", אמר גליאני לערוץ הטלוויזיה של המועדון. כזכור, מילאן סיכמה על צירופו של בקהאם לתקופת השאלה של חודשיים. הקשר ביקש לעזוב את לוס אנג'לס גלאקסי ולחזור לשחק ברמה אירופאית גבוהה, על מנת שיוכל לשחק במונדיאל. מאמן נבחרת אנגליה, פאביו קאפלו, דורש לראות מבקהאם יכולת טובה בליגה תחרותית לפני שיחזירו לסגל. לבקהאם, אגב, חסרה הופעה אחת על מנת להשוות את שיא ההופעות הבילנאומיות של בובי מור.

בקהאם יישאר במילאן עד התשיעי במרץ, ואז יחזור לפתיחת העונה ב-MLS. גליאני: "המשחק האחרון של בקהאם איתנו יהיה מול אטאלנטה בשמיני במרץ. אני לא רוצה להשלות אף אחד - הוא לא יישאר יותר זמן".

עדכון ראשון: 20/12 16:47
עדכון אחרון: 20/12 21:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully