וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד ניצחה את בני סכנין 2:4

אשדוד העבירה שיעור בקאמבק, כשניצחה את סכנין 2:4 הודות לשערים של מקרייב, שריקי, גונזאלס ולביא. אוקוצ'ה וצגאי כבשו למפסידה

בשבוע שעבר, החליטו בבני סכנין לתת את הגיבוי למאמן פרדי דוד אחרי ההפסד להפועל פתח תקוה. הנהלת הקבוצה נתנה למאמן הצעיר ביטחון ורוגע, בתקווה שהוא האיש שיהיה מסוגל להוציא את העגלה מהבוץ. אלא שגם לדוד עצמו בוודאי היה ברור שהפסד נוסף, הפעם הערב (שבת) למ.ס. אשדוד, עשוי להיות סוף הסיפור. ייתכן וזה בדיוק מה שעתיד לקרות, כאשר סכנין הפסידה 4:2 באשדוד, והיא נשארת מאוכזבת מאוד.

המשחק הזה התחלק באופן כמעט מוחלט לשני חלקים. במחצית הראשונה, היתה רק קבוצה אחת על המגרש. סכנין שלטה בכל 45 הדקות הראשונות, כבשה פעמיים וירדה לחדרי ההלבשה עם יתרון מבטיח 0:2, כשהקהל של אשדוד מלווה את ירידת קבוצתו בקריאות בוז צורמות. יוסי מזרחי, מאמן האשדודים, ביצע כמה שינויים התקפיים, וזה עבד. ועוד איך עבד.

אשדוד לא ויתרה לרגע, והאמינה לכל אורך הדרך. המחצית השניה היתה הטובה ביותר שלה העונה ללא ספק בכלל, ושערים של מקרייב, שריקי, גונזאלס ולביא ביצעו מהפך נהדר. זה הסתיים ב-2:4 גדול של אשדוד, שעשויה להשתמש בניצחון הזה, כמו גם בניצחון במחזור הקודם, כדי לצאת לדרך חדשה ולברוח מהתחתית אל אמצע הטבלה. וסכנין? כרגע, עושה רושם שימיו של פרדי דוד בקבוצה ספורים.

מהלך המשחק

הרכב מ.ס אשדוד: ג'זגוז שמוטולסקי, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, רוג'ריו דוס סנטוס, רחמים צ'וקול, קובי דג'אני, יוסי אופיר, ברוך דגו, דוד רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

הרכב בני סכנין: עומרי אלון, איתן עזריה, יא יא פטי, טל חן, מזואה אנסומבו, בסאם גנאים, עלא אבו סאלח, יחיאל צגאי, חאמד גנאים, מהרן אבו ריא, אובודו אוקוצ'ה.

דקה 12 - גול! מהרן אבו ריא מצא את אוקוצ'ה, והחלוץ שהגיע ממכבי נתניה קבע 0:1 חשוב לסכנין.

דקה 28 - גול! יחיאל צגאי שלח בעיטה חופשית חזקה היישר אל הרשת. 0:2 לאורחים המפתיעים.

דקה 55 - גול! אחרי כדור קרן נוצרה ערבוביה ברחבת סכנין, ומקרייב דחק פנימה.

דקה 69 - גול! מקרייב קיבל כדור מרביבו, העביר אותו לשריקי והחלוץ הצעיר איזן ל-2:2.

דקה 82 - גול! כריסטיאן גונזאלס נגח נהדר כדור קרן של רביבו כדי להשלים מהפך מדהים, 2:3 לאשדוד.

דקה 90 - גול! אמיר לביא המחליף שלח פצצה מרחוק כדי לקבוע את תוצאת המשחק, 2:4 למארחים המאושרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully