וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: קאמבק אדיר של גלדבאך מול באיירן

קולאוטי בישל את השיוויון של מנשנגלדבאך ב-2:2 עם הדאבליסטית. לברקוזן (1:2 על שאלקה) והופנהיים (2:3 על וולפסבורג) מוליכות

המחזור ה-13 בליגה הגרמנית נפתח ביום שישי במפגש בו נפרדו האנובר ובוכום בתיקו 1:1. לאחר מחצית מאופסת, המארחת האנובר עלתה ל-0:1 משער של יאן שלאודרף (62), אבל יתרונה החזיק רק 4 דקות, כשבוכום חגגה שער עצמי של שוער האנובר פלוריאן פרומלוביץ'.

הערב (שבת) קיבלנו מנה משביעה של דרמות ושערים כמו שרק הליגה הגרמנית יודעת לספק, כשהדברים אמורים בעיקר לגבי הקאמבק הנפלא של בורוסיה מנשנגלדבאך בדרך ל-2:2 דרמטי מול האלופה באיירן מינכן. גל אלברמן פתח בהרכב ושיחק 68 דקות, אבל את ההצגה גנב רוברטו קולאוטי, שעלה בדקה ה-79 ובישל את שער השיוויון למייקל ברדלי.

באייר לברקוזן הוכיחה שהשנה היא תדבר חזק בצמרת, אחרי 1:2 על שאלקה המאכזבת. גם הופנהיים התאוששה מההפסד להרטה ברלין במחזור הקודם, כשניצחה 2:3 את וולפסבורג חסרת היציבות. הרטה היא המצטרפת החדשה לחבורה המובילה, אחרי מהפך מול המבורג בדרך ל-1:2.

באייר לברקוזן - שאלקה 04 1:2

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, נעצרו המארחים במחזור האחרון על ידי תיקו בקרלסרוהה, ואין כמו עימות מרתק מול היריבה הוותיקה כדי לחזור לעניינים ולשמור על המקום הראשון בבונדסליגה. הכדורגל הטוב של ברונו לבאדיה וחבורתו לא נעצר גם מול האורחים שממשיכים להפסיד ולהתרחק מהצמרת.

לברקוזן ישבה על שערו של מנואל נוייר כבר מהפתיחה, ושני החלוצים החמים שלה היו אלה שהצליחו להכניע אותו. בדקה ה-30 מצא רנאטו אוגוסטו הברזילאי את סטפן קיסלינג ברחבה, והחלוץ הרשית את השישי שלו העונה. 11 דקות חלפו ופטריק הלמס, שבדרך כלל כובש בחצי השעה הראשונה של המשחקים, הקפיץ את מאזנו לעשרה שערי ליגה. המגן גונזאלו קסטרו הורחק משורות המארחים בדקה ה-67, מה שאיפשר לקווין קוראני לצמק בדקה ה-85, אך לא יותר מזה. לברקוזן נותרת במקום הראשון.

בורוסיה מנשנגלדבאך - באיירן מינכן 2:2

בשנות ה-70 זה היה המפגש שכל גרמניה היתה מחכה לו, והערב, למרות פערי האיכות העצומים בין הקבוצות, קיבלנו תזכורת נאה לעבר. פיליפ לאם חזר להרכב באיירן ופריצה מסחררת שלו הובילה לראשון במשחק, אותו כבש לוקה טוני בדקה ה-21.

גלדבאך הגיעה למספר מצבים, בעיקר מבעיטות מרחוק של מרקו מארין ומייקל בראדלי האמריקאי, אך הקבוצה של קלינסמן הייתה יעילה יותר. בדקה ה-65 היה זה פרנק ריברי שפרץ לרחבה והוכשל. הצרפתי לקח בעצמו את האחריות מהנקודה הלבנה והכניע בקלות את גוספודארק הוותיק.

גל אלברמן הוחלף בדקה ה-68 על ידי קארים מטמור וראה מהספל את קבוצתו חוזרת למשחק. בדקה ה-79 בישל מייקל בראדלי את השער המצמק לרוב פרינד. שתי דקות לאחר מכן וכבר 2:2. רוברטו קולאוטי, שעלה למגרש מיד לאחר השער של פרינד, נלחם על כדור ברחבה של באיירן והעביר לצד השני, שם היה בראדלי שנגח לרשת של רנסינג. קאמבק גדול של גלדבאך, שקוטעת רצף של חמישה ניצחונות לאלופה הגרמנית.

הרטה ברלין - המבורג 1:2

המארחת רשמה ארבעה ניצחונות מששת משחקיה האחרונים, והיא מריחה את הצמרת. אחרי שניצחה את הופנהיים במחזור האחרון, היא קיוותה לחבר ניצחון לניצחון בפעם השנייה העונה ולחזק את אחיזתה במעלה הטבלה. המבורג של מרטין יול הקדימה את הרטה ערב המחזור, אך הפעם לא יכלה לה.

מלאדן פטריץ', שנמצא בכושר כיבוש נהדר מאז ההבקעות באופ"א, העלה את המבורג ליתרון במספרת מרשימה בדקה ה-12. הקבוצה מעיר הבירה חזרה אחרת מהפסקת המחצית. בדקה ה-46 הגבהה של סופיאן צ'האד מצאה את הראש של סיסרו הברזילאי, שהכניע את פרנק רוסט. הבליץ הברלינאי נמשך עם שער של ואלרי דומובצ'יסקי בדקה ה-49. הרטה של לוסיין פאברה השוויצרי כבר רביעית בטבלה, עם 24 נקודות. המבורג רק חמישית ועם הפרש שערים שלילי.

הופנהיים - וולפסבורג 2:3

הקבוצה הכי מפתיעה באירופה נעצרה בשבוע שעבר מול הרטה, ועכשיו רצתה להוכיח שהיא עשויה מהחומר הנכון ואינה סתם גימיק חולף. ודאד איביסביץ', מלך שערי הליגה, כבש את ה-14 שלו העונה בדקה ה-22. לא עברו חמש דקות וגראפיט הלוהט השווה עבור הזאבים של פליקס מגאת'.

הופנהיים חזרה להוליך מכדור חופשי נהדר של קרלוס אדוארדו הברזילאי בדקה ה-37, אבל אדין דזקו (40) השווה מקרוב וחתם מחצית עמוסת אירועים. החצי השני היה רגוע יותר, אך הופנהיים הראתה אופי והשיגה את שלוש הנקודות. צ'ינדו אובאסי מצא את הרשת בדקה ה-69 והשאיר את החבורה של רלף רנגניק צמודה ללברקוזן.

בורוסיה דורטמונד - פרנקפורט 0:4

התבוסה במחזור הקודם להמבורג עלתה לדורטמונד ביותר משלוש נקודות, לאחר הרחקתו של רוברט קובאץ' משלושה משחקים והקנס שחטף המאמן יורגן קלופ, על שקילל את שופטי המשחק. הערב הייתה זו דורטמונד שהביסה, כשהקורבן היא פרנקפורט.

הבלם נבן סובוטיץ' נגח את הראשון בדקה החמישית והשלים צמד באותה צורה בדקה ה-26, פעמיים מבישולים של תאמאש היינל, שכבש בתווך (19). במחצית השנייה פליפה סנטנה התקנא בחברו להגנה סובוטיץ, ונגח את הרביעי של הצהובים-שחורים בדקה ה-69, שוב מבישול של ההונגרי הנהדר.

משחקים נוספים

אנרג'י קוטבוס - קרלסרוהה 0:1
לקוטבוס: ברנקו יליץ' (80)

שטוטגארט - ארמיניה בילפלד 0:0

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully